|
|
Хоменко Ольга Костянтинівна вчитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Бровари |
Предмет: Образотворче мистецтво.
Клас: 1
Тема: Дім у якому я живу. Складові частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру форми будівлі. Малювання будинку (кольорові олівці).
Мета: Продовжити знайомство учнів з геометричними фігурами, вчити користуватися ними при створенні малюнків, користуючись олівцем4 розвивати емоційне ставлення до краси, створення малюнків, зорове сприйняття,фантазію, аналітичне та абстрактне мислення; виховувати любов до краси навколишнього світу та рідної домівки.
Обладнання: підручник «Образотворче мистецтво» 1 клас О. Калініченко, світлини із зображенням будівель (замок, церква, українська хатина, багатоповерхівка, сучасний котедж, іграшковий будиночок); малюнки равлика та черепахи.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Перевірка готовності до роботи.
Нагадування правил безпечної поведінки при роботі з олівцями.
ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ми малюємо новий Дім чудовий, чарівний. Разом будемо завзято Ми у казці працювати.
|
Ми сьогодні будемо малювати кожен свій будиночок, користуючись олівцями.
Читання вірша
Є на світі моя країна, Де червона цвіте калина. Гори, ріки і полонини – Це моя Україна.
|
Ми живемо в державі, що називається Україна. У ній є все: широкі степи, високі гори, стрімкі ріки, зелені полонини, родюча земля та працьовитий народ. Гарні наші міста. На їхніх вулицях можна побачити і старовинні будинки, і сучасні багатоповерхівки, великі магазини і маленькі кафе.
Театри, цирк, інститути та університети, лікарні, храми тощо.
А в наших українських селах іще збереглися чудові зразки національної архітектури.
Усі будівлі зводять за певними правилами: вони мають бути гарними на вигляд, міцними та зручними у користуванні. А створюють їх архітектори та будівельники. Архітектор проектує, а майстер-будівельник утілює його задум у різних матеріалах: камені, цеглі, дереві.
Учні порівнюють зображення.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Хто носить із собою будиночок? (Равлик, черепаха).
(Малюнки на дошці).
А тепер у нас розминка, В клас прийшла фізкультхвилинка. Встаньте рівно біля парт, Починаємо наш старт. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. Головою покрутіть, Пальцями поворушіть, Вправо-вліво нахиліться Й до роботи знов беріться.
|
ІІІ. ПРАКТИЧНА РОБОТА ДЛЯ ДІТЕЙ
Намалюй будинок, у якому ти живеш. Користуйся кольоровими олівцями.
(Можна малювати і казковий будиночок).
Практична робота в зошиті-альбомі
Можна намалювати і казковий будиночок.
ІV. ПІДСУМОК
Діти порівнюють свої роботи з роботами однокласників.
Презентація учнівських робіт.