Урок "Морська подорож"

Про матеріал
Розробка уроку ОТМ 4 клас на тему "Морська подорож" Мета: Вчити учнів передавати на малюнку чарівний світ природи засобами кольору і техніки. Розвивати спостережливість,творчу уяву; передавати стан природи, враження від спостережень навколишнього світу; удосконалювати зорову пам’ять, образне мислення, фантазію, стимулювання продуктивної творчої діяльності через створення ситуацій успіху, заохочення учнів. Виховувати самостійність в роботі, бажання створити прекрасне навколо себе.
Перегляд файлу

Урок образотворчого мистецтва 4 клас

Малювання пейзажу «Морська подорож».

 Мета: Вчити учнів передавати на малюнку чарівний світ природи засобами кольору і техніки.

 Розвивати спостережливість,творчу уяву; передавати стан природи, враження від спостережень навколишнього світу; удосконалювати зорову пам’ять, образне мислення, фантазію,  стимулювання продуктивної творчої діяльності через створення ситуацій успіху, заохочення учнів.

Виховувати самостійність в роботі, бажання створити прекрасне навколо себе.

Обладнання: зразки дитячих робіт, репродукції картин І. Айвазовського, таблиці.

Тип уроку: урок за технологією інтерактивного навчання.

Хід уроку:

  1. Організаційна частина.

Сьогодні у нас незвичайний урок

У світ малювання ми зробимо крок.

Із творчістю ми зустрічались не раз,

І знову вона завітає до нас.

  1. Постановка теми і мети уроку.

Тему сьогоднішнього уроку ви дізнаєтесь, якщо відгадаєте ребус.

Описание: C:\Users\He4ist\Desktop\Безымянный.jpg

Будь ласка подивіться на малюнок на дошки  і відгадайте ключове слово теми уроку,  це слово (море),  и  так  тема сьогоднішнього уроку Композиція « Подорож до моря» и мета сьогоднішнього уроку навчитися  передавати на малюнку чарівний світ природи засобами кольору і техніки; розвивати спостережливість,творчу уяву; передавати стан природи, враження від спостережень навколишнього світу; удосконалювати зорову пам’ять, образне мислення, фантазію, виховувати самостійність в роботі, бажання створити прекрасне навколо себе

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

 А зараз  ми з вами пригадаємо вивчений матеріал  с попередніх уроків і ви дасте відповіді на запитання:

  • Жанр образотворчого мистецтва, що зображує краєвиди – це………( пейзаж).
  • Назвіть основні та похідні кольори .(Основні – червоний, жовтий, синій; похідні – зелений, фіолетовий, оранжевий).
  • Як отримати похідні кольори з основних? (Шляхом змішування фарб).
  •  

А зараз давайте заплющимо очі  і уявимо спекотне літо, що ви відпочиваєте на  морському узбережжі, и прослухаємо мелодію.  А тепер давайте поділимося своїми враженнями:

Що ви відчували коли слухали мелодію? Що ви представляли?

А зараз ми виконаємо  вправу  «Магніт».  Слово море,  буде використовуватись як магніт який притягує до себе тільки ті слова які асоціюються з ним. И  так на дошки є набір слів нам треба вибрати  тільки ті слова які нам підходять.

 

 

 

 

 

4.Інтерактивна вправа «За і проти». (Діти обґрунтовують свою позицію, наводять аргументи, підбивають підсумки)


 


Море не завжди викликає позитивні емоції, и щоб розібратися ми пограємо в гру «За і проти»

У   деяких учнів  на столі лежать  картки, ви  прочитаєте и подумайте в яку колонку ми можемо поставити   фрази про море «За  чи проти»

МО

РЕ

 

                                      ЗА                                     ПРОТИ

Можна відпочивати влітку                              Високі хвилі

Я люблю плавати                                          Під час шторму тонуть кораблі

Мені подобається кататися на пароплаві       Можна отримати сонячні опіки

У морі багато риби

 

ІV.     Робота над темою уроку

 Я бачу, що ви багато знаєте про море, що море подарувало вам стільки приємних вражень та спогадів. Хочу нагадати вам, що море це частина океанів, які заходять у сушу. 

Діти а які моря розташовуються на території України?  А щоб дати відповідь  на це запитання ми з вами розшифруємо головоломку . (Діти розшифровують назви морів, та показують їх на фізичній карті Україні)

 

Описание: H:\DCIM\100OLYMP\P4090190.JPG          Описание: H:\DCIM\100OLYMP\P4090192.JPG

 

 

 

 

  1.  
  1. Сприймання учнями творів мистецтва. (Розгляд репродукцій картин І.К. Айвазовського)

    Описание: C:\Users\He4ist\Desktop\Aivazovsky_Ivan_Konstantinovich_Night__Blue_Wave_art_print_posters_gallery_b.jpg    Описание: C:\Users\He4ist\Desktop\r185_110.jpg   Описание: C:\Users\He4ist\Desktop\Снимок.JPG

                                        

Перед вами репродукції картин Івана Константиновича Айвазовського.

В історію мистецтва він увійшов, як видатний мариніст, тобто художник, що малює морські пейзажі - марини. Художник неперевершено передавав прозору товщу води, гойдання  хвиль, штормову піняву, світлі сонячні промені, що пробиваються крізь товщу води.

 

Словникова робота.

Марина – картина, на якій зображено морський краєвид.

Мариніст – художник, який малює марини.

 

Фізкультхвилинка

 

И сьогодні на уроці ми з вами попрацюємо мариністами.  Наше завдання – перетворити білий аркуш паперу на море.

Позначте тонкою прозорою лінією лінію горизонту.

Спочатку на аркуш паперу нанесіть хвилі. Потім намалюйте кораблики.

Розмістить їх так, щоб менший знаходився вище, а більший – нижче.

Оживіть малюнок кольором.  А якого кольору ви намалюєте  морські глибини? А відповідь ми знайдемо і прочитаємо  в підручнику на сторінки 86 .( Сонце жовтою, а кораблики – різними фарбами).

 

  1. Практична діяльність учнів.

DSCN1304.jpg

 

V Підсумок уроку.

  • Виставка дитячих робіт «Вернісаж».
  • Саморефлексія. Декілька учнів доводять, що вони знають, вміють,  цінують (на основі даного уроку).

Я, (учень, учениця)

 

                  про моря, які розташовані на території України

Знаю        як отримати похідні кольори з основних

                  про художника-мариніста І. К. Айвазовського

 

 

                  змішувати фарби на палітрі

Вмію        малювати морський пейзаж

                  розташовувати предмети на папері

 

 

                   твори мистецтва

Ціную       нові знання

                   природу рідного краю             

 

 

Домашне завдання


 

docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку