В конспекті представлено використання Google-сервісів на уроках української мови. Використано декілька популярних та доступних сервіс для вивчення даної теми.
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях.
Мета: дати поняття про неповні речення, пояснити вживання тире в неповних реченнях, формувати вміння розрізняти речення повні й неповні, встановлювати опущений у неповному реченні член речення, обгрунтовувати вживання простих неповних речень у складі складних речень та в діалогах, пояснювати вживання і невживання тире в неповних реченнях, правильно інтонувати неповні речення; виховувати повагу до образного слова; розвивати увагу, уяву, логічне мислення, пам’ять, спостережливість.
Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.
Обладнання: дошка, мультимедійний екран, планшети .
І. Організаційний момент. Вчитель.
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Він зимовий та цікавий,
Тож гостей зібрав чимало.
Повернімося обличчям до гостей,
Усміхнімось і промовим : “ Добрий день!”
ІІ. Актуалізація опорних знань . Корекція опорних знань. Інтерактивна вправа
«Види односкладних простих речень» http://LearningApps.org/display?v=piem7hvgc17
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. Вчитель.
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати,
Дружно і плідно працювати.
1. Проблемне завдання. Робота на картках.
У правій і лівій колонках — прості речення, які входять до складного. Спочатку прочитайте їх так, як їх тут подано. Чи всі речення вам зрозумілі? Об’єднайте части ни з першої та з другої колонок таким чином, щоб утворились прислів’я. Чи тепер вам усе зрозуміло? Чому саме?
1. Пташка красна своїм пір’ям, |
...а соловей кінчає. |
2. Ластівка день починає, |
... а людина своїм знанням. |
3. Гарна мати сім’ю на ноги поставить, |
... а в друге вилізе. |
4. В одне вухо влізе, |
... а погана мати родину споганить. |
ІV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу.
1. Формування навичок і вмінь. Пояснення нового матеріалу. Googl Презентація.
https://docs.google.com/presentation/d/1qBzG-XQPlGHQiQKeeTjeRXlQG5B8Tnn xtvjGdjthgoU/edit#slide=id.p
2. Практичне застосування знань, умінь, навичок.
1. Інтерактивна вправа «Повні й неповні речення» http://LearningApps.org/display?v=p28ogsjkc17
2. Робота накартках. Записати речення, розставити розділові знаки, пояснити їх вживання.
1. Найменше добро в житті ― це багатство, найбільше… мудрість.
2. Зліва шуміл ялина… справа плакуча верба.
3. Удалині на горизонті ні одного вітрила.
4. Війна випробовує сміливця, гнів… мудреця, друга …злидні.
5. На темному небі ні зірки.
3. Скласти пазл. Написати твір-мініатюру в художньому стилі , використовуючи повні й неповні речення. Під час читання пояснити розділові знаки. http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0251bc30454f
4. Виконати тестові завдання. Googl Форма «Повні й неповні речення» https://docs.google.com/a/33school.org.ua/forms/d/e/1FAIpQLSexId4W5EX1S AZKMGuryaxDgkW40Ao7wKfEMd69NJSSQL6k_Q/viewform
V. Підсумок уроку. Завдання учням.
Заповнити таблицю
Знаю |
Умію |
Треба попрацювати |
|
|
|
VІ. Оцінювання учнів.
VІІ. Повідомлення домашнього завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника параграф 20 стор. 89 – 90 , 91
2. Виконати вправу 208 (І-ІІ)
3. Виконати завдання в Classroom.