Урок психології (можна використовувати як профорієнтаційне заняття) для 11 класів на тему "Мої професійні інтереси та здібності" має на меті актуалізацію набутих знань з теми «Властивості моєї натури»; допомогу 11-класникам в остаточному виборі майбутньої професії перед реєстрацією до ЗНО; виявлення можливих ускладнень в професійному самовизначенні з майбутньою корекцією; аналіз професії «тренер».
Урок психології
(профорієнтаційне заняття)
на тему «Мої професійні інтереси та здібності»
Мета: актуалізація набутих знань з теми «Властивості моєї натури»; допомога 11-класникам в остаточному виборі майбутньої професії перед реєстрацією до ЗНО; виявлення можливих ускладнень в професійному самовизначенні з майбутньою корекцією; аналіз професії «тренер».
Обладнання: таблиці, діагностичний інструментарій – методика «Квадри».
Тип уроку: діагностичне заняття, рольова гра.
Хід уроку:
І. Оргмомент.
ІІ. Мотивація уроку:
ІІІ. Актуалізація набутих знань «Типи темпераменту та поняття екстраверсії – інтроверсії»:
Пелюстки: 1) не чіпляйтеся до мене (І); 2) довго сидить у ванній кімнаті (І); 3) якщо не розповім негайно про цю подію, вибухну(Е)!; 4) натовп занадто дратує(І) ; 5) спілкування – це джерело енергії (Е); 6) надмірна потреба у схваленні (Е); 7) важко добитися негайної відповіді на питання (І); 8) в стресовій ситуації занурюється в себе (І); 9) часто розмовляє сам із собою (Е); 10) перевантаження може викликати вербальну і навіть фізичну агресію (Е); 11) більший ризик виникнення залежностей (комп*стерна, алкогольна, наркотична) при неправильному виході із стресу (І); 12) може вийти чудовий оратор (Е); 13) рекомендовано працювати у великому колективі (Е); 14) затишніше відчуває себе в окремому кабінеті, коли ніхто не контролює його діяльність (І).
Відповіді: Екстраверт: 3 5 6 9 10 12 13;
Інтроверт: 1 2 4 7 8 11 14.
ІУ. Діагностика «Квадри»:
У. Домашнє завдання: який функціонал тренера буде найбільш результативним згідно методики «Квадри».
УІ. Підведення підсумків: