ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Мистецтво і спорт
Мета: розширити уявлення учнів про фору медалей‚ написи й зображення на них. Розвивати вміння аналізувати твори образотворчого мистецтва, які розповідають про різні види спорту, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів. Прищеплювати любов до спорту, творів образотворчого мистецтва.
Хід уроку
I. Організаційна частина.
1. Привітання.
2. Перевірка готовності учнів до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Репродуктивна бесіда
- Чи полюбляєте ви спорт?
- Який вид спорту вам подобається найбільше? Чому?
- Яким видом спорту ви займаєтеся?
III. Повідомлення теми і мети уроку
- Спортивні захоплення людини привертали увагу багатьох скульпторів та художників від часів сивої давнини. Давні греки оспівували красу тіла людини. Саме в Давній Греції зародилися Олімпійські ігри, у яких зараз беруть участь спортсмени країн усього світу.
- Тож, сьогодні на уроці ми будемо вчитися зображати медалі переможців спортивних змагань.
Фізкультхвилинка.
Виконання відео вправ.
IV. Підготовка до практичної діяльності
- Яка музика має звучати на змаганнях із різних видів спорту?
V. Практична діяльність учнів.
1. Інструктаж щодо виконання
- Намалюйте медаль переможця спортивного змагання. Напишіть місце, яке посів спортсмен, — 1, 2, 3. За бажанням намалюйте на медалі зображення, пов’язані з обраним видом спорту (фломастери, кольорові олівці). Зверніть увагу на форму медалей, написи й зображення на них.
VІ. Підсумок уроку.
- Якого виду спорту медаль ви малювали? Чому?
- Чи займаєтеся ви цим видом спорту?
- Які складнощі виникли у вас під час роботи? Чи подолали ви їх?