Урок з факультативу "Медіаультура особистості" для учнів 10-11 класів. Мета уроку: навчити розрізняти види реклами, та зрозуміти їх відмінності.
Розвивати вміння висловлювати судження щодо характеристик реклам;
Виховувати уважне ставлення до інформації, яку отримуємо з медіа.
Використання QR-кодів.
Тема: Феномени медіа-культури, реклама .
Мета: навчити розрізняти види реклами, та зрозуміти їх відмінності.
Розвивати вміння висловлювати судження щодо характеристик реклам;
Виховувати уважне ставлення до інформації, яку отримуємо з медіа.
Завдання уроку:
Обладнання: мобільні телефони, додаток для зчитування QR кодів.
Хід заняття
І. Організаційний момент.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і завдань уроку.
На сьогодні телебачення так вкоренилося в наш побут, що уявити собі вечір без перегляду улюбленого серіалу чи програми майже неможливо. Найцікавіше те, що переглядаючи відеоматеріали по телевізору, ми майже незадумуємося скільки часу ми витрачаємо на перегляд реклами. Сьогодні реклами заполонила не лише телевізійний простір а й мережу Інтернет, рекламу ми зустрічаємо в друкованих виданнях та на вулицях свого селища.
Сучасну людину повсюди супроводжує реклама: рекламні повідомлення у пресі, рекламні сторінки у журналах, оголошення по радіо, рекламні відеоролики на телебаченні, друковані постери у міському транспорті, білборди, банери на вулицях міст тощо.
Отже, сьогодні на уроці ми спробуємо проаналізувати різні рекламні продукти та дізнатися більше про види реклами.
ІІІ. Сприймання й засвоєння учнями навчального матеріалу.
В наш час дуже розповсюджені різні види реклам. Перш за все давайте дізнаємось що таке реклама.
Рекла́ма (лат. reclamare — «поновлювати крик, знову кричати, кликати, заперечувати») — спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку.
Робота в групах.
Кожна з груп отримає коротеньке повідомлення про певний вид реклами та приклади реклами цього виду.
Інформацію ви можете зчитати за допомогою мобільного додатку та QR коду.
Вам потрібно, навести декілька прикладів реклами, яку ми зустрічаємо в повсякденному житті, в залежності від виду реклами, що ви отримали.
Виступи груп.
Анкета виступу
IV. Підбиття підсумків
Обговорення впливу реклами на користувача. Висловлювання учнів на риторичне питання: «Чого більше від реклами, користі чи шкоди?»
Використані джерела.