Урок "Мої професійні інтереси та здібності"

Про матеріал

Урок психології (можна використовувати як профорієнтаційне заняття) для 11 класів на тему "Мої професійні інтереси та здібності" має на меті актуалізацію набутих знань з теми «Властивості моєї натури»; допомогу 11-класникам в остаточному виборі майбутньої професії перед реєстрацією до ЗНО; виявлення можливих ускладнень в професійному самовизначенні з майбутньою корекцією; аналіз професії «тренер».

Перегляд файлу

Урок психології

(профорієнтаційне заняття)

на тему «Мої професійні інтереси та здібності»

Мета: актуалізація набутих знань з теми «Властивості моєї натури»; допомога 11-класникам в остаточному виборі майбутньої професії перед реєстрацією до ЗНО; виявлення можливих ускладнень в професійному самовизначенні з майбутньою корекцією; аналіз професії «тренер».

Обладнання: таблиці, діагностичний інструментарій – методика «Квадри».

Тип уроку: діагностичне заняття, рольова гра.

Хід уроку:

І. Оргмомент.

ІІ. Мотивація уроку:

  • Вступне слово учителя про важливість самовизначення професії саме до реєстрації на ЗНО.

ІІІ. Актуалізація набутих знань «Типи темпераменту  та поняття екстраверсії – інтроверсії»:

  • Інтерактивна гра «Цветик-семицветик»:  на пелюстках квітки (кожна пелюстка із своєю назвою або №) вказані характерні особливості екстравертів та інтровертів. Учні, які вже знають до якого типу вони відносяться, записують в робочий зошит назву або № пелюстки зі своїми особливостями. В кінці перевірка.

Пелюстки: 1) не чіпляйтеся до мене (І); 2) довго сидить у ванній кімнаті (І); 3) якщо не розповім негайно про цю подію, вибухну(Е)!; 4) натовп занадто дратує(І) ; 5) спілкування – це джерело енергії (Е); 6) надмірна потреба у схваленні (Е); 7) важко добитися негайної відповіді на питання (І); 8) в стресовій ситуації занурюється в себе (І); 9) часто розмовляє сам із собою (Е); 10) перевантаження може викликати вербальну і навіть фізичну агресію (Е); 11) більший ризик виникнення залежностей (комп*стерна, алкогольна, наркотична) при неправильному виході із стресу (І); 12) може вийти чудовий оратор (Е); 13) рекомендовано працювати у великому колективі (Е); 14) затишніше відчуває себе в окремому кабінеті, коли ніхто не контролює його діяльність (І).

Відповіді: Екстраверт: 3 5 6 9 10 12 13;

  Інтроверт: 1 2 4 7 8 11 14.

ІУ. Діагностика «Квадри»:

  • Розповідь учителя про дану методику.
  • Дослідження типів за опитувальником: ЕКСТРАВЕРТ – ІНТРОВЕРТ; СЕНСОРІК – ІНТУІТ; ЛОГІК – ЕТІК.
  • Виявлення одного з чотирьох типів працівників: ПРОГРАМАТОР, СИНХРОНІЗАТОР, КОРЕКТОР, ЕФЕКТОР. Розповідь про кожний тип.
  • Виявлення типу кожної з чотирьох квадр; пояснення.
  • Висновок: до якого виду діяльності здібності.

У. Домашнє завдання: який функціонал тренера буде найбільш результативним згідно методики «Квадри».

УІ. Підведення підсумків:

  • Рефлексія «Кому сьогоднішнє заняття допомогло у виборі майбутньої професії?» «Що нового ви дізналися про себе?» «Чи бажаєте ви щось змінити в собі?»
  • Оцінювання учнів
  • Заключне слово вчителя, побажання.
docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку