Урок на тему "Обчислення значень виразів. Задачі"

Про матеріал
Розробка уроку математики у 1 класі на тему "Обчислення значень виразів. Задачі" Форма уроку: урок-подорож
Перегляд файлу

Тема. Обчислення значень виразів. Задачі

 

Мета уроку. Удосконалювати навички складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання, вправлятися у розв’язанні задач на знаходження суми; розвивати логічне мислення, увагу; активізувати навчальну діяльність ігровими моментами; виховувати патріотичний настрій та повагу до національних традицій.

 

 Хід уроку

І. Організаційний момент.

Визначення настрою на співпрацю  ( набір смайликів)

C:\Users\lubal\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\U1V4TXCF\см[1].jpg  

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Хвилинка чистописання.

Вступна бесіда.

- Діти, сьогодні у нас з вами буде незвичайний урок. Ми з вами будемо подорожувати.

- А чи знаєте ви, що означає «подорожувати»?

- Ви любите подорожувати?

- А чи хотіли б ви побував ати в минулому і побачити, як жили люди багато-багато років тому назад?

- А як ви думаєте, куди ми з вами могли сьогодні відправитись?

- У мене для вас є невеличка підказка. Переверніть листочки, котрі перед вами на партах, уважно розгляньте і скажіть, будь ласка, кого ви там бачите?

 

      1

- Порахуйте, скільки всіх коней?

- Знайдіть коней, котрі біжать вліво і зафарбуйте олівцями синього кольору.

- Так скільки коней біжать вліво? (2)

- Відкрийте робочі зошити, сядьте правильно за партами, покладіть зошити під нахилом і пропишіть рядок цифри 2, користуючись зразком ( малюнок або відео)

2. Усний рахунок

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку

1.Бесіда – спілкування

- Діти, хто помітив: а чи є на малюнку кінь, який відрізняється від інших коней? Чим?

- А як ви вважаєте, хто б міг їздити на такому коні? (…..козаки)

- Правильно, козаки. Тому сьогодні я запрошую вас приєднатися до козацького товариства.

- А хто знає хто ж такі  козаки?

      2

Козак – це «вільний воїн». Козаки захищали рідну землю від ворогів. На островах, що лежали

посеред  Дніпра, вони заснували Запорізьку Січ – грізне бойове укріплення. Січчю командував кошовий отаман. Козаки вправно володіли бойовим мистецтвом, були сміливими і винахідливими. Багато часу проводили в походах.. А відправлялися в походи на своїх бойових кораблях – чайках. Ми теж сьогодні будемо подорожувати на човні, виконуючи певні завдання. При правильному виконанні завдання зафарбовуватимете одну частину човна.

   

А щоб не заблукати і не збитися зі шляху, попасти в визначене місце, нам буде допомагати карта. Розгляньте її і знайдіть позначку, куди нам потрібно допливти.

      3

- А що ми будемо оминати на шляху? (Перешкоди)

- Отже, рушаймо!

- Щоб оминути першу перешкоду, потрібно виконати низку завдань.

2. Завдання – розминка: порядкова і кількісна лічба, парні і непарні числа, сусіди числа і т.д.

3. Складання прикладів за підковами

- Козаки швидко збиралися в путь і розгубили підкови ( пояснити значення слова).

Діти складають приклади, розв’язують, повторюють назви чисел при знаходженні суми та різниці.

4. Математичний диктант

ІV. Фізкультхвилинка. Козацька розминка

Раз – два – голова,

Щоб трималась на м’язах.

Три – чотири, руки в ділі

Раз – кулак, два – кулак –

Бий сильніше козак.

 Щоб триматись на коні,

 Треба ноги нам міцні,

      4

Сильні ноги, дужі ноги –

 Не злякаються дороги.

 Підемо разом в присядку –

Це найкраща зарядка!    

V. Закріплення вивченого

  1. Робота над задачами

- Довгенько ми пливли. Притомилися, зголодніли. А попереду – перепона.  Щоб сил не забракло, ми приготуємо обід. Варити будемо куліш (пояснити значення слова)

ЗАДАЧА 1

Перед походом пішли козаки на базар припасів купити. Один козак купив 5 кг пшона, а другий – 3 кг. Скільки кілограмів пшона купили козаки разом?

ЗАДАЧА 2 – робота в парах ( робота з підручником)

  1. Кругові приклади ( робота в групах)

- Щоб безпечно оминути кита і не потрапити в коловорот, потрібно впоратись з круговими прикладами

 

  8+2   9-9+7  6+4-2

   10-2+1  7-5   2+2+2

 

  1. Робота з геометричним матеріалом

- Діти, козаки любили розваги. У вільний час вони могли позмагатися у перетягуванні канату. Ми теж позмагаємось. Але у кресленні відрізків. А це допоможе оминути нам останню перешкоду .

Завдання. Перший відрізок має довжину 10 см. Накресліть другий відрізок, довжина якого на 3 см коротша за перший відрізок.

  1. Цікаві вправи

- У свій вільний час козаки займалися ще й улюбленими справами. Деякі з них полюбляли щось майструвати. Погляньте на малюнок і скажіть, що змайстрував козак?

 

      5

      

- Які геометричні фігури бачите? Назвіть

- Порахуйте, скільки прямокутників? Трикутників?

- Яких фігур більше? На скільки?

5. Робота з грою «Танграм» - змагання між групами

Завдання: скласти фігурку коня

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія ( на основі зафарбованих частинок кораблика)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      6

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 січня
Переглядів
197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку