Повторення вивченого в початкових класах. Частини мови. Основні способи їх розпізнавання
Мета:
систематизувати набуті в молодших класах знання про частини мови;формувати навички їх розпізнавання за характерними ознаками;
розвивати творчу уяву учнів, уміння висловлюватися відповідно до мовленнєвої ситуації;
прищеплювати любов до рідної мови.
Розробка містить цікаві інтерактивні вправи, тематичний дидактичний матеріал (осіння тематика), додаток до уроку (частини мови з прикладами).
САМОСТІЙНІ ЧАСТИНИ МОВИ
ІМЕННИК
ЗОШИТ, ШКОЛА,
ЛЮДИНА
ПРИКМЕТНИК
ВЕСЕЛИЙ, ОСІННІЙ,
УЧНІВСЬКИЙ
ЗАЙМЕННИК
Я, МИ, ТИ, ВИ, ВІН, ВОНА, ВОНО, ВОНИ
ЧИСЛІВНИК
ДВАНАДЦЯТЬ, СЬОМИЙ, ОДНА ТРЕТЯ
ДІЄСЛОВО
ЧИТАТИ, ПОСМІХАТИСЯ, ЛЮБИТИ
ПРИСЛІВНИК
ВОСЕНИ, ГАРНО, ПО-УКРАЇНСЬКИ
ВІЧ-НА-ВІЧ