Урок № 1
Тема:Привітайся з друзями.
Мета навчальна: презентувати лексичний матеріал за темою: Hello,Hi, Nice to meet you,Good morning,Good- bye; ввести мовленнєві зразки : Hello! I am …; вчити учнів вітатися та прощатися ,на слух розпізнавати нові лексичні одиниці.
розвивальна: розвивати навички читання та діалогічного мовлення, розвивати зорову пам’ять,чіткість та якість вимови;
виховна:виховувати культуру спілкування, інтерес до вивчення мови.
Обладнання:підручник,зошит, роздатковий матеріал,мультимедійна дошка, м’яч, презентація з відео та аудіо файлами.
Хід уроку
I Організаційна частина уроку
1.Привітання й повідомлення теми уроку. Greting and Aim.
T: Stand up please. Good morning, children. Sit down. My name is Olga Ivanivna. I am your teacher of English. What is your name? Учні по черзі відповідають на запитання вчителя. T –P1 T- P2 T- P3 and so on.
T: Сьогодні на уроці ми з вами пригадаємо фрази привітання та прощання.
2. Перегляд відеоролика.
Учні повторюють слова та рухи запису. (слайд 1)
3.Фонетична зарядка.
T: Повторіть за мною,будь ласка,фразу Hello! I am …
Учні по черзі говорять .
T: А як вітаються з дорослими ? Правильно – Good morning!
II Основна частина уроку.
1. Опрацювання вправи з підручника. Впр.1,ст. 4 Listen and repeat.
2. Гра «Змійка»
Вчитель по черзі вітається до учнів,учні,в свою чергу ,вітаються до вчителя.
3. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Впр. 2,ст. 4-5.
Учням пропонується для прочитання діалог. На основі цього діалогу учні складають в парах свої діалоги! Вчитель акцентує свою увагу на структурі I’m= I am.
4.Опрацювання фрази Nice to meet you.
Учні по черзі говорять фрази,потім цю фразу говорять одне одному даючи смайлики!
5 Фізкультхвилинка(слайд 2)
Учні дивлячись на екран повторюють слова та рухи .
6. Складання діалогів з поданих фраз(слайд 3).
Hello,Hi, Nice to meet you, Good morning, Good- bye; I am … What is your name?
7 Опрацювання вправи 3,ст. 5
Вчитель читає текст,учні слухають. Потім,з допомогою вчителя,читають текст по черзі.
8. Закріплення матеріалу.
Гра “Broken telephone”
Вчитель пошепки каже учневі слово, учень іншому учневі і т.д. Останній учень пише це слово на дошці.
Впр.2 ,ст.5( Workbook) Match and say.Write .
9. Продовження роботи з підручником.
Хто знає як можна попрощатися? Читаємо діалог, першим вчитель,потім учні. Впр 4,ст. 5.
III Заключна частина уроку.
1.Перегляд відеоролика,де звучать фрази сьогоднішнього уроку.(слайд 4)
2 Домашнє завдання. Homework.
Повторити опрацьовані фрази.
Впр. 3,ст..5 (Workbook) Дописати пропущені фрази.
Впр. 5 ,ст. 5(Book)
3. Підведення підсумків уроку. Summarizing.
T: What do you remember from the lesson? You work very well today.
Ania, Vova … are good for you.
Olia,Vania .. tried hard,and nice.
Kolia … well done!
The lesson is over . Good-bye