Урок "Мистецтво і спорт"

Про матеріал
Мистецтво і спорт Мета: розширити уявлення учнів про фору медалей‚ написи й зображення на них. Розвивати вміння аналізувати твори образотворчого мистецтва, які розповідають про різні види спорту, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів. Прищеплювати любов до спорту, творів образотворчого мистецтва.
Перегляд файлу

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

Мистецтво і спорт

 

Мета: розширити уявлення учнів про фору медалей‚ написи й зображення на них. Розвивати вміння аналізувати твори образотворчого мистецтва, які розповідають про різні види спорту, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів. Прищеплювати любов до спорту, творів образотворчого мистецтва.

 

Хід уроку

 

 I. Організаційна частина.

1. Привітання.

2. Перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Репродуктивна бесіда

- Чи полюбляєте ви спорт?

- Який вид спорту вам подобається найбільше? Чому?

- Яким видом спорту ви займаєтеся?

III. Повідомлення теми і мети уроку

-  Спортивні захоплення людини привертали увагу багатьох скульпторів та художників від часів сивої давнини. Давні греки оспівували красу тіла людини. Саме в Давній Греції зародилися Олімпійські ігри, у яких зараз беруть участь спортсмени країн усього світу.

- Тож, сьогодні на уроці ми будемо вчитися зображати медалі переможців спортивних змагань.               

Фізкультхвилинка.

Виконання відео вправ.

IV. Підготовка до практичної діяльності

  1. Бесіда за темою уроку
  • Відомо, що робити зарядку завжди краще під веселу музику. Адже вона бадьорить, піднімає настрій. Музику також використовують на спортивних змаганнях. Наприклад, з художньої гімнастики, синхронного плавання, фігурного катання.

-   Яка музика має звучати на змаганнях із різних видів спорту?

V. Практична діяльність учнів.

1. Інструктаж щодо виконання

- Намалюйте медаль переможця спортивного змагання. Напишіть місце, яке посів спортсмен, — 1, 2, 3. За бажанням намалюйте на медалі зображення, пов’язані з обраним видом спорту (фломастери, кольорові олівці). Зверніть увагу на форму медалей, написи й зображення на них.

  1. Практична робота

VІ. Підсумок уроку.

- Якого виду спорту медаль ви малювали? Чому?

- Чи займаєтеся ви цим видом спорту?

- Які складнощі виникли у вас під час роботи? Чи подолали ви їх?

docx
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
1910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку