Мета уроку: систематизувати та узагальнити знання учнів про десяткові дроби,удосконалити навички розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами, розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності,виховувати прагнення досягти поставленої мети, почуття відповідальності,впевненості в собі, вміння працювати в колективі.
Тема. Подорож до міста Десяткових дробів.
Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про десяткові дроби,удосконалити навички розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами, розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності,виховувати прагнення досягти поставленої мети, почуття відповідальності,впевненості в собі, вміння працювати в колективі.
Хід уроку
Добрий день діти!
Я вітаю вас нашому незвичайному уроці. Давайте візьмемося за руки і передамо тепло своїх долонь одне одному, розтопимо кригу байдужості щодо вивчення математики та передамо жагу до пізнання цікавого .
Діти, ми вивчили тему «Десяткові дроби та дії над ними» і сьогодні я вас запрошую у подорож .
Запишемо число, класна робота, тему «Подорож по місту Десяткових дробів».
Ми з вами побуваємо на «Вулиці Усної лічби», на «Площі Задач», зайдемо в провулок « Правил», побуваємо на «Проспекті Рівнянь», завітаємо на « Бульвар Загадок».
Щоб пройти по цьому місту вам доведеться показати всі свої знання. Тому будьте уважними.
Щоб, розпочати подорож перевіремо карту «Домашнє завдання».
На дошці карта- відповідь домашнього завдання.
Для того, щоб зайти в місто потрібно скласти асоціативний кущ з ключовим словом десяткові дроби.
«Вулиця Усної лічби»
Увійшовши в місто , ми відразу попадаємо на вулицю Усної лічби. Для того, щоб пройти цю вулицю потрібно виконати такі вправи:
(Учні отримують за правильні відповіді фішки).
«Провулок Правил».
Після вулиці Усної лічби ми потрапляємо в провулок Правил.Щоб познайомитися з господарем кожного будинку,потрібно згадати правила.
Технологія «Мікрофон»
(учні отримують за правильні відповіді фішки)
« Площа Задач»
Жителі цієї площі передають нам повідомлення. Для того, щоб його прочитати потрібно розв’язати задачі.
Технологія «Робота в групах»
1.Площа присадибної ділянки прямокутної форми дорівнює 64,8 м2 , а одна із сторін 12 м. Обчислити довжину присадибної ділянки.
2. Знайти периметр клумби прямокутної форми, якщо довжина клумби 104,5 м, а ширина 68,7 м.
3.Футбольне поле стадіону має площу 69,68 м2 . Ширина поля 10,4 м. Знайти периметр стадіону.
Задачі оцінюються у три фішки
«Проспект Рівнянь».
Жителі цього проспекту - великі вигадники. Зашифрували його назву. Щоб її дізнатися, потрібно розв’язати рівняння.
Технологія «Робота в парах»»
Завдання на картках:
1. (х – 20,43) + 35,18 = 93,41
2. 31,08 – (17 + х)=8,33
3. (х + 4,8): 8 =13,4
4. 4,5 (10 х +5,5)=90
Кожне рівняння оцінюється 2 фішками..
« Бульвар Загадок»
Ті, хто мешкає на цьому бульварі, дуже загадкові. Тому всім , хто сюди потрапляє, вони загадують загадки.
1.Без чого не можуть обійтися мисливці, барабанщики і математики.
(Без дробу)
2 .Із комами дружать,
Людям вірно служать,
Нам допомогти готові.
Що це? Дроби…
(десяткові)
3.Що на Русі називали «ломаними числами»?
(Дроби)
4. Дія ця із плюсом дружить,
І вона важлива дуже ,
Бо вона – даю вам слово -
Арифметики основа.
Щирі вам вітання від
Дії …
(додавання)
5.Який знак слід поставити між числами 4 і 5 , щоб отримане число було більше, ніж 4, і менше , ніж 5?
(Кома)
За відгадки отримують по 2 фішки.
І ось наша подорож закінчилась.
Виставлення оцінок учням за кількістю набраних фішок.
Рефлексія.
Скласти кросворд з теми « Десяткові дроби».