Грецька релігія та міфологія. Античні Олімпійські ігри
Мета:ознайомити учнів з міфологічними та релігійними уявленнями та Олімпійськими іграми стародавніх греків;формувати розвиток державної та іноземної мов, розвивати математичну, просторову, логічну, хронологічну компетентності,виховувати почуття прекрасного та толерантності на прикладі традицій інших народів.
Тип уроку: розвиток компетентностей
Обладнання: підручники,карта,(комп’ютер, телефони)
Хід уроку
І. Організація навчальної діяльності
ІІ. Стимулювання учнів до ефективної навчальної діяльності
Географічне положення та природні умови Давньої Греції
ІІІ. Тема. Мета
Сьогодні урок присвячений релігійним уявленням та Олімпійським іграм. То чи багато ми знаємо про ці події? Хтось знає, хтось ні. Тому ми на уроці здійснимо подорож в історію цих подій.
ІV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
Розповідь вчителя
Робота з картою
Бесіда з учнями:
Розповідь учня про бога Зевса (учень в костюмі бога Зевса)
Повідомлення учнів про головних богів,які жили на г. Олімп (діти в костюмах і з зображеннями богів, «Бог Зевс» сидить на кріслі,а інші діти стоять навколо нього) Зображення богів на комп’ютері.
2.Олімпійські ігри
Розповідь вчителя
Робота з підручником. Олімпійські ігри с. 143,І. Щупак Всесвітня історія. Історія України(інтегрований курс)- К.2019.
Розповідь вчителя
Повідомлення учнів про види змагань на Олімпійських іграх.
Розповідь вчителя
Робота з картою
Робота з підручником. Пізнавально й цікаво. Про відродження Олімпійських ігр с.144, І. Щупак Всесвітня історія. Історія України(інтегрований курс)- К.2019.
Робота на комп’ютері. Емблема Олімпійських ігр. Що символізує? Розповідь про українських спортсменів - переможців Олімпіади.
V. Узагальнення
Виконайте інтерактивну вправу «Релігія давніх греків».
Для цього скористуйтеся QR –кодом с. 145 І. Щупак Всесвітня історія. Історія України(інтегрований курс)- К.2019.
VІ.Висновки
Рефлексія
«Я запам’ятав/запам’ятала»…
«Для мене було новим»…
«Мої емоції та почуття»..
VІІ. Домашнє завдання:параграф 37 опрацювати, ІІІ «Мислю творчо» с. 145 виконати письмово.
Фото №1.
Фото №2.