Урок на тему: "Повні й неповні речення."

Про матеріал

В конспекті представлено використання Google-сервісів на уроках української мови. Використано декілька популярних та доступних сервіс для вивчення даної теми.

Перегляд файлу

                                       Повні й неповні речення. Тире​ ​ в​​ неповних реченнях.

 

Мета: дати поняття про неповні речення, пояснити вживання тире в неповних реченнях, формувати вміння розрізняти речення повні й неповні, встановлювати опущений у неповному реченні член речення, обгрунтовувати вживання простих неповних речень у складі складних речень та в діалогах, пояснювати вживання і невживання тире в неповних реченнях, правильно інтонувати неповні речення; виховувати повагу до образного слова; розвивати увагу, уяву, логічне мислення, пам’ять, спостережливість.​      

Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.

Обладнання: дошка, мультимедійний екран, планшети .

 

                                                                                                  ХІД УРОКУ​     

І. Організаційний​    момент.​   Вчитель.

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він зимовий та цікавий,

Тож гостей зібрав чимало.​  

Повернімося обличчям до гостей,​ 

Усміхнімось і промовим : Добрий день!”​   

ІІ. Актуалізація опорних знань​ ​. Корекція опорних знань. Інтерактивна вправа

«Види односкладних простих речень» http://LearningApps.org/display?v=piem7hvgc17 

 

ІІІ. Оголошення теми і мети​    ​ уроку. Мотивація​   ​ навчальної​    діяльності. ​     Вчитель.

Не просто слухати, а чути.​  

Не просто дивитися, а бачити.​   

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно і плідно працювати.

 

1. Проблемне завдання. Робота на картках.

У правій​   і лівій​    колонках​  ​​​ прості​  речення,​  ​ які ​​входять до ​​складного. Спочатку прочитайте їх так, як їх тут подано. Чи​​ всі речення​  вам зрозумілі?​  Об’єднайте части​     ни з першої​    та з​​ другої колонок​  таким​    чином, щоб утворились прислів’я. ​​Чи тепер​  вам усе зрозуміло?​   Чому саме?​    

 

         1. Пташка красна своїм пір’ям,​   

...а соловей кінчає.​  

         2. Ластівка день починає,​   

... а людина своїм знанням.

         3. Гарна мати сім’ю на ноги поставить,

... а в друге вилізе.​   

         4. В одне вухо влізе,​   

... а погана мати родину споганить.​ 

 

ІV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу.​   

1.     Формування навичок​   і вмінь.​   ​​Пояснення     ​​нового   матеріалу.​   Googl Презентація.

https://docs.google.com/presentation/d/1qBzG-XQPlGHQiQKeeTjeRXlQG5B8Tnn xtvjGdjthgoU/edit#slide=id.p 

 

2.     Практичне застосування знань,​    умінь,​    навичок.

1.     Інтерактивна вправа «Повні й неповні речення» http://LearningApps.org/display?v=p28ogsjkc17  

 

2.     Робота накартках. Записати речення, розставити розділові знаки, пояснити їх вживання.

1.     Найменше добро​    в житті​   ​​це ​​багатство,    найбільше…​   мудрість.

2.     Зліва шуміл​    ялина…​  справа​   плакуча​  верба.​  

3.     Удалині на горизонті ні одного вітрила.​ 

4.     Війна випробовує​    сміливця, гнів…​    мудреця, друга​    …злидні.​ 

5.     На темному​    небі ні зірки.​  

 

 

3.     Скласти пазл. Написати твір-мініатюру в художньому стилі , використовуючи повні й неповні речення. Під час читання пояснити розділові знаки. http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0251bc30454f​    

 

4.     Виконати тестові​  завдання. Googl Форма «Повні й неповні речення» https://docs.google.com/a/33school.org.ua/forms/d/e/1FAIpQLSexId4W5EX1S AZKMGuryaxDgkW40Ao7wKfEMd69NJSSQL6k_Q/viewform  

 

V. Підсумок уроку. Завдання учням.​  

 

Заповнити таблицю

 

Знаю

Умію

Треба попрацювати

 

 

 

 

VІ. Оцінювання учнів.

VІІ. Повідомлення домашнього завдання.

1.     Опрацювати матеріал​   підручника​    параграф 20 стор.​   ​ 89 ​​90, 91

2.     Виконати вправу​  208 (І-ІІ)

3.     Виконати завдання в Classroom.​  

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pdf
Додано
7 січня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку