Тема: Помешкання.Підтема: Моя кімната. Аудіювання коротких текстів-описів дитячих кімнат, відповіді на запитання.
Практична мета: тренувати учнів в аудіюванні з метою повного і точного розуміння змісту тексту, повторити граматичну структуру there is /there are
Освітня мета: практикувати мовні засоби за темою, активізувати лексико-граматичний матеріал, вдосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного та монологічного мовлення та письма в межах теми.
Розвиваюча мета: розвивати активне слухання, розвивати різні типи пам'яті – слухову, зорову, увагу, уяву, співпрацювання під час парної та групової роботи, розвивати креативність та цифрову грамотність.
Виховна мета: виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.
План- конспект уроку для 4-го класу
Тема: Помешкання.
Підтема: Моя кімната. Аудіювання коротких текстів-описів дитячих кімнат, відповіді на запитання.
Практична мета: тренувати учнів в аудіюванні з метою повного і точного розуміння змісту тексту, повторити граматичну структуру there is /there are
Освітня мета: практикувати мовні засоби за темою, активізувати лексико-граматичний матеріал, вдосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного та монологічного мовлення та письма в межах теми.
Розвиваюча мета: розвивати активне слухання, розвивати різні типи пам’яті – слухову, зорову, увагу, уяву, співпрацювання під час парної та групової роботи, розвивати креативність та цифрову грамотність.
Виховна мета: виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.
Обладнання: Комп’ютер, мультимедійний додаток, кросворд , роздавальний матеріал, підручник « English with Smiling Sam 4», зошит до підручника Карпюк « English with Smiling Sam 4».
Очікувані результати:
Учень може:
Схематичний план уроку
І. Початок уроку
1. Привітання та повідомлення теми та мети уроку 1хв
2. Мовленнєва зарядка 2 хв.
ІІ. Основна частина уроку 35 хв
ІІІ. Заключна частина
І. Початок уроку
1. Привітання та повідомлення теми та мети уроку
T. Good morning, children! I’m glad to see you!
-What day is it today?, What month is it now?, What season is it now?
- What is the weather today?
-How are you?( P: I’m fine, thank you) How are you feeling today? Hope you are in a good mood! Show us how are you today! Put your reaction on the screen.
T: Great! Today we continue our topic “My Homeplace”. During the lesson we’ll listen to the songs, revise the words, play games, guess riddles, write topical words, listen the texts and of course speak English. Let’s start our lesson.
1) Icebreaker. Криголом
T: There is an English proverb: “My house is my castle.” Can you translate it? How do you understand these words? This proverb will be the motto of our lesson.
2) Brainstorming.
What other synonyms to the word “house” can we use?
Ps: We can say a building / a flat/ a castle/ a cottage/ a villa/ a palace/ a residence, home , cabin…
3) Фонетична зарядка.
T: Let’s look at the screen and listen a song according our topic.( p 37) мультимедійний додаток
T: What rooms were mentioned in this song?( yard, bedroom, kitchen)
T: What other rooms have we got? (bathroom, living room, dining room, toilet, balcony)
II. Основна частина уроку
Учні по черзі виходять до дошки та прикріплюють правильні слова до малюнків. (Му house)
T: At home your task was to complete the sentences about your house and drew a picture of your house. Let’s listen to some children about their houses.
T: Stand up, and let’s have a rest. “Baby Shark”
Учні по черзі відповідають на запитання вчителя.
T: Is your room small? Is it tidy? Do you share it with your brother or sister?
T: Listen about other children’s rooms and compare them with your room.
T: Thank you very much. Take your seats. Now you’ll work in two big teams. One team is to my right hand, another one is to my left hand. Please, take a clean sheet of paper, a pen and write one furniture word. Try not to repeat the words. When you write a word, crumple your sheet, throw it into a bucket and stand at the blackboard. Then join into a column facing a bucket.
Учні пишуть на листочках слова , які є в їх кімнаті, та закидають в корзини.
T: OK. It’s high time to check the spelling of the words. For this we will exchange the buckets. In turn you will come to the bucket, take a paper ball, unfold it, read the word and check the spelling.
Учні обмінюються корзинами та перевіряють правильність слів.
Вчитель показує постер 1 хвилину. Потім перегортає або ховає його та задає питання за малюнком.
T: I show you a poster for 1 minute, then hide it and ask questions about poster.
ІІІ. Заключна частина
T: Your task to draw a picture of your room and describe it. ( Ex 5 p 39)
T: It’s time to finish our lesson. If you were active at the lesson and worked excellent show us THUMBUP . If you were not so active and did some mistakes -OK_HAND.. If you think you were passive -THUMBDOWN . Now it’s our screen of success. The lesson is over. Good bye.