Урок на тему «Тригонометричні формули додавання та їх наслідки»

Про матеріал
Розробка уроку з алгебри і початків аналізу для 10 класу на тему "Тригонометричні формули додавання та їх наслідки", відповідно до підручника Істер О.С.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку

з алгебри і початків аналізу

 на тему:

 

 

«Тригонометричні формули додавання та їх наслідки»,

10 клас

Результат пошуку зображень за запитом тригонометричні функції застосування

 

 

Підготувала

вчитель математики

ЛСЗШ №44 ім.Т.Г.Шевченка

Давид О.М.

 

 

 

Львів – 2021

Тема: «Тригонометричні формули додавання та їх наслідки»

Мета: освітня: узагальнити, систематизувати та поглибити знання, вміння перетворювати тригонометричні ви­рази та будувати графіки тригонометричних функцій;

розвиваюча: розвивати вміння аналізувати, порівнювати й узагальнювати навчальний матеріал; культуру математичного мовлення; сприяти формуванню причинно-наслідкових  зв’язків; розвивати навички самооцінки та самоконтролю.

виховна: сприяти розвитку комунікативної, інформаційної, соціальної компетентностей, почуття відповідальності за доручену справу; створити ситуацію  успіху для кожного учня.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань,  умінь і навичок.

Хід уроку.

  1. Організаційний момент.
  2. Формулювання мети і теми уроку.

Ми завершуємо вивчення теми «Властивості тригонометричних функцій», вивчили тригонометричні формули додавання та їх наслідки, навчились будувати графіки тригонометричних функцій. А сьогодні, скористаємось висловом Арістотеля і намагатимемось раціонально застосовувати отримані знання до розв’язування вправ з теми.

  1. Перевірка домашнього завдання.
  1. Взаємоперевірка та самооцінювання (за готовими відповідями на презентації)
  2. Фронтальне опитування. «Мікрофон». Початок формули говорить вчитель, а учні продовжують її.
  3. Групова робота  «Літаючі плакати».  В усіх групах по 4 учні, приклади виконують на швидкість. Обговорити основні помилки, допущені учнями при виконанні завдань.
  4. Індивідуальні завдання з використанням дистанційних технологій, платформа «На урок», завдання в реальному часі (6-10 учнів). https://naurok.com.ua/test/formuli-dodavannya-ta-naslidki-z-nih-768594.html

  5. Доповіді учнів та перегдяд презентацій про використання тригономерії в різних сферах життя і діяльності людини.

 

  1. Повторення і систематизація вивченого матеріалу.

Вправа «Детективне агентство»,

А ми використаємо тригонометрію в роботі нашого «Детективного агентства», яке відкрито за адресою вул…., у кабінеті 17 . Кажуть, що там вчаться дуже хороші детективи, вони уважні, спостережливі і кмітливі, можуть швидко зібрати свідчення і скласти фоторобот злочинця, виконавши правильно завданя з варіанту 1 (Додаток 1).

Кілька учнів виконують індивідуальні завдання з варіанту 2.

Прикмети злочинця:  овальне обличчя,  карі очі,  чорне кучеряве волосся, з горбинкою ніс, губи пухкі, маленька борідка.

  1. Підсумок уроку.

Завдання на відповідності (платформа «На урок») https://naurok.com.ua/test/grafiki-trigonometrichnih-funkciy-768778.html

Учні працюючи в групах дали відповіді на 10 питань та розв’язали

12 вправ достатнього та високого рівнів. Кожен мав можливість доопрацювати вивчений матеріал.

  1. Домашнє завдання.

Додаток 1 Варіант 2

 

Додаток 1

 

Варіант 1

Варіант 2

 

1

Скоротити дріб

  •                  Форма обличчя:   

а);  овальне

б); кругле

в) витягнуте

г) ; квадратне

2

Скоротити дріб

  •                  Колір очей: 

а)- 2; зелені

б) ; карі

в); блакитні

г) ; чорні

3

 Дано:,  π<x<

Знайдіть: 

Дано:,  <x<

Знайдіть: 

  •                  Волосся:   

а) 0; чорні прямі

б) 1; руді прямі

в) 1/2; світлі хвилясті;

г) -1; чорні кучеряві

4

Дано: cosα= - 0,6,

sin= - 0,8,

,

.

Знайдіть: cos(α + β)

Дано: cosα= - 0,6,

sin=  0,8,

,

.

Знайдіть: sin (α - β)

  •                   Форма носа

а) 0.96; картоплею

б) 1;  кирпоносий

 в) -0,28; з горбинкою

г) 0,28; прямий

5

Група туристів подорожує Закарпаттям. Траєкторію їхнього переміщення можна описати  за законом у=sinх+3|sinx|.

Побудувати графік руху туристів.

 Траєкторію руху автомобіля можна описати  за законом у=cosх+|cosx|.

Побудувати графік руху туристів.

  •                   Губи:

 а) cos; бантиком ;

б)  tg; вузькі;

в) ctg; куточки опущені вниз;

г) sin ; пухкі.

6

Знайти найменше значення виразу cosαsinα

Знайти найбільше значення виразу

sinα cosα

  •                   Особливі прикмети

а) ; світлі пишні вуса

б)2 ; родимка на лівій щоці 

в)-2;  маленька чорна борідка

г) ; чорні вусики

Літаючий плакат

1

оо

2

3

4

5

6

7

8

оо

9

оо

10

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2021
Переглядів
1720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку