Сформувати поняття внутрішніх односторонніх, внутрішніх різносторонніх та відповідних кутів, розглянути ознаки паралельності прямих. Розробка містить презентацію створену за допомогою програмного забезпечення Smart notebook
Конспект уроку з геометрії на тему:
Кути утворені при перетині двох прямих січною. Ознака паралельності прямих
Тема: Кути утворені при перетині двох прямих січною. Ознака паралельності прямих
Розвиваюча – розвинути елементи математичної мови, логічне мислення , геометричну уяву, кмітливість.
Виховна – виховувати інтерес до предмету, культуру роботи з зошитом та підручником
Обладнання – інтерактивна дошка, комп’ютер, програмне забезпечення Smart notebook
Тип уроку – засвоєння нових знань
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Робота з готовими рисунками
А С N K
О O
M
В D P
< AOB + < COA = ? < NOM * < KOP
C B M N
O
O 1300 P
K
A D < MOK - ?
< ACO -? < MON – ?
< KOP - ?
А) 1000 Б) 800 В) 80 Г) 500
2. Яким є кут, суміжний з тупим кутом?
А) гострим Б) прямим В) тупим Г) розгорнутим
3. Кути АОР і ВОС – вертикальні, який знак слід поставити замість *: АОР * ВОС ?
А) > Б) < В) = Г) ? a d n
4. Які з прямих паралельні?
А) m і n Б) a і d В) a і n Г) m і d m
d
a m
c
n
b
ІV. Вивчення нового матеріалу
План вивчення теми
за внутрішніми різносторонніми кутами;
за внутрішніми односторонніми кутами;
за відповідними кутами.
маємо дві пари внутрішніх
односторонніх кутів;
маємо дві пари внутрішніх різносторонніх кутів;
перетинаючись із січною, вони утворюють рівні відповідні кути
VІ. Застосування знань та вмінь учнів
p p
P m m
m
n
n n
а) б) в)
а) внутрішніх односторонніх кутів;
б) внутрішніх різносторонніх кутів;
в) відповідні кути.
Чи паралельні прямі?
< 1 = 500. , 2 = 1300 < 1:< 2 = 3 : 2, < 3 = 720
Довести: a//b Довести: m//n
a 1 m 1
2
b 2 n 3
c k
VІІ. Підсумок уроку
VІІІ. Домашнє завдання