4 клас
Тема : Прикметник у вайбері
Мета:
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Форма уроку: урок – інтернет - подорож.
Обладнання: дошка та мультимедійний проектор, презентація, індивідуальні картки, роздавальний матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Сьогодні у нас з вами незвичайний урок. Урок – інтернет-подорож.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Робота над матеріалом, що узагальнюється.
Ви добре знаєте, що сьогодні ми з вами будемо говорити про прикметник.
Прикметник — це частина мови,
без неї нам не обійтись.
Ти вслухайсь в слово пречудове,
йому, як другові, всміхнись.
Але тема нашого уроку трохи незвичайна «Прикметник В ВАЙБЕРІ». Як ви розумієте її? Чого ви очікуєте від уроку?
Давайте разом з вами визначимо основні цілі та завдання, які ми ставимо перед собою на уроці:
ІV. Усвідомлення теоретичного матеріалу в процесі виконання завдань.
У сучасному світі дуже багато інформації, яку ви можете вільно отримати з будь – яких джерел.
Отже, уявіть собі, що така частина мови, як прикметник, теж зареєструвалася в вайбері. Вам здається це дивним? Ви б хотіли мати собі такого друга? Для чого це вам?
Ми сьогодні будемо не раз звертатися до сторінки Прикметника . Ми будемо з вами виконувати завдання, які розміщені на сторінці Прикметника. Ми познайомимось з його друзями, проаналізуємо фотографії та залишимо свої коментарі. Але, перш за все запишіть у зошитах число, класна робота.
«Вчусь писати»
Пп
Рр
«Вчусь читати»
Кинтемкирп (прикметник), ньедург(грудень),ньечіс(січень),йитюл(лютий), амиз(зима).
Пригадайте, про що ви пишете у вайбері?
Давайте поміркуємо, що написано у Прикметника.?
Вайбер . Вашій увазі пропонується 10 питань, на які ви маєте дати стверджувальну чи заперечну відповідь. Якщо ви погоджуєтесь з питанням, то підніміть праві руку, якщо ні – ліву.
1. Прикметник – це частина мови. Так .
2. Прикметник означає дію. Ні
3. Відповідає на питання Чий? Який? Яка? Яке? Які? Так
4. Частіше за все прикметник у реченні виступає означенням? Так..
5. Прикметник не змінюється за відмінками? Ні
6.Прикметник змінюється за числами й родами? Так
7. Прикметник змінюється за відмінками?
8. Прикметник зв`язаний у реченні з іменниками? Так
9. Прикметник в реченні стоїть в тому числі , відмінку, що й
іменник?Так
10. Рід, число та відмінок визначають по іменнику? Так
- Подивимось з вами на схему. Спробуємо узагальнити наші знання та пригадати, про прикметник.
Ви дуже кмітливі та енергійні. Давайте з вами спробуємо трохи порозважатись та разом знайдемо прикметники чоловічого, жіночого та середнього роду,
Чоловічий рід: заячий, нижній, лисячий, сміливий,великий.
Жіночий рід: заяча, нижня, лисяча, смілива, велика.
Середній рід: заяче, нижнє,лисяче,сміливе, велике.
Множина: заячі, нижні, лисячі, сміливі, великі.
Я думаю, що кожен з вас любить розв’язувати різного роду ребуси, кросворди, логічні завдання. Це дуже цікаво та захопливо.
Я пропоную вам сьогодні теж трохи погратися та розв’язати декілька ребусів.
Сміливий
Мудрий
у білому кожусі.
Поля причесала-
Пухнастим снігом вкрила.
Відгадайте,хто вона,ця бабуся чепурна?(зима)
Зима – зимовий ранок, зимова пісня, зимове вбрання, зимові
чоботи.
( Крига )
(Річка)
Перший варіант.
ЯК ДЗВЕНЯТЬ СНІЖИНКИ
Оповідання
Це було ввечорі. Сонце сховалось за обрій. Зарожевів сніговий килим. Стало тихо-тихо. Замерехтіли зорі в небі.
Раптом з півночі насунула хмара. Пливе над снігами. Потемнів килим. Падають сніжинки на землю. Тихо лягають на поле, на ліс, на дорогу. Я прислухаюсь до снігопаду і чую дзвін. Немов десь далеко-далеко бринить велика чаша, до якої доторкається молоточок.
Що воно дзвенить? Іду, прислухаюся. Дзвін лине від ялинки, що росте у нас на подвір'ї. Вслухаюся і дивуюся. То дзвенять сніжинки. Висять на гілочках, доторкаються одна до другої, немов дзвіночки. І дзвенять, дзвенять. Аж місяць прислухається.
Василь Сухомлинський
ЯК ДЗВЕНЯТЬ СНІЖИНКИ
Оповідання
Це було темного зимового вечора. Сонце сховалось за обрій. Зарожевів сніговий килим. Стало тихо-тихо. Замерехтіли зорі в глибокому небі.
Раптом з півночі насунула чорна хмара. Пливе над снігами. Потемнів сніговий килим. Падають сніжинки на землю. Тихо лягають на поле, на ліс, на дорогу. Я прислухаюсь до тихого снігопаду і чую ніжний дзвін. Немов десь далеко-далеко бринить велика кришталева чаша, до якої доторкається срібний молоточок.
Що воно дзвенить? Іду, прислухаюся. Дзвін лине від маленької ялинки, що росте у нас на шкільному подвір'ї. Вслухаюся і дивуюся. То дзвенять маленькі сніжинки. Висять на ялинкових гілочках, доторкаються одна до другої, немов срібні дзвіночки. І дзвенять, дзвенять. Аж місяць прислухається.
V . Підсумок уроку.
VІ. Домашнє завдання: онлайн-тест.