Тема: Множення раціональних чисел через гаму кольорів в іншомовному середовищі (німецькій мові).
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми; формувати вміння аналізувати відповіді однокласників, вмінь співпраці в групах; перевірити вміння учнів застосовувати знання для розв’язування вправ у нестандартних ситуаціях;
Повторити вивчений матеріал (кольори), закріпити набуті мовні навички Навчити учнів розповідати про свій розпорядок дня, вживаючи час та закріплюючи його виконуючи різноманітні вправи.
Розвиваюча: розвивати навики усного розв'язування вправ, вміння застосовувати розглянуті властивості при розв'язування вправ;
розвивати пам'ять, логічне мислення учнів, обчислювальні навички, математичне мовлення; виховувати старанність, цілеспрямованість, бажання працювати на уроці творчо, впевненість у собі. Показати, що математичні знання потрібні в різних життєвих ситуаціях. Розвивати вміння монологічного та діалогічного мовлення шляхом проведення різноманітних ігор.
Виховна: виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання та вміння працювати разом, а також інтерес до знань.
Виховувати зацікавленість до вивчення іноземної мови та усунення певних перешкод для подолання учнями мовного бар'єру шляхом створення комфортних умов проведення нестандартного уроку.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань; нетрадиційний урок-гра з використанням групової форми роботи, між предметних зв’язків.
Обладнання: Індивідуальні карточки з завданнями, олівці, фломастери, ноутбук, макет годинника, тематичні картки та таблиці, роздатковий матеріал.
Хід уроку
I. Організація учнів до уроку
Die Tafel ist schwarz.
Das Heft ist blau.
Die Kreide ist weiß.
Der Radiergummi ist grau.
II. Актуалізація опорних знань учнів
1. Гра «Футбол». Зараз ви об’єднуєтеся в дві команди і по черзі одна одній задаєте запитання з теми « Множення раціональних чисел».(по 1 запитанню)
Наприклад: 1. Якщо помножити два числа з різними знаками, то добуток буде число………….(від’ємне).
2. Які знаки повинні мати два числа, щоб їх добуток був додатнім числом?......(мінуси або плюси ).
3. Будь яке число помножити …….(на нуль) одержимо нуль.
4. У виразі -5ху множник -5 називають …..(коефіцієнтом).
5. Як називається властивість аb=bа…….(переставна)
2. Wollen wir die Farben wiederholen!
Die Schüler sehen ein Video zum Thema "Farben" durch.
3. Spiel "Ergänzt die Sätze"
Die Lehrerin liest die Sätze und die Schüler ergänzen sie.
1. Der Himmel ist ... (blau).
2. Die Sonne ist ... (gelb).
3. Die Orange ist ... (orange).
4. Die Tomate ist ... (rot).
5. Das Gras ist ... (grün).
ІІІ Закріплення знань і відпрацьовування вмінь
х |
-2 |
0 |
1 |
2 |
-2 |
|
|
|
|
-1 |
|
|
|
|
0 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
2. Wie sagt man auf Deutsch: "Котра година?"
Ja, das stimmt. Man sagt: "Wie spät ist es? "
Spiel "Zeigt die Zeit"
Bildet zwei Gruppen. Von jeder Gruppe kommt ein Spieler an die Tafel. Die Spieler von der anderen Gruppe nennen ihm die Zeit, und er muss diese Zeit richtig zeigen. Für jede richtige Antwort bekommt er und seine Gruppe einen Punkt. Die Gruppe, die mehr Punkte bekommt, gewinnt.
3. Spiel "Malt die Zeiger"
Die Schüler bekommen die Blätter mit Uhren aber diese Uhren sind ohne Zeiger. Die Aufgabe ist richtige Zeiger zu malen.
4. Гра «Ланцюжок»
Обчислити приклади, розташувати відповіді в порядку зростання(1 група), в порядку спадання (2 група)
1група 2група
1. 2,7 (-10) = 1. 24,810=
2. 7 (-4) = 2. 495=
3. 22 (-1,2)= 3. 99 (-2,5)=
5. Wollen wir ein Kreuzworträtsel zum Thema "Farben" lösen!
An der Tafel ist ein Kreuzworträtsel. Ihr sollt es schnell lösen. Ihre Aufgabe ist richtige Buchstaben einzuschreiben. Wer macht das am schnellsten, der gewinnt.
6. Обчислити зручним способом:
1) 54 4 – 14 54
2) -17 25 – 5 (-17)
3) 2,7 19 – 3,7 19
4) 91 31 – 32 91 + 91
5) 27 19 – 37 19
6) 9 36 – 26 9 + 9 9
7. Spiel " Weicher Hut, so die Farbe!"
Die Schüler wählen einen Hut und einen Buchstaben, erst dann bemalen sie den Buchstaben mit entsprechender Farbe, die sie gewählt haben. Danach bilden die Schüler aus diesen Buchstaben das Stichwort "Farben".
8. Гра - розмальовка "Фіксики"
Роздати кожній команді головних героїв із мультфільму «Фіксики», якого учні повинні розмалювати, виконавши всі завдання, відповідно кожен колір буде зашифрований певним номером. Наприклад, для того щоб зафарбувати волосся персонажа, потрібно розв’язати три приклади. Записати всі відповіді потрібно по черзі виконання прикладів в один рядок, в результаті чого ви отримуєте потрібний колір.
1 команда Нолик
Завдання 1(колір волосся) Зведіть подібні доданки:
а) -3а+5-2а-8 б) 8а-12+а-3 в) 2а-10-2а+12
Розшифровка: - коричневий 5а-3, 9а-15, 2
Завдання 2 ( колір костюма ) Виконайте множення:
а) -4*12 б) 18*(-5) в) -35*(-2)
Розшифровка: - коричневий 48, 90,70
Завдання 3 ( колір рукавиць ) Винесіть спільний множник за дужки:
15а-35в
Розшифровка: - коричневий -5(3а+7в)
2 команда Сімка
Завдання 1(колір волосся) Зведіть подібні доданки:
а) -5а+4-2а-5 б) 7а-15+а-2 в) 4а-12-2а+12
Розшифровка: - коричневий -7а+1, 8а-17, 2а
Завдання 2 ( колір костюма ) Виконайте множення:
а) -5*15 б) 12*(-4) в) -25*(-2)
Розшифровка: - коричневий -75, 48, 50
Завдання 3 ( колір рукавиць ) Винесіть спільний множник за дужки:
9а-18в
Розшифровка: - коричневий -5(3а+7в)
3 команда Мася
Завдання 1(колір волосся) Зведіть подібні доданки:
а) -2а+2-8а-8 б) 10а-13+а-3 в) 5а-10-5а+15
Розшифровка: - коричневий 10а-6, 11а-16, 5
Завдання 2 ( колір костюма ) Виконайте множення:
а) -4*20 б) 18*(-4) в) -45*(-2)
Розшифровка: - коричневий 80, 72, 90
Завдання 3 ( колір рукавиць ) Винесіть спільний множник за дужки:
7а-21в
Розшифровка: - коричневий -7(а-3в)
9. Zum Schluß lösen wir einige Rätsel.
- Wie heißt die Brücke aus Farbe, worüber noch kein Menschgegangen ist? (Regenbogen)
- Was ist goldrot und schwimmt im Wasser? (Goldfisch)
- Wer hat einen roten Kamm und kräht ganz laut? (Der Hahn)
- Ist rund und rot und schmeckt lecker auf dem Brot? (Tomate)
- Ist von außen gelb und innen sauer? (Zitrone)
ІV. Повідомлення домашнього завдання.
Ihre Hausaufgabe ist mit Hilfe der Uhr über euren Tagesablauf zu erzählen.
Ihr zeigt die Zeit und sagt, was ihr um dieser Zeit macht.
Учитель. Молодці ви гарно попрацювали.
VI. Підведення підсумків уроку.
Was haben wir heute besprochen? Welche Themen haben wir in dieser Stunde wiederholt? Welche Speile haben wir gespielt? War die heutige Stunde interessant? Ich bin mit euch heute sehr zufrieden. Alle Schüler haben sehr gut gearbeitet. Alle waren sehr aktiv. Ihr bekommt heute nur gute Noten. Einen schönen Tag! Aufwiedersehen!!!