Урок на тему: Степінь з цілим показником

Про матеріал
Урок на застосування властивостей степеня з цілим від'мним показником у стандартних і дещо змінених ситуаціях.
Перегляд файлу

Тема: Степінь з цілим показником

Формування компетентностей:

 -предметна компетентність:  формування вмінь застосовувати властивості степеня з цілим від'ємним показником у стандартних та дещо змінених ситуаціях;

  -ключові компетентності:

        - спілкування державною мовою ─ поповнювати свій словниковий запас, доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію

      - уміння вчитися впродовж життя ─ відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення навчальної мети, усвідомлення цінності нових знань і вмінь.

Обладнання: проектор, картки-«вітаміни» із завданням; магніти; роздатковий матеріал для домашнього завдання.

ХІД УРОКУ

Епіграф до уроку:

Чим більше я знаю, тим більше вмію.

  1. Організаційний етап. Постановка мети та завдань уроку

 

  1.              Актуалізація опорних знань
  1. Розшифрувавши математичне кодування і вико­навши піднесення до степеня, ви дізнаєтеся рік народження французького лікаря та математика XV століття.

1

4

4

5

У 1445 році народився великий математик Ніколя Шюке, який уперше ввів степені з від'ємними та нульовими показниками. А пізніше Ісаак Ньютон став застосовувати їх систе­матично. У одному з листів у 1676 р. Ньютон указу­вав: «Як алгебраїсти замість аа, ааа і т. д., пишуть і т.д., так і я замість пишу …»

  1. Подайте у вигляді степеня:

.

  1. Обчисліть:

.

  1. На минулому уроці ми розглянули властивості степеня з цілим показником. На конкретних прикладах згадаємо їх.

Потрібно усно виконати завдання і сформулювати відповідну властивість.

  1.              
  2.              
  3.               

 

  1.              
  2.               

IІІ. Розв’язування вправ

Подивимося, як застосовуються ці властивості на при­кладах.

1. Виконання усних вправ

Подайте вираз у вигляді степеня або добутку сте­пенів:

2. Виконання письмових вправ

1)  На дошці «вітаміни» з прикладами. Ваше завдання: спростити вираз і дізнатися, які вітаміни най­більше необхідні в щоденному раціоні людини:

Учні спрощують вирази, знаходять відповідь і, перевертаючи «вітамін» зворотною стороною, знаходять відповідну літеру.

А

В6

С

D

Е

Довідка про вітаміни

Вітамін А: необхідний для нормального росту й роз­витку стану шкіри й імунітету; дефіцит цього вітамі­ну приводить до курячої сліпоти, ризику появи зло­якісних пухлин.

Вітамін С: відповідає за імунітет, цілісність стінок судин.

Вітамін Д: дефіцит вітаміну веде до зниження міц­ності кісткової тканини.

Вітамін Е: необхідний для нормального статевого розвитку дівчат та хлопців.

Вітамін В6: підтримує нормальний стан слизистих та шкіри.

2)  Подайте вираз у вигляді степеня й дізнайтеся, в яких продуктах міститься найбільша кількість вітамінів:

 

Хліб

Печінка

М'ясо

Сир

Молоко

Овочі

 

 

 

 

 

 

 

 


3) Знайдіть значення виразу:

VI. Підбиття підсумків, оцінювання резуль­татів уроку

Рефлексія

  1. Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?
  2. Що сподобалося під час уроку?

Інтерактивна вправа «Незакінчене речення»

Учитель формулює незакінчене речення й пропонує учням висловитися за підсумками уроку:

«На сьогоднішньому уроці я дізнався...»

«Під час проведення уроку мені сподобалося...»

«Під час проведення уроку мені не сподобалося...»

«Найбільш важким для мене було...»

«Мені сподобалося працювати в групі, оскільки...

Домашнє завдання

  1. Творче завдання (на вибір) Складіть математичне кодування року народження одного із членів своєї родини, використову­ючи степені з цілими від'ємними показниками.
  2.           2. Виконайте дії:

Спростивши вираз, знайдіть відповідь у таб­лиці та відповідну їй речовину або мікроелемент. І з додаткової літератури дізнайтесь, для чого необхідні ці мікроелементи та речовини нашому організму

Ртуть

Кальцій

Залізо

Калій

Сірка

Натрій

Фтор

 

 

Додаток 

Довідка про мікроелементи та мінеральні речовини

  1. Натрій — уміст натрію в організмі визначає кіль­кість води.
  2. Калій — сприяє виведенню води з організму.
  3. Кальцій — необхідний для побудови й формування кісток та зубів.
  4. Залізо — необхідне для побудови гемоглобіну — пе­реносника кисню до всіх органів людського тіла.
  5. Фтор — необхідний для побудови емалі зубів.

 

doc
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку