Урок на тему: "Незмінні й змінні слова"

Про матеріал

Тема: Незмінні й змінні слова

( за підручником О.П.Глазової «Українська мова. 5 кл./ Видання нове, доопрацьоване – К.: Освіта, 2018 )

Мета: поглибити учнівські знання про частини слова; показати відмінність між змінними й незмінними словами; удосконалювати вміння виконувати морфемний аналіз слів; розвивати спостережливість, увагу, ерудицію; виховувати шанобливе ставлення до рідної мови

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. АОЗ. Перевірка д/з.

Гра «Хто швидше?»

Завдання: дібрати до названих слів п'ять споріднених слів:

Земля – земельний, земляний, земелька, землиця, підземний, надземний.

Зелений – зелень, зеленка, зеленіти, зазеленіти, позеленів.

Гриб – грибний, грибочок, грибниця, грибник, грибок.

Зима – зимонька, зимовий. Зимній, перезимувати, зимувати.

Яблуня – яблуневий, яблучко, яблучний.

Жовте – жовтіти, пожовтів, жовтневий. Жовток, пожовк.

ІІ. МНД.

1. Вправа №138

2. Оголошення теми і мети уроку

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з підручником ( ст.74)

Запис у зошити:

Незмінні слова мають одну-єдину форму.

Незмінні слова не мають закінчень.

2. Виконання вправ.

- Вправа №139

- Вправа №140 ( робота в парах )

IV. Закріплення

- Вправа № 142

- «Я – редактор» ( Вправа №144)

V. Підсумок уроку

Метод «Незакінчене речення»

Значущими частинами слова є…..

Незмінні слова не мають…

Найбільше на уроці мені запам'яталося…

VI. Домашнє завдання.

Опрацювати матеріал підручника - §12

Вправа № 143.

Перегляд файлу

Тема: Незмінні й змінні слова

( за підручником О.П.Глазової «Українська мова. 5 кл./ Видання нове, доопрацьоване – К.: Освіта, 2018 )

Мета: поглибити учнівські знання про частини слова; показати відмінність між змінними й незмінними словами; удосконалювати вміння виконувати морфемний аналіз слів; розвивати спостережливість, увагу, ерудицію; виховувати шанобливе ставлення до рідної мови

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. АОЗ. Перевірка д/з.

Гра «Хто швидше?»

Завдання: дібрати до названих слів п’ять споріднених слів:

Земля – земельний, земляний, земелька, землиця, підземний, надземний.

Зелений – зелень, зеленка, зеленіти, зазеленіти, позеленів.

Гриб – грибний, грибочок, грибниця, грибник, грибок.

Зима – зимонька, зимовий. Зимній, перезимувати, зимувати.

Яблуня – яблуневий, яблучко, яблучний.

Жовте – жовтіти, пожовтів, жовтневий. Жовток, пожовк.

ІІ. МНД.

1. Вправа №138

2. Оголошення теми і мети уроку

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з підручником ( ст.74)

Запис у зошити:

Незмінні слова мають одну-єдину форму.

Незмінні слова не мають закінчень.

2. Виконання вправ.

- Вправа №139

- Вправа №140 ( робота в парах )

IV. Закріплення

- Вправа № 142

- «Я – редактор» ( Вправа №144)

V. Підсумок уроку

Метод «Незакінчене речення»

Значущими частинами слова є…..

Незмінні слова не мають…

Найбільше на уроці мені запам’яталося…

VI. Домашнє завдання.

Опрацювати матеріал підручника - §12

Вправа № 143.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 листопада 2018
Переглядів
2935
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку