Урок на тему "Реклама, як об'єкт дизайну"

Про матеріал
Розробка плану конспекту-уроку на тему "Реклама, як обєкт дизайну" в рамках вивчення предмета "Основи рекламного маркетингу і дизайну".
Перегляд файлу

ТЕМА :  Реклама як об’єкт дизайну.

                Види, мова та стиль реклами

Мета:

навчальна:    Ознайомити учнів з поняттям "реклама" та її  видами;
розвивальна:   Дати учням можливість  зрозуміти особливості сучасного рекламного процесу та ознайомити з основними учасниками рекламного процесу. Розвивати пізнавальні інтереси в учнів, логічне мислення, продовжувати формувати вміння працювати з різними джерелами знань, порівнювати, узагальнювати, робити висновки;

виховна :     Виховувати творчу  активність, самостійність у формуванні нових знань.
Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор,  підручники, інформація зі списком літератури та адресою сайтів.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу .

Основні терміни для вивчення: 

-Засіб поширення реклами 

-Реклама 

-Рекламне агентство 

-Рекламодавець 

-Споживач 

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів.

►► Розв'яжіть кросворд.

image048

1. Склад, співвідношення окремих видів продукції підприємства з урахуванням її якості та сортності.

2. Форма неособистого звернення до споживачів із метою їх умовляння купити товар.

3. Засіб захисту товару від зовнішнього впливу, а також засіб надання йому привабливості для споживача.

4. Додаткові послуги, які отримує споживач, купляючи товар (доставлення товару, реєстрація тощо).

5. Сукупність властивостей продукції, що визначають ступінь придатності її для використання за призначенням.

6. Зменшення вартості товару.

7. Грошове вираження вартості предмета, об’єкта, товару, тобто кількість грошових одиниць, що характеризує вартість.

8. Комплекс послуг, які виробник надає покупцю для забезпечення якості товару впродовж зазначеного терміну після придбання товару.

Відповіді: 1 — асортимент; 2 — реклама; 3 — упаковка; 4 — сервіс; 5 — якість;

6 — знижки; 7 — ціна; 8 — гарантія.

ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності.

Ми живемо на початку XXI ст. Нам здається, що можемо майже все і свідомо робимо свій життєвий вибір. Та є явище, яке намагається заволодіти нашим розумом та керувати нашими діями. Ми обурені, але підсвідомо дуже часто все-таки потрапляємо в полон. У полоні нас тримає реклама. Що ж таке реклама?

Спробуємо з'ясувати це за допомогою методу "мозкового штурму". З якими словами асоціюється у вас поняття "реклама"?

ІV.  Вивчення нового матеріалу.

Реклама - форма звертання до споживачів з метою привернути їхню увагу до товарів чи послуг.

З якою метою виробники звертаються до реклами? Якщо споживачі нічого не будуть знати про продукт, вони не будуть його купувати.

Головна мета реклами - переконати споживачів купувати те, що пропонує на продаж підприємство.

Сьогодні ми щодня зіштовхуємося з рекламними оголошеннями. Ними користуються фірми, некомерційні організації - музеї, університети. Реклама потрібна кіноакторам, письменникам, лікарям, учителям, школярам.

Реклама - це товар, і вона має бути якісною. Тому виготовляти рекламу повинні фахівці з реклами.

Рекламна агенція - фірма, що робить рекламу за замовленнями інших фірм.

Де розміщуються рекламні оголошення? Які носії реклами вам відомі?

Чи всі види носіїв реклами однаково ефективні? Звичайно, ні. Давайте проаналізуємо переваги та недоліки певних рекламних носіїв і визначимо, для якої реклами вони характерні. (Завдання для груп).

- реклама має бути конкурентоспроможною (сприяти розширенню вашої частини ринку за рахунок конкурентів);

- реклама має бути інформативною (містити технічну інформацію про продукт, щоб допомогти споживачеві зробити вибір на основі наведених даних);

- реклама має бути переконливою (виходити з основної мети - "Обов'язково продати!").

Реклама вимагає великих грошей. Щорічно фірми витрачають на це сотні мільярдів доларів. Щоб вони не виявилися витраченими даремно, фірма має ретельно продумати свої рішення. Шляхи, за допомогою яких виробники ознайомлюють споживачів зі своїм продуктом, різноманітні: оголошення в газетах і журналах, на радіо і телебаченні, рекламні щити, плакати, вивіски, сувеніри, каталоги, довідники. Одяг і взуття краще рекламувати в журналах і каталогах, кінофільми - по телебаченню.

Найпопулярніші такі види реклами: інформаційна, переконуюча та нагадувальна.

Інформаційна - інформує споживачів про новий товар та його корисні властивості.

Переконуюча - переконує споживачів купити саме цей товар на підставі його виняткових якостей.

Нагадувальна- нагадує людям про корисність товару, до якого вже звикли й перестали звертати увагу.

Спеціалісти з реклами використовують інший поділ реклами: гасла, апеляції до розуму й емоцій.

"Апеляція" (лат.) - звертання.

  • Що таке гасла?
  • Що таке апеляція до розуму?
  • Що таке апеляція до емоцій?

Мода. Ідіть у ногу з модою. Реклама може також запевняти, що абсолютно всі громадяни використовують саме цей продукт, і людина почуватиметься ніяково, будучи винятком (безалкогольні напої, автомобілі).

Клятвені запевнення - спосіб, що передбачає залучення до реклами зірок кіно, естради й спорту, що рекламують спортивні товари й косметику.

Популярність. Цей тип реклами переконує, що за допомогою тільки цих товарів можна досягти успіху в житті чи знайти кохану людину (зубна паста, дезодорант).

Давайте переглянемо кілька відеороликів і спробуємо визначити, до якого типу реклами вони відносяться.

Ми говорили про те, що реклама - це товар, а рекламна агенція - фірма. Отже, діяльність фірми має бути цілком законною, а товар пристойної якості. Хто, на вашу думку, може визначити рамки якості рекламної продукції? Правильно, питання якості та розповсюдження реклами в Україні регулюються Законом "Про рекламу".

Але існують такі види реклами, які не залишають споживачеві права вибору. Це - спам, який заповнює комп'ютерні поштові скриньки. І вже готується закон про заборону розповсюдження спаму. І це не жарт, тому що за таку рекламу ми платимо чималі гроші.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Завдання: розробити рекламу свого рідного навчального закладу. Вам були дані рекомендації щодо розробки реклами. Спробуйте переконати дітей у тому, що вони навчаються в найкращому училищі міста, а батьків у тому, що тільки віддавши свою дитину в цей заклад, вони забезпечать їй щасливе майбутнє.

Поміркуйте, будь ласка, яка реклама буде найефективнішою в нашому випадку? Правильно, друкована реклама. Чому? Тому що вона впливає на потенційних споживачів (у нашому випадку - мешканців мікрорайону). Та застосування реклами на місцевому радіо й телебаченні теж не буде зайвим, хоча й досить витратним кроком.

VІ. Підсумки уроку.

Отже, сьогодні ми ознайомилися з поняттям "реклама", видами та типами реклами, вимогами до рекламної продукції та законодавством про рекламу, отримали знання, необхідні для виготовлення реклами вашого товару.

VІІ. Домашнє завдання.

1. Опрацювати теоретичний матеріал.

2 . Знайти п'ять цитат про рекламу.

 

http://fishki.net/picsw/062013/25/post/zvezda/tn.jpghttp://images.china.cn/attachement/jpg/site1005/20091218/00016c42b36a0c95679f28.jpg
Малюнок 1. Приклад престижної реклами. 

http://ain.ua/wp-content/uploads/2013/12/AIDS_kids_dreams.jpg
Мал 2. Приклад соціальної реклами. 

http://www.mediaavers.com/sites/default/files/240x180n_photo_7f6766743d43d089684e35f74ffdb75b.jpg   http://3.bp.blogspot.com/-WJOnI24IRBw/UVnZw5eUuNI/AAAAAAAACXM/amvc_Ph-Yag/s400/%D0%B7%D1%81%D0%B61.jpg

Мал.3 . Приклад інформативної реклами. 

http://www.webscan-global.com/uploads/posts/99789805-reklama-na-transporte.jpg 

Мал.4. Приклад реклами на засобах транспорту.

docx
Додано
17 березня 2019
Переглядів
3095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку