Тема: Дозвілля та турбота про здоров’я тепер і колись
Тип уроку: урок формування навичок і вмінь
Очікувані результати:
ХІД УРОКУ
І. Вступ: мотивація пізнавальної діяльності учнів (єдності чуттєвого сприйняття, теоретичного мислення і практичної діяльності):
Учням пропонується поміркувати над наступною інформацією:
Вони мають дійти до висновку, що час потрібно берегти й ретельно планувати, щоб зробити якомога більше корисного у житті. Зокрема слід
планувати й відпочинок.
ІІ. Виконання вступних вправ:
1) Використовуючи малюнки спробувати сформувати власні оціночні судження щодо такого дозвілля:
Оціночні судження учнів – що корисного дає відзначення цих свят:
Висновок – правильна організація дозвілля сприяє зміцненню здоров’я, цікавому спілкуванню, збагаченню знань та самоорганізації.
2) Поміркувати над прислів’ям: «Характер людини найбільше виявляється у тому, як вона відпочиває». Як відпочиває успішна людина?
Піклуючись
про здоров’я Намагаючись Спілкуючись з Дбаючи про своїх
дізнатися щось цікавими й потрібними рідних та близьких
нове людьми
Висновок: хочеш бути успішним – почни з правильного дозвілля.
ІІІ. Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях:
Розглянути малюнки на стор. 135 підручника для 5 класу автор: О.В. Гісем, 2018 р. й висловити свою думку щодо видів дозвілля, зображених на них. Скористатися словосполученнями: здоровий спосіб життя, організація дозвілля, розширення кругозору, цікава інформація, позитивні враження, життєвий досвід. Даний вид роботи може виконуватися як індивідуально, так і в групах.
Оцінювання, саморефлексія.
Домашнє завдання: підготувати розповідь про сімейний відпочинок.
1