Урок на тему "Подорож до міста Десяткових дробів"

Про матеріал

Мета уроку: систематизувати та узагальнити знання учнів про десяткові дроби,удосконалити навички розв'язування вправ на всі дії з десятковими дробами, розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності,виховувати прагнення досягти поставленої мети, почуття відповідальності,впевненості в собі, вміння працювати в колективі.

Перегляд файлу

Тема. Подорож до міста Десяткових дробів.

Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про десяткові дроби,удосконалити навички розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами, розвивати пізнавальний інтерес, творчі здібності,виховувати прагнення досягти поставленої мети, почуття відповідальності,впевненості в собі, вміння працювати в колективі.

                                                Хід уроку

  1. Організаційний момент

 

Добрий день діти!

Я вітаю вас нашому незвичайному уроці. Давайте візьмемося за руки і передамо тепло своїх долонь одне одному, розтопимо кригу байдужості щодо вивчення математики та передамо жагу до пізнання цікавого .

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

 

Діти, ми вивчили тему «Десяткові дроби та дії над ними» і сьогодні я вас запрошую у подорож .

Запишемо число, класна робота, тему «Подорож по місту Десяткових дробів».

Ми з вами побуваємо на «Вулиці Усної лічби»,  на «Площі Задач», зайдемо в провулок « Правил», побуваємо на  «Проспекті Рівнянь», завітаємо на « Бульвар Загадок».

Щоб пройти по цьому місту вам доведеться показати всі свої знання. Тому  будьте уважними.

 

  1. Перевірка домашнього завдання

 

Щоб, розпочати подорож перевіремо  карту «Домашнє завдання».

На  дошці  карта- відповідь домашнього завдання.

 

  1. Актуалізація опорних знань

Для того, щоб зайти в місто потрібно скласти асоціативний кущ з ключовим словом десяткові дроби.

«Вулиця  Усної лічби»

Увійшовши в місто , ми відразу попадаємо на вулицю Усної лічби. Для того, щоб пройти цю вулицю  потрібно виконати такі вправи:

  1. Прочитати дроби: ; ; 3,15; ; 0,3; 4,01.
  2. Виразити в метрах: 2 см, 50 см, 4 дм, 6 дм.
  3. Записати дроби  ;;    у вигляді десяткового дробу.
  4. Виділити цілу і дробову частини чисел ; ; та записати у вигляді десяткового дробу.
  5. Порівняти дроби: 7,4 * 7,5 ; 8,3 * 8,33 ; 0,5 * 0,05 ; 6,2 * 6,21.

(Учні отримують за правильні відповіді фішки).

 

 

 

  1. Узагальнення і систематизація знань

«Провулок Правил».

Після вулиці  Усної лічби  ми потрапляємо в провулок  Правил.Щоб познайомитися з господарем кожного будинку,потрібно згадати правила.

 Технологія «Мікрофон»

  1. Який дріб називається десятковим?
  2. Як порівняти десяткові дроби з різними цілими частинами?
  3. Як порівняти десяткові дроби з рівними цілими частинами?
  4. Сформулюйте правило додавання десяткових дробів.
  5. Сформулюйте правило віднімання десяткових дробів.
  6. Сформулюйте правило множення десяткових дробів.
  7. Сформулюйте правило ділення десяткових дробів.
  8. Як помножити дріб на 10? На 100? На 1000?
  9. Як помножити дріб на 0.1? На 0.01? На 0.001?
  10.  Як знайти десятковий дріб від числа?
  11.  Як поділити десятковий дріб на 10? На 100? На 1000?
  12.  Як поділити десятковий дріб на 0.1? На 0.01? На 0.001?
  13.  Як знайти число за його десятковим дробом?
  14.  Яку дію називають округленням?
  15.  Сформулюйте правило округлення чисел.

(учні отримують за правильні відповіді фішки)

 

  1. Удосконалення  вмінь та навичок

« Площа Задач»

Жителі  цієї площі передають нам повідомлення. Для того, щоб його прочитати потрібно розв’язати задачі.

Технологія «Робота в групах»

1.Площа присадибної ділянки прямокутної форми дорівнює 64,8 м2 , а одна із сторін 12 м. Обчислити довжину присадибної ділянки.

2. Знайти периметр клумби прямокутної форми, якщо  довжина клумби 104,5 м,  а ширина 68,7 м.

3.Футбольне поле стадіону має площу  69,68 м2 .  Ширина  поля 10,4 м.  Знайти  периметр стадіону.

Задачі оцінюються у три фішки

 «Проспект Рівнянь».

Жителі цього проспекту - великі вигадники. Зашифрували його назву. Щоб її дізнатися, потрібно розв’язати  рівняння.

Технологія «Робота в парах»»

Завдання на картках:

1. (х – 20,43) + 35,18 = 93,41

2. 31,08 – (17 + х)=8,33

3. (х + 4,8): 8 =13,4

4. 4,5 (10 х +5,5)=90

Кожне  рівняння  оцінюється 2 фішками..

« Бульвар Загадок»

Ті, хто мешкає на цьому бульварі, дуже загадкові. Тому всім , хто сюди потрапляє, вони загадують загадки.

1.Без чого не можуть обійтися мисливці, барабанщики і математики.

                                                                                                     (Без дробу)

 

2 .Із комами дружать,

Людям вірно служать,

Нам допомогти готові.

Що це? Дроби…

                                          (десяткові)

3.Що на Русі називали «ломаними числами»?

                                           (Дроби)

4. Дія ця із плюсом дружить,

І вона важлива дуже ,

Бо вона – даю вам слово -

Арифметики основа.

Щирі вам вітання від

Дії …

                                               (додавання)

5.Який знак слід поставити між числами 4 і 5 , щоб   отримане число було більше, ніж 4, і менше , ніж 5?

                                                                                                   (Кома)                                                                                                                                                                                                                                                                    

   За відгадки отримують по 2 фішки.

  1. Підсумок уроку

І ось наша подорож  закінчилась.

Виставлення оцінок учням за кількістю набраних фішок.

Рефлексія.

  1. Де ви подорожували?
  2. Чи сподобалась подорож?
  3. Що ви повторили під час мандрів?
  1. Домашнє завдання

Скласти кросворд з теми « Десяткові дроби».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Подолянко Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
25 лютого 2018
Переглядів
1186
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку