Урок на тему:"Істинні й хибні висловлювання."

Про матеріал

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники,навчальна презентація.

Програмне забезпечення Скретч

Перегляд файлу

3 клас                                                                                                         07. 02

Урок 20.Істинні й хибні висловлювання.

Цілі:

  • навчальна: навчити оцінювати прості висловлювання як істині чи хибні;

розрізняти завідомо хибні фрази;

  • розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;
  • виховна: виховувати інтерес до інформатики; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.

Програмне забезпечення Скретч

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Давайте для початку розгадаємо кросворд

Отож як ви зрозуміли ми далі вивчаємо алгоритми.  А сьогодні познайомимося з висловлюваннями вони тісно зв’язані з темою алгоритми

Давайте повторимо:

  • Алгоритмом називають порядок  дій, що дає змогу виконати певні задачі, а виконавцями – тих, хто їх виконує.
  • У кожного виконавця є власна система команд, тобто набір зрозумілих йому команд, які він здатен виконати.
  • Скретч – це середовище програмування, де можна створювати власні програми, ігри, цікаві історії, мультфільми та багато іншого.
  • Виконавця в середовищі Скретч називають спрайт.
  • Інструкції, складені для виконавця в середовищі Скретч, називають скрипт.
  • Сцена – місце для виконання створених проектів.

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

Я зараз буду фокусником i зможу відгадати ваші думки.

ІV. Вивчення нового матеріалу

Ви вже зустрічалися з логічними задачами на уроках математики та інформатики, наприклад, працюючи з навчальними онлайн-програмами.

Основним поняттям логіки є висловлювання — речення, у якому щось стверджується або заперечується. Висловлювання може бути тільки розповідним реченням.

У математичній логіці хибність та істинність висловлювань позначають числами 0 і 1 відповідно.

Рудий кіт або інший спрайт стане для тебе слухняним виконавцем, якщо ти будеш правильно складати для нього скрипти, використовуючи команди із системи команд виконавця. У Скретчі система команд виконавця містить понад 120 команд.

Для зручності вони згруповані за призначенням.

Наприклад, команди групи Рух допоможуть керувати переміщенням спрайта, а команди групи Вигляд — змінювати його зовнішність.

Команди кожної групи містяться на блоках-цеглинках свого кольору. Під час складання програми потрібні цеглинки-команди перетягують з поля команд у поле скриптів і розташовують у потрібному порядку.

Зверни увагу:  якщо окремі цеглинки-команди не можна з’єднати між собою, слід уважно переглянути скрипт, знайти неправильно розташовану команду та виправити помилку.

— Ви склали багато персонажів. Вони всі цікаві і можуть бути героями мультфільмів. наш знайомий Рудий кіт дуже сумує сам. Йому хочеться з кимось потоваришувати. Ваші герої йому дуже сподобалися. Як же їм опинитися в програмі?

— Сьогодні ми навчимося з вами додавати інших персонажів у програмі Скретч.

V. Фізкультхвилинка

Виконання алгоритму

— Підніміть праву руку вгору.

— Опустіть праву руку вниз.

— Зігніть ліву ногу в коліні.

— Опустіть ногу на підлогу.

— Присядьте тощо.

VІ. Засвоєння нових знань. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.////Робота з зошитом та підручником
  4. Вправи для очей.

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

1. Що вивчили на уроці?

2. З якими командами Рудого кота ви ознайомились?

 

docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку