Урок № Date________
Тема: Моя сім’я
Підтема: Члени моєї сім’ї.
Цілі: 1) практичні: ознайомити з новими лексичними одиницями (he, She), повторити вивчений лексичний інвентар (family, father, mother, sister, brother, granny, grandfather), розвивати навички аудіювання, удосконалювати навички та сприйняття їх звукового значення, удосконалення вживання у мовленні граматичних конструкцій Who is this? This is… Is this…?
2) розвивальна: розвивати навички аудіювання, комунікативні здібності учнів, сприяти розвитку пам’яті, уваги, мислення;
3) виховна: виховувати позитивну мотивацію до вивчення англійської мови, поважне ставлення до членів своєї сім’ї.
Обладнання: підручник, відеозаписи пісень, малюнки з членами сім’ї.
https://www.youtube.com/watch?v=dy_BWXT6Fjc
https://www.youtube.com/watch?v=WsiRSWthV1k
https://www.youtube.com/watch?v=xBhJOlkqNn4
ХІД УРОКУ
І.Організація класу.
1.1. Привітання
І. Introduction.
1) Greeting and Aims.
T: Good morning, children! Nice to meet you! Sit down, please, boys! Sit down, please, girls! Сьогодні на уроці ми з вами…
1.2. Підготовка до іншомовного мовлення
А зараз я пропоную вам покращити собі настрій з веселою піснею «Hello». Давайте пригадаємо, що ж таке Hello?Nice to meet you?
1.3. Фонетична зарядка «Казка про Боба»
І бі Потім він біжить до своїх друзів, які радісно його вітають. Yippee [jɪ'piː] ура
2. Основна частина уроку
ІІ. Main part
What is your name? (кидаю м`яч) How are you?
(зарядка з відео)
2.1. Введення у мовне середовище
Учитель просить учнів розглянути малюнки (РВ, р.37) і припустити, про кого вони будуть говорити на уроці.
T. Open your books, please. Look at the picture. Як ви думаєте, про що ми сьогодні будемо говорити на уроці? Так, правильно, про сім’ю. Family. Let’s repeat together (Family)
2.2. Повторення лексичних одиниць з опорою на флеш-картки
• Хорова робота. Вчитель показує картки з теми «Сім'я» і називає їх з різною інтонацією та мелодикою, повторюючи декілька разів. Учні хором відтворюють почуте. This is а mother…
2.3. Вивчення нового лексичного інвентарю (boy, girl, he, she).
Open your books (p.39) Вивчення конструкцій This is Jim. He is a boy. This is Jane. She is a girl.
Декілька учнів спробує представити свого сусіда.
2.4. Зарядка .
2.5. Робота з робочими зошитами (AB, p. 28 )
Використання у мовленні граматичної конструкції
Is this…? – Yes, it is/ No, it is not.
Who is this?
Учні малюють когось із членів своєї родини. Учень виходить до дошки, не показуючи малюнок. Інші учні класу розпитують – хто це: Is this your mother/father/sister/brother?
Діти витягують листочок з малюнком і називають предмет.
IV. Заключна частина уроку
Т: Отже, дайте підсумуємо, що цікавого і корисного ми сьогодні зробили на уроці.
Підсумки уроку
Вчитель підбиває підсумки уроку і роздає смайлики учням за хорошу роботу.
Давайте попрощаємося піснею «Good-bye»
Thank you for your good work at the lesson. Good-bye.
1