Урок "Мої ресурсні канали"

Про матеріал
Урок з елементами тренінгу. Завдання: розвивати стресостійкість, самопізнання, визначити ресурсні канали.
Перегляд файлу

Урок з елементами тренінгу «Мої ресурсні канали»

 

   Мета: розвинути в учнів стресостійкість, поглибити процеси саморозкриття, самоаналізу, пошук ресурсних каналів.

   Завдання: розвивати стресостійкість, самопізнання, визначити ресурсні канали.

   Обладнання: аркуші паперу А 4, бланк з тестовим завданням «Визначення ресурсних каналів».

 

Хід заняття

 

   Вступне слово психолога.

   Стре́с (від англ. stress — напруга, тиск) — неспецифічна реакція організму у відповідь на дуже сильну дію (подразник) зовні, яка перевищує норму, а також відповідна реакція нервової системи.

   Термін «стрес» у фізіологію та психологію вперше ввів у 1932 році Волтер Бредфорд Кеннон у своїх класичних роботах з універсальної реакції «боротись чи втікати» (англ. fight-or-flight response. Досить часто авторство терміна передають відомому канадському фізіологу Гансу Сельє, проте використовувати саме поняття стрес він почав лише у 1946 році для пояснення загального адаптаційного напруження.

   Мета: налаштування учасників на подальшу роботу, повідомлення мети та

завдань.

   Вироблення правил групи.

   Мета: обговорення принципів роботи.

   Учням пропонується назвати правила які, на їхню думку, потрібні для

ефективної роботи під час уроку:

1. Обов’язкова участь в роботі протягом уроку

2. Активна участь

3. Доброзичлеве ставлення один до одного

4. Говоримо за правилом «Тут і тепер»

5. Бути уважними і зібраними

6. Не перебивати партнера

7. Не даємо порад

8. Говорити по відчуттю розуміння, що я не одна/один

   Відео «Що таке стрес і навіщо він потрібен?»

Мета: розвинути творчі здібності, підвищити рівень інформованості учнів щодо їх творчого самовираження. Учні використовуючи уяву та фантазію малюють скарбничку з камінчиками.

Перегляд відеороліку «Що таке стрес і навіщо він потрібен?» за посиланням https://youtu.be/0sRuxaIBMIs?si=QolM5Al0AeUqFeF0

   Вправа «Я мобільний телефон»

   Мета: визначити рівень емоційного стану, оцінити свої ресурси, знайти можливі додаткові ресурси.

   Пригадати що ми робимо коли наш мобільний телефон розрядився. Що ми робимо для підвищення настрою, під час емоційного виснаження. Як я можу себе заряджати? Написати 10 пунктів.

   Тест «Канали ресурсу»

   Мета: пошук власних ресурсних каналів задля відновлення енергії, щоб жити і працювати з задоволенням.  

Пройти тестування та визначити найбільший канал ресурсу.

Вправа «Мої ресурсні канали»

   Дати відповіді на питання написавши 5 тверджень спираючись на найбільший канал ресурсу.

Що сьогодні я можу почати робити щоб підвищувати свій ресурс?

   Дати відповідь на питання написавши 5 тверджень спираючись на другий за важливістю канал ресурсу. Що я можу зробити найближчим часом?

    Підсумок заняття: усвідомлення учасниками отриманого на занятті

досвіду.

   Заключне слово психолога. Отже, на прикладі цих завдань, ви мали можливість розвинути та оцінити свої ресурсні канали. Працюйте над собою у даному напрямку.

    Дякую за увагу.

Використані джерела:

  • https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%81
  • https://youtu.be/0sRuxaIBMIs?si=QolM5Al0AeUqFeF0
  • Cannon, W. B., The wisdom of the body. New York: W. W. Norton, 1932.
  •  Jerry Kennard, Ph.D. (6 листопада 2018). A Brief History of the Term 'Stress'. healthcentral.com. Процитовано 09.09.2023.
  • ТРАВМАТИЧНІ ПОДІЇ: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ТА САМОДОПОМОГА, Довідник для фахівців і фахівчинь допоміжних професій соціальної сфери, які працюють з внутрішньо переміщеними особами та постраждалим населенням, © Рада Європи, 2022

 

C:\Users\Натали\Downloads\20240409_133718.jpg C:\Users\Натали\Downloads\20240409_133840.jpg C:\Users\Натали\Downloads\20240409_133908.jpg C:\Users\Натали\Downloads\20240409_133812.jpg C:\Users\Натали\Downloads\20240409_133744.jpg

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Додано
9 квітня
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку