Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники,навчальна презентація.
Програмне забезпечення Скретч
3 клас 07. 02
Урок 20.Істинні й хибні висловлювання.
Цілі:
розрізняти завідомо хибні фрази;
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,навчальна презентація.
Програмне забезпечення Скретч
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Давайте для початку розгадаємо кросворд
Отож як ви зрозуміли ми далі вивчаємо алгоритми. А сьогодні познайомимося з висловлюваннями вони тісно зв’язані з темою алгоритми
Давайте повторимо:
ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.
Я зараз буду фокусником i зможу відгадати ваші думки.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Ви вже зустрічалися з логічними задачами на уроках математики та інформатики, наприклад, працюючи з навчальними онлайн-програмами.
Основним поняттям логіки є висловлювання — речення, у якому щось стверджується або заперечується. Висловлювання може бути тільки розповідним реченням.
У математичній логіці хибність та істинність висловлювань позначають числами 0 і 1 відповідно.
Рудий кіт або інший спрайт стане для тебе слухняним виконавцем, якщо ти будеш правильно складати для нього скрипти, використовуючи команди із системи команд виконавця. У Скретчі система команд виконавця містить понад 120 команд.
Для зручності вони згруповані за призначенням.
Наприклад, команди групи Рух допоможуть керувати переміщенням спрайта, а команди групи Вигляд — змінювати його зовнішність.
Команди кожної групи містяться на блоках-цеглинках свого кольору. Під час складання програми потрібні цеглинки-команди перетягують з поля команд у поле скриптів і розташовують у потрібному порядку.
Зверни увагу: якщо окремі цеглинки-команди не можна з’єднати між собою, слід уважно переглянути скрипт, знайти неправильно розташовану команду та виправити помилку.
— Ви склали багато персонажів. Вони всі цікаві і можуть бути героями мультфільмів. наш знайомий Рудий кіт дуже сумує сам. Йому хочеться з кимось потоваришувати. Ваші герої йому дуже сподобалися. Як же їм опинитися в програмі?
— Сьогодні ми навчимося з вами додавати інших персонажів у програмі Скретч.
V. Фізкультхвилинка
Виконання алгоритму
— Підніміть праву руку вгору.
— Опустіть праву руку вниз.
— Зігніть ліву ногу в коліні.
— Опустіть ногу на підлогу.
— Присядьте тощо.
VІ. Засвоєння нових знань. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Фронтальне опитування
1. Що вивчили на уроці?
2. З якими командами Рудого кота ви ознайомились?