Урок на тему:"Розвязуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами."

Про матеріал
Мета: формувати навички письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних обчислень. Актуалізувати прийом ділення з остачею, в тому числі й у випадках, коли ділене менше за дільник; спосіб міркування при перевірці ділення з остачею та при письмовому діленні трицифрового числа на одноцифрове, коли число найвищого розряду діленого менше за дільник; спосіб утворення першого неповного діленого. Перенести спосіб міркування при письмовому діленні трицифрового числа на одноцифрове на випадки письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове; виконання дії в матеріалізованій формі; у формі голосного мовлення; формувати обчислювальні навички. Формувати під час розв’язування задач уміння знаходити однакову величину за двома сумами. Вдосконалювати уміння розв’язувати задачі на подвійне зведення до одиниці; розв’язувати рівняння. Розвивальна задача: розвивати варіативне та розвиток логічне мислення.
Перегляд файлу

Тема: Розвязуємо задачі на знаходження однакової величини за двома сумами.

 Мета: формувати навички письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних обчислень. Актуалізувати прийом ділення з остачею, в тому числі й у випадках, коли ділене менше за дільник; спосіб міркування при перевірці ділення з остачею та при письмовому діленні трицифрового числа на одноцифрове, коли число найвищого розряду діленого менше за дільник; спосіб утворення першого неповного діленого. Перенести спосіб міркування при письмовому діленні трицифрового числа на одноцифрове на випадки письмового ділення багатоцифрового числа на одноцифрове; виконання дії в матеріалізованій формі; у формі голосного мовлення; формувати обчислювальні навички. Формувати під час розв’язування задач уміння знаходити однакову величину за двома сумами. Вдосконалювати уміння розв’язувати задачі на подвійне зведення до одиниці; розв’язувати рівняння. Розвивальна задача: розвивати варіативне та розвиток логічне мислення.

ХІД УРОКУ

 І. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Сьогодні ви продовжите розв’язувати задачі, в яких треба знаходити однакову величину за двома сумами. Спосіб знаходження однакової величини за двома сумами є ключем до розв’язування складніших задач, з якими ви згодом познайомитесь. Отже, вправляючись у розв’язуванні таких задач ви підготуєтесь до розв’язування задач на наступних уроках. ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА СПОСОБІВ ДІЇ

 Усна лічба. Завдання № 1 виконується учнями самостійно.

ІУ. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО Вдосконалення уміння знаходити значення однакової величини за двома сумами.

 Завдання № 2,3 виконується колективно.

Завдання №4 виконується з коментарем

Завдання №5  Вдосконалення обчислювальних навичок. Закріплення уміння порівнювати числові вирази.

УІІ. ПОЯСНЕННЯ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОМАШНЬОЇ РОБОТИ

 Завдання № 4 синя стрілка  вдосконалюємо уміння виконувати письмове ділення багатоцифрового числа на одноцифрове.

 УІІ. ПІДСУМОК. РЕФЛЕКСІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

 Розкажіть про результати власних навчальних досягнень: що вам вдалося легко, чим ви задоволені у своїй роботі; що у вас викликає труднощі; як їх можна подолати.

docx
Додав(-ла)
Строй Яна
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
29 січня 2023
Переглядів
499
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку