Урок на тему " Привітайся з друзями"

Про матеріал
Урок розроблений для 2-го класу за освітньою навчальною програмою на тему "My family and friends".Підтема : " Привітайся з друзями"
Перегляд файлу

Урок № 1

Тема:Привітайся з друзями.

Мета навчальна:  презентувати лексичний матеріал за темою:  Hello,Hi, Nice to     meet you,Good morning,Good- bye; ввести мовленнєві зразки : Hello! I am …;          вчити учнів вітатися та прощатися ,на слух розпізнавати нові  лексичні одиниці.

розвивальна: розвивати навички читання та діалогічного мовлення, розвивати зорову пам’ять,чіткість та якість вимови;

виховна:виховувати культуру спілкування, інтерес до вивчення мови.

Обладнання:підручник,зошит, роздатковий матеріал,мультимедійна дошка, м’яч, презентація з відео та аудіо файлами.

                                               Хід уроку

I  Організаційна  частина уроку

1.Привітання й повідомлення теми уроку. Greting and Aim.

T: Stand up please. Good morning, children. Sit down. My name is Olga Ivanivna. I am your teacher of English. What is your name? Учні по черзі відповідають на запитання вчителя. T –P1 T- P2 T- P3 and so on.

T: Сьогодні на уроці ми з вами пригадаємо фрази привітання та прощання.

2. Перегляд відеоролика.

Учні повторюють слова та рухи запису. (слайд 1)

3.Фонетична зарядка.

T: Повторіть за мною,будь ласка,фразу Hello! I am

Учні по черзі говорять .

T: А як вітаються з дорослими ? Правильно – Good morning!

II Основна  частина уроку.

1. Опрацювання вправи з підручника. Впр.1,ст. 4 Listen and repeat.

2. Гра «Змійка»

Вчитель по черзі вітається до учнів,учні,в свою чергу ,вітаються до вчителя.

3. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Впр. 2,ст. 4-5.

Учням пропонується для прочитання діалог. На основі цього діалогу учні складають в парах свої  діалоги! Вчитель акцентує свою увагу на структурі I’m= I am.

4.Опрацювання фрази  Nice to meet you.

 Учні по черзі говорять фрази,потім цю фразу говорять одне одному даючи смайлики! C:\Users\Слинько\Desktop\Без названия.jpg
5 Фізкультхвилинка(слайд 2)

Учні дивлячись на екран повторюють слова та рухи .

6. Складання діалогів з поданих фраз(слайд 3).

  Hello,Hi, Nice to  meet  you, Good morning, Good- bye; I am … What is your name?

 7 Опрацювання вправи 3,ст. 5

Вчитель читає текст,учні слухають. Потім,з допомогою вчителя,читають текст по черзі.

8. Закріплення матеріалу.

C:\Users\Слинько\Desktop\1.jpg

Гра “Broken telephone

Вчитель пошепки каже учневі слово, учень іншому учневі і т.д. Останній учень пише це слово на дошці.

Впр.2 ,ст.5( Workbook) Match and say.Write .

9. Продовження роботи з підручником.

Хто знає як можна попрощатися? Читаємо діалог, першим вчитель,потім учні. Впр 4,ст. 5.

III  Заключна частина уроку.

1.Перегляд відеоролика,де звучать фрази сьогоднішнього уроку.(слайд 4)

2 Домашнє завдання. Homework.

Повторити опрацьовані фрази.

Впр. 3,ст..5 (Workbook) Дописати пропущені фрази.

Впр. 5 ,ст. 5(Book)

3. Підведення підсумків уроку. Summarizing.

T:  What do you remember from the lesson? You work very well today.

Ania, Vova … are good for you.

Olia,Vania ..  tried hard,and nice.

Kolia … well done!

The lesson is over . Good-bye

 

docx
Додав(-ла)
Слинько Ольга
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 березня 2019
Переглядів
654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку