17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок на тему: Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту

Про матеріал

Розробка уроку з технологій у 5 класі на тему:«Вибір об'єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту»

Містить саму розробку та ескізи створення аплікації.

Інші зразки вже готові.

і

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

РОЗРОБКА УРОКУ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У 5 КЛАСІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Вибір об’єкта проектування. Планування роботи з виконання проекту.

Практична робота «Визначення технологічної послідовності виготовлення виробу з аплікацією»

Цілі уроку:

навчальна: забезпечити засвоєння учнями знань про технологічну послідовність виготовлення будь-якого виробу, формувати вміння планувати й виконувати технологічні операції;

розвивальна: розвивати логічне мислення, уміння аналізувати та співставляти;

виховна: виховувати потребу проявити себе в різноманітних видах творчої діяльності.

Обладнання, матеріали та наочність: роботи, виконані в техніці аплікації з використанням текстильних матеріалів, ескіз, шаблони деталей, копіювальний папір.

Тип уроку: урок формування умінь та навичок.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

     Про який вид декоративно-прикладного мистецтва ми говорили на попередньому уроці?

     Які є аплікації за використаним матеріалом?

     Як називаються матеріали, що використовують для виготовлення виробу?

     Де застосовують аплікації з текстильних матеріалів?

 III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

З давніх-давен людина прагнула до краси. Вона не тільки бачила й відчувала її, а й відтворювала у своїх виробах. Завжди цінувалися й цінуються речі, зроблені власноруч. І ми з вами навчимося творити красу своїми руками, а саме — аплікації з текстильних матеріалів. Для цього нам потрібні будуть певні знання, уміння і, звичайно ж, бажання.

 IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

Хочу нагадати вам прислів’я «Як роботу розпочнеш, так її і закінчиш» та «Чим більше науки, Тим розумніші руки»

Ці прислів’я говорять, що перш ніж щось розпочати робити, потрібно ретельно з’ясувати, обдумати, спланувати послідовність своєї роботи, тому й тема сьогоднішнього уроку така — «Послідовність виготовлення виробу з аплікацією».

 

V. ПРАКТИЧНА РОБОТА «ВИЗНАЧЕННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ З АПЛІКАЦІЄЮ»

(Роботу виконують фронтальним способом.)

1. Аналіз завдань практичної роботи

     Проаналізувати та спланувати технологічну послідовність виготовлення аплікації з текстильних матеріалів.

2. Забезпечення необхідним обладнанням

Роботи, виконані в техніці аплікації з використанням текстильних матеріалів, ескізи до них та шаблони деталей аплікації.

3. Правила організації робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання завдань практичної роботи

4. Колективне виконання завдань практичної роботи

Складання плану виготовлення виробу з аплікацією (за допомогою учителя).

План

1. Виготовлення шаблонів. (Для цього потрібно ескіз скопіювати на картон, щоб вирізати з нього шаблони деталей.)

2. Виготовлення деталей аплікації (обвести шаблон, вирізати).

3. Розміщення та закріплення деталей на фоні відповідно до ескізу.

4. Кінцева обробка виробу: оздоблення, чищення, прасування, оформлення. Копіювання ескізу на картон та виготовлення декількох шаблонів.

5. Підбиття підсумків практичної роботи

Ми ознайомилися з технологічною послідовністю виготовлення виробу. Як ви розумієте термін «технологічна послідовність»?

 VI. РЕФЛЕКСІЯ

 Карта самооцінки 

Як добре я працював зі своїми товаришами?

Завжди

Звичайно

Іноді

Ніколи

Я співпрацював з іншими, коли ми працювали над досягненням загальних цілей

 

 

 

 

Я ретельно працював над завданням

 

 

 

 

Я висловлював свої ідеї

 

 

 

 

Я вносив конструктивні пропозиції, коли мене просили про допомогу

 

 

 

 

Я підбадьорював інших

 

 

 

 

VII. МОТИВАЦІЯ ОЦІНОК ЗА УРОК, ВИСТАВЛЕННЯ ЇХ У ЖУРНАЛ, ЩОДЕННИКИ

 

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

     Підготувати тканину та шаблони для майбутнього виробу.

 IX. ПРИБИРАННЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ

 

.jpg
15.jpg
32b14ba6ee5fbbd2340d9c1880c84645.jpg
4.jpg
7718b9679c5256f4e65f4af4b88beadb.jpg
applikaciya_iz_salfetok_dlya_detej_5-7_let_svoimi_rukami.jpg
autumn1-32.jpg
image_3035.jpg
images.jpg
img0.jpg
maxresdefault.jpg
mudob-xuea0e9.jpg
osnn-virobi-svoyimi-rukami-dlya-dtey_215.jpeg
zip
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
11 вересня 2018
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку