Урок "Множення чисел на 10, 100, 1000.

Про матеріал
Урок з математики для із вадами інтелектуального розвитку. Тема уроку "Множення цілих чисел на 10, 100, 1000".
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

 

 

 

 

Урок з математики

у 9-му класі

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА УРОКУ: Множення чисел 10, 100 і на 10, 100

 

ТИП УРОКУ: Формування нових знань, умінь та навичок

 

МЕТА УРОКУ: Дати учням поняття про множення чисел 10, 100 і

                             на 10, 100; розвивати практичні уміння та навички

                             такого множення; розвивати репродуктивну, зорову  

                            та слухову пам'ять, логічне мислення, зв’язне усне

                             мовлення. Виховувати дисциплінованість,  

                            старанність, охайність, уважність та

                            зосередженість

 

ОБЛАДНАННЯ УРОКУ: Матеріал  для усного рахунку

 

 

ПЛАН УРОКУ

 

 І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

 

Нервово – психологічна підготовка:

  1. Організація учнів до уроку (присутність учнів на уроці, їх самопочуття, готовність робочих місць до роботи на уроці, правильна посадка учнів за партами і таке інше)
  2. Виконайте завдання: Розставте картки у порядку зростання чисел і прочитайте слово. 

И

 

В

 

Ї

 

К

81 : 9

6 * 7

9 * 2

18 : 9

 

 

 

 

 

 

 

  1. Повідомлення завдань уроку:  Сьогодні на уроці ми зробимо наступний крок до пізнання, одержимо нові математичні знання. Будемо працювати усно, в зошитах та з підручником, виведемо нове правило і закріпимо його виконуючи вправи, розв’яжемо задачу, напишемо коротенький математичний диктант, перевіримо домашнє завдання та одержимо нове, а наприкінці уроку спробуємо розгадати загадку. Отож, до роботи.
  2. Перевірка домашнього завдання: провести фронтально (діти називають відповіді до вправ, виконаних вдома, невірні відповіді виправляються).

Нервово – дидактична підготовка.

 Усний рахунок:

 а) табличне множення та ділення чисел (робота з таблицею та з таблицею – «квіткою»);

 

              8              2                                                  42         49         35

 

   6                                   1                               14                                          21

 

                   5 *                                                                      7 *

0                                        4                           28                                            7

                                                                                

                                          7                                     56

          3                   5                                Чи                         0            63

 

 

 

 

 

 

 

                   б) перевірити, чи вірно розв’язано приклади:

 

2 * 9 – 9 = 10;     5 * 6 + 41 = 71;     24 : 6 + 17 = 21;     18 + 72 : 8 = 28.

   в) – Я задумав число. Якщо його співмножник 6, то добуток: 6, 18, 30, 42, 60. Яке число я задумав?

        - Я задумав число. Якщо розділити його на: 2, 5, 7, 9 одержимо: 5, 2, 4, 6. Яке  число я задумав?

                     г) – Назви фігуру номер якої є результатом від ділення

64 на 8; множення 7 на 5.

                          - Як утворилася ця фігура?

                          - З яких елементів вона складається?

                          - Скільки цих елементів?

     14         30           64          35             8             43              5

 

 

 

      ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку
  2. Робота над матеріалом:

 

 а) пояснення вчителя (зробити на прикладах

стор. 79, № 474; стор. 80, № 479(4));

 Разом з учнями зробити висновок на основі одержаних результатів, вивести правило.

 б) фізкультурна пауза (комплекс вправ, що виконуються дітьми за партами);

 в) робота з підручником: прочитати правила (стор. 79, 80);

 г) закріплення засвоєних знань: стор. 79, № 475;

стор. 80, № 479(2); (навантаження дозується по групам)

 д) задача: стор. 80, № 4770 (усно); № 4810; № 4830;

 е) Математичний диктант:

1. Множене: 2, 5, 6, 4.                                  2. Збільшити: 10, 100 у 5 раз,

    Множник: 10, 100. Знайти добуток.                                           на 5.

                                                                            Збільшити: 7 у 10, 100 раз,

                                                                                                    на 10, на 100.

Перевірити результати диктанту.

 

 

      ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

  1. Рефлексія: а) питання до учнів:
    • Що ми робили на уроці?
    • Чи не втомилися ви на уроці?
    • Чи приніс цей урок вам задоволення?
    • Чи цікаво вам було?
    • Чи знадобляться одержані знання вам у подальшому житті?
    • Про що ще ви хотіли б дізнатися на одному з наступних уроків математики?
    • Пригадайте, як помножити числа 10, 100 та на 10, 100.

                 б) виставити оцінки, одержані учнями в журнал, прокоментувати кожну оцінку, відмітити досягнення кожного учня;

 

  1. Домашнє завдання: вчити правила (взаємоперевірка) на стор. 79, 80; стор. 80, № 480; № 484* (додаткове завдання)

(Домашнє завдання задано та прокоментовано на 30-й хвилині уроку)

 

  1. Зняття нервової напруги: загадка (містить число).

 Чотири вушка і два черевця ?(подушка)

 Тоненька, ясненька, з одним оком? (голка)

 

 

 

Картинки по запросу векторный клипарт  подушка 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу векторный клипарт  иголка 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 9 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 березня 2019
Переглядів
2387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку