Урок "Множення і ділення раціональних чисел"

Про матеріал
Розробка уроку з математики для 6 класу, спрямований перевірити рівень засвоєння учнями навчального матеріалу.
Перегляд файлу

 

 

 

Урок  на тему :

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                      

                     

 

                            

 

 

 

Тема : Розв’язування вправ. Контрольна робота з теми « Множення і ділення раціональних     чисел ».

Мета : узагальнити знання і вміння учнів з вивченої теми, заохочувати учнів до вивчення математики; перевірити й оцінити рівень засвоєння учнями програмового матеріалу; виховувати любов до звичаїв українського народу.

Тип уроку : комбінований.

Обладнання : різні види намистин, малюнки дукатів, намист, картки з індивідуальними завданнями.

 

Хід уроку :

30 хвилин.

I. Організаційна частина.

   Оголошується тема і завдання уроку.

I I .   Фронтальне опитування . учні за кожну правильну відповідь сталять собі 1 бал до аркуша самоконтролю. По закінченню уроку за результатами виставляються оцінки.

            

                 

I I I .  Узагальнення знань учнів з вивченої теми з елементами українознавства.

      Ми закінчили вивчення теми « Множення і ділення раціональних     чисел ».

      Сьогодні на першій частині нашого уроку ми підведемо підсумок вивченого і пов’яжемо його зі звичаями та обрядами українського народу.

     Дізнаємось дещо про українські прикраси, - намисто, яке полюбляють носити українські дівчата, жінки, і навіть бабусі.

 

Учні розв’язують завдання біля дошки і за допомогою коду знаходять ключове слово.

Завдання 1.

1) - 6,1· 2,5  ;    2) -0,65 · (- 9,2 )  ;  3) ;

4) ;  5)  -2z· ( - 4,1t ); 6) 2,6a· b .

 

 

       

Ми отримали слово « ДУКАЧІ »

       

Колись українські дівчата носили справжні австрійські дукати, а пізніше до вжитку ввійшли російські золоті рублі. За звичаєм українського народу, хрещений батько дарував своїй похресниці дукача на першу річницю життя.

Над другим завданням учні працюють самостійно, й до дошки виходить той чи інший учень , який отримав відповідь найшвидше і знайшов букву з кодом відповіді.

Завдання 2

1) 22,23 : ( - 0,9) ;      2) -28,98 : ( - 14 );   3) : ;

4) : ;  5) 182 : (-26) ;  6) -75,6 : (-3,5) ;

7)  -9,3 : ( 5,8 – 8,9 ) ;      8) -5,4 :   0,9

 

               

Отримали слово « ДРОБИНКА »

              

IV.Підсумок .

30 хвилин.

Перші 15 хвилин.

Клас ділиться на групи ( диференційований підхід ). Біля дошки представники відповідних груп по черзі виконують завдання 3.

 

 

Завдання 3

   Група А

1) 8х -17х-19х+21х

2) -9у +12у -41у +17у

3) 2,6а -5,4в – а +2в

4) -5t +4 + 8,2t – 9

5) 7а – (25 + 6а )

Група Б

1) 9(7х - 6) – 8х

2) 7а – 6( 19 – а )

3) 0,8( 6х - 2) + 1,6(х -4)

4) 2,8(5в – 6а) – (7в – 8а) · 1,2

5) – ( - 4,9 -5,8z) – (3,1z – 5,6)

            6)  

      

Після виконання завдань учні отримують набір букв з яких їм пропонується скласти назву прикраси, а домашнім завданням – підібрати інформацію про них.

Під кінець проводиться естафета « Хто швидше? ». Учням на кожен ряд пропонується вираз з кількох дій. Перші парти виконують першу дію і передають аркуш далі, і так до кінця ряду. Перемагає той ряд, який справляється швидше. (Додаток додається)

V. Підводиться підсумок уроку і виставляються оцінки

VI. Д/ з повторити § 32 – 35,  виконати вправи для самоперевірки В 1, ст. 146.

45 хвилин

Учні виконують завдання контрольної роботи за роздатковим матеріалом.

Додаток .

Аркуш самоконтролю ПІБ_________________________________

 

Запитання №1 ___   №2 _____  №3 ____  №4 ____  №5 ____

 

Завдання 1.

1) - 6,1· 2,5  ;    2) -0,65 · (- 9,2 )  ;  3) ;

4) ;  5)  -2z· ( - 4,1t ); 6) 2,6a· b .

Завдання 2

1) 22,23 : ( - 0,9) ;      2) -28,98 : ( - 14 );   3) : ;

4) : ;  5) 182 : (-26) ;  6) -75,6 : (-3,5) ;

7)  -9,3 : ( 5,8 – 8,9 ) ;      8) -5,4 :   0,9

Завдання 3

Група А

1) 8х -17х-19х+21х

2) -9у +12у -41у +17у

3) 2,6а -5,4в – а +2в

4) -5t +4 + 8,2t – 9

5) 7а – (25 + 6а )

Група Б

1) 9(7х - 6) – 8х

2) 7а – 6( 19 – а )

3) 0,8( 6х - 2) + 1,6(х -4)

4) 2,8(5в – 6а) – (7в – 8а) · 1,2

5) – ( - 4,9 -5,8z) – (3,1z – 5,6)

6)

 

    

 

  

doc
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку