Урок на тему "Паперопластика. Школа Чародійства"

Про матеріал

Відкрите заняття на тему: Паперопластика

(«Школа Чародійства»)

Мета:

  • -Ознайомити дітей з технікою паперова пластика
  • -Розвивати уяву, створити умови для творчого розвитку й саморозвитку
  • -Розвивати навички дитини, розкривати її творчий потенціал.

Обладнання та матеріали: декорації для прикрашання кабінету, костюми для Гаррі Поттера та ведучої: «Чарівні палички» та емблеми; плакат з кросвордом; наочні зразки для практичної роботи; ножиці, картон, клей, пензлики, фломастери, очі-стікери, шаблони деталей.

Перегляд файлу

Відкрите заняття на тему: Паперопластика

(«Школа Чародійства»)

Мета:

  • Ознайомити дітей з технікою паперова пластика
  • Розвивати уяву, створити умови для творчого розвитку й саморозвитку
  • Розвивати навички дитини, розкривати її творчий потенціал.

Обладнання та матеріали: декорації для прикрашання кабінету, костюми для Гаррі Поттера та ведучої: «Чарівні палички» та емблеми; плакат з кросвордом; наочні зразки для практичної роботи; ножиці, картон, клей, пензлики, фломастери, очі-стікери, шаблони деталей.

 

 

План

  1. Вступ.
  2. Теоретична частина:
  • Гра «Речі із торбинки»
  • Відгадування кросворду
  • Зарахування у школу «Сувенірус»
  1. Практична частина
  • Визначення техніки паперова пластика
  • Показ наочного матеріала - зразок
  • Виготовлення поробки «Звірятко»
  1. Підсумок заняття.

 

 

 

 

 

 

 

Вед.: дорогі хлопчики й дівчатка!

В нас сьогодні - свято казки.

Будемо його разом відзначати,

Казку-друга шанувати.

Зустріч з казкою – це свято

Не було б її у нас,

Ми б не знали так багато

Про новий і давній час.

А зараз до нас завітає незвичайний казковий гість із так би мовити сучасної казки – фентезі.

Заходь, заходь до нас

В нас тут хлопчики й дівчата

Уже ждуть тебе давно.

Ти про себе розкажи спочатку

І порозважайся з ними заодно

Г.П.: Я прилетів до вас із далекого чарівного Хогвартса. Ви всі напевно, мене добре знаєте? ( Діти: Так, ти Гаррі Поттер).

Ти не знаєш, хто такий Гаррі Поттер?!
Ти ніколи його не читав?!
То послухай про хлопця малого,
який знаменитістю став.

Мав він батьків пречудових,
ріс веселим малям
та закінчились дні веселкові,
з перемогою темного Зла.

Він-хлопчик, що вижив!
Він-переміг темне Зло!
Він-став джерелом надії,
для тих,в кого її не було!
Ну що, сподобалось тобі?
Біжи мерщій читати!
Повір,назавжди збережеж
цю книжечку ти в хаті!
 

В Хогвартсі навчаються тільки кмітливі і розумні діти, а у вашій школі «Сувенірус»? (Діти: Так)

Я зараз перевірю це!

Гра «Речі із торбинки»: назвати казку про річ з торбинки.

Чобіток (Кіт у чоботях)

Колосок (Півник та двоє мишенят)

Рукавичка (Рукавичка)

Човник ( Івасик Телесик)

Ріпка (Ріпка)

Ох і розумники ви!

Вед.: А тепер я перевірю вас, чи гідні ви бути студентами школи «Сувенірус». На вас чекає кросворд.

По горизонталі:

  1. Місце, де небо сходиться з землею, називається? (горизонт)

3. Мистецтво складання фігурок з паперу? (орігамі)

4. із якого матеріалу складається орігамі? (папір)

5. Ріжемо усе, що треба. Ми поріжемо для тебе

І тканину, і папір, як не віриш – перевір. (ножиці)

  1. Волохатий хвостик маю,я для фарби - кращий друг!

    По альбомах погуляю – розфарбую все навкруг. (пензлик)

     9. Один із видів декоративно-ужиткового мистецтва, заснованих на створенні художніх зображень, візерунків, орнаментів шляхом закріплення їх на будь-якій площині, прийнятій за тло. (аплікація)

По вертикалі:

  1.     Об’ємна аплікація – це …(торцювання).
  1. Намалювати можна нею будинки, хмари і поля,

Зелену, затишну алею, високі гори і моря,

Зачарувати можна нею – така вона чудова й гарна!

Чи знаєте, як звуть цю фею? Звичайно акварельна … (фарба)

  1. Щоб жили всі дружно в мирі – скло, пластмаса, гума й шкіра

Всіх здружу я, крім людей, здогадались хто я? (клей)

  1. Всяк школяр його шанує, бо він пише, ще й малює

Хто ж цей славний молодець? Це звичайно … (олівець)

Ведуча: Ви всі дуже добре підготувалися до іспитів, тому без жодних роздумів я зараховую вас у школу «Сувенірус». Хочу зачитати вам мету школи «Сувенірус»:

  • Прививати дітям любов до народно-ужиткового мистецтва;
  • Прививати дітям любов до читання книжок та іншої пізнавально-розвиваючої літератури;
  • Вчити вихованців думати й розмірковувати;
  • Сприяти згуртуванню дітей, укріпленню дружби між ними.

Ви повинні знати, що протягом усього часу, що ви будете знаходитися в школі, ваш факультет стане для вас другою домівкою. А що потрібен мати кожний чарівник? (чарівну паличку). Авжеж! Я знаю, що Гаррі привіз вам подарунки із Косого провулка.

Гаррі Поттер: Дійсно, який же чарівник без чарівної палички? Тому професор Дамблдор передав подарунки від школи Хогвартс школі Сувенірус (дає кожній дитині паличку, та емблему сувеніруса).

Ведуча: Тепер ви справжні чарівники. Але і в чарівній школі є заняття.

Час ховає своїх драконів,

 мирно ельфи живуть у снах.

Відьма мовчки торкнеться скронів

 і в душі запанує жах.

 Вірять замки в свої примари,

рветься в хмари кудись грифон.

Де перевертні – там і чари,

 де фантазія – там і сон.

Де фінали казок чарівних –

 перед крапкою ”хеппі-енд”.

 Битва Зла із Добром на рівних

 вкарбувалась в мільйон легенд.

 Фенікс просто з вогню виходить,

прилітає з небес Пегас.

 Кожен в казці своє знаходить

а драконів ховає час.

В казках завжди є перешкоди, та знаю для творчих дітей їх ніколи немає. І перетим як розпочати практичне заняття у школі, фізкульт хвилинка.

 

І так розпочнемо практичне заняття магії.

Заняття трансфігурації

По чарівному це звучить як транс фігурація, а на мові маглів сьогодні ми з вами будемо займатись паперопластикою.

На минулих заняттях ми неодноразово працювали у цій техніці. Хто може мені нагадати що таке паперова пластика?

Відомо, що папір – найуніверсальніший та найдоступніший матеріал, з якого своїми руками можна створити напевно все що завгодно. Прийомів роботи з папером безліч. Оин із них паперопластика. Так називається мистецтво художнього моделювання на площині об’єктних композицій або тривимірних скульптур, які створюються завдяки пластичності папера. Це обємні вироби паперопластики, створені у вигляді квітів, дерев, тварин, птахів, плодів, упаковок, архітектурних елементів. Прийомів у техніці паперопластика чимало: склейка, вирізання, висікання, згортання. Яскравим видом паперопластики є квілінг і орігамі.

Не забуваючи, що ми в школі чарівників, хочу нагадати, що у кожного чарівника була своя особиста тваринка. Тому на сьогоднішньому занятті, ви зробите собі тваринку в техніці паперопластика. Це буде кішка, як у Герміони, щуреня, як у Рона, або сова, як у Гаррі.

  1. Обираємо тваринку, яку будете робити (сова, щур, кіт).
  2. Беремо картон такого кольору, яким буде ваша тваринка.
  3. З’єднуємо довші сторони картонної заготівки. Це буде тулуб-основа тваринки (мал. 3).
  4. Взявши заготовки так, щоб місце зєднання було ззаду, загинаємо верхні бокові куточки (вушка) і оформлюючи верхню частину голови (мал. 2).
  5. Якщо ви робите мишеня, то вуха треба вирізати окремо і приклеїти по бокам основи зверху (мал.3).
  6. Вирізаємо: носик для мишки, або хвіст, дзьоб для сови, або хвіст, вуса і ніс для киці.
  7. Приклеюємо деталі на тулуб. Даємо їм висохнути.
  8. Наклеюємо оченята-стікери. Поробка готова.

Ви всі молодці, ви добре попрацювали. І навіть, не використовуючи чарівну паличку, а маючи тільки бажання, знання та вміння створили диво власноруч. Тому наприкінці нашого заняття хочу вручити вам свідоцтва про закінчення курсів у школі Магії та Чарівництва «Сувенірус».

Всім до побачення і до нових зустрічей.

docx
Додано
11 серпня 2018
Переглядів
1744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку