Урок на тему: "Розділові знаки в реченнях з однорідними членами" (конспект + самостійна робота за темою)

Про матеріал

Розділові знаки в реченнях з однорідними членами

Мета:

закріпити знання учнів про однорідні члени речення, вміння виділяти їх інтонаційно та на письмі;

розвивати навички розбору речень з однорідними членами, моделювання їх і використання в усному й писемному мовленні;

виховувати любов до природи, сприяти формуванню патріотичних почуттів до рідного краю.

Розробка містить конспект уроку закріплення виченого з теми про однорідні члени речення та розділові знаки в них. Різноплановий та цікавий матеріал включає бліц-опитування та картки із завданнями на два варіанти, завдання для мовної хвилинки, коментоване письмо, творчий диктант лінгвістичну гру "Третій зайвий".

Самостійна робота містить картки із завданнями на чотири варіанти і має на меті перевірити рівень знань з теми на етапі підготовки до контрольної роботи.

Перегляд файлу

Прізвище учня ____________________________________________________

Картка 1

Поставити пропущені розділові знаки, накреслити схеми речень.

1) Стоять стрункі високі нерухомі дерева зі сніговими шапками. _________________

2) Пробіг зайчик сів під дубом і оглянувся. ___________________________________

3) Навкруги нашої школи ростуть квіти троянди айстри гвоздики.

______________________________

4) Пливло безупинно неслося вперед шуміло блищало на сонці  все вода хмари плав.

______________________________

5) Рідний дім вишні у цвіту журлива річка і запашний луг  усе це пов’язано з образом матері.                                                                       _______________________

 

 

Прізвище учня ____________________________________________________

Картка 2

Поставити пропущені розділові знаки, накреслити схеми речень.

1) У полі пахне материнкою чебрецем горицвітом. ____________________________

2) Кудись летять гуси журавлі й лебеді. ______________________________________

3) У наших лісах ростуть хвойні дерева ялини сосни кедри смереки.

_____________________________

4) Усе ніби поменшало й звузилося і дорога і гори і стежка в березі і круча над Россю.                                                                        _____________________________

5) Луки гори і пишні сади  все зелене й принишкле.  ___________________________

 

 

Прізвище учня ____________________________________________________

Картка 3

Поставити пропущені розділові знаки, накреслити схеми речень.

1) Понад берегом росли густі високі зелені та кучеряві верби. ___________________

2) Я спішу до землі до зеленого дива до свого джерела до живої води.

____________________________

3) Ніхто не залишився байдужим ні діти ні їхні батьки ні навіть випадкові перехожі.

____________________________

4) Навколо саду ми вирішили посадити захисну смугу з акацій кленів беріз.

____________________________

5) Дерева птахи люди   все було сповнене весняної пружності та нестримної сили.

___________________________________

 

 

Прізвище учня ____________________________________________________

Картка 4

Поставити пропущені розділові знаки, накреслити схеми речень.

1) Красива осінь вишиває клени червоним жовтим срібним золотим. _____________

2) Маслюки пахли важко задушливо  але смачно. ______________________________

3) Я ти він вона  разом дружна ми сімя. ______________________________________

4) Баба Марусина весь свій вік сушила трави в хаті м’яту любисток липовий цвіт.

____________________________________

5) Учні вчителі та їхні  батьки   всі дружно зібралися на вокзалі.

_____________________________________

docx
Додано
8 листопада 2018
Переглядів
1282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку