Міністерство освіти і науки України
Урок з математики
у 9-му класі
ТЕМА УРОКУ: Множення чисел 10, 100 і на 10, 100
ТИП УРОКУ: Формування нових знань, умінь та навичок
МЕТА УРОКУ: Дати учням поняття про множення чисел 10, 100 і
на 10, 100; розвивати практичні уміння та навички
такого множення; розвивати репродуктивну, зорову
та слухову пам'ять, логічне мислення, зв’язне усне
мовлення. Виховувати дисциплінованість,
старанність, охайність, уважність та
зосередженість
ОБЛАДНАННЯ УРОКУ: Матеріал для усного рахунку
ПЛАН УРОКУ
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
Нервово – психологічна підготовка:
И |
|
В |
|
Ї |
|
К |
81 : 9 |
6 * 7 |
9 * 2 |
18 : 9 |
Нервово – дидактична підготовка.
Усний рахунок:
а) табличне множення та ділення чисел (робота з таблицею та з таблицею – «квіткою»);
8 2 42 49 35
6 1 14 21
5 * 7 *
0 4 28 7
7 56
3 5 Чи 0 63
б) перевірити, чи вірно розв’язано приклади:
2 * 9 – 9 = 10; 5 * 6 + 41 = 71; 24 : 6 + 17 = 21; 18 + 72 : 8 = 28.
в) – Я задумав число. Якщо його співмножник 6, то добуток: 6, 18, 30, 42, 60. Яке число я задумав?
- Я задумав число. Якщо розділити його на: 2, 5, 7, 9 одержимо: 5, 2, 4, 6. Яке число я задумав?
г) – Назви фігуру номер якої є результатом від ділення
64 на 8; множення 7 на 5.
- Як утворилася ця фігура?
- З яких елементів вона складається?
- Скільки цих елементів?
14 30 64 35 8 43 5
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
а) пояснення вчителя (зробити на прикладах
стор. 79, № 474; стор. 80, № 479(4));
Разом з учнями зробити висновок на основі одержаних результатів, вивести правило.
б) фізкультурна пауза (комплекс вправ, що виконуються дітьми за партами);
в) робота з підручником: прочитати правила (стор. 79, 80);
г) закріплення засвоєних знань: стор. 79, № 475;
стор. 80, № 479(2); (навантаження дозується по групам)
д) задача: стор. 80, № 4770 (усно); № 4810; № 4830;
е) Математичний диктант:
1. Множене: 2, 5, 6, 4. 2. Збільшити: 10, 100 у 5 раз,
Множник: 10, 100. Знайти добуток. на 5.
Збільшити: 7 у 10, 100 раз,
на 10, на 100.
Перевірити результати диктанту.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
б) виставити оцінки, одержані учнями в журнал, прокоментувати кожну оцінку, відмітити досягнення кожного учня;
(Домашнє завдання задано та прокоментовано на 30-й хвилині уроку)
Чотири вушка і два черевця ?(подушка)
Тоненька, ясненька, з одним оком? (голка)