Урок на тему: " Види трикутників. Рівнобедрений трикутник."

Про матеріал
Мета: 1. домогтися засвоєння учнями змісту означення рівнобедреного трикутника, назви його елементів та формули периметра рівнобедреного трикутника; 2.сформувати вміння: розрізняти на готовому рисунку елементи рівнобедреного трикутника, виконувати зображення рівнобедреного трикутника за умовою задачі і розв’язуючи задачі на знаходження формули периметра рівнобедреного трикутника; розвивати увагу учнів, наполегливість, логічне мислення, розвивати усну математичну мову, слухове сприймання геометричних термінів .
Перегляд файлу

Урок  7 – д клас геометрія.

Тема. Види трикутників. Рівнобедрений трикутник.

Мета: 1. домогтися  засвоєння учнями змісту означення рівнобедреного трикутника, назви його елементів та формули периметра рівнобедреного трикутника; 2.сформувати вміння: розрізняти на готовому рисунку елементи рівнобедреного трикутника, виконувати зображення рівнобедреного трикутника за умовою задачі і розв’язуючи задачі на знаходження формули периметра рівнобедреного трикутника; розвивати увагу учнів, наполегливість, логічне мислення, розвивати  усну математичну мову, слухове сприймання  геометричних термінів .

3.  виховувати загальну культуру, активність, вміння слухати товариша, акуратність побудови геометричних фігур.

4.корегувати мову та вимову учнів, узагальнювати  словарний запас.

  Тип уроку : комбінований.

Обладнання: карточки, таблички , мультимедійна презентація, геометричні інструменти, модель трикутника.

                           Хід уроку.

І. Організаційний  етап.

- Перевірити  підготовку учнів до уроку.

Я хочу розпочати наш урок із таких слів.

 

Слайд №1 слова. « Те , що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую , я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань та навичок.»

Після прочитаних слів я хочу щоб ви сьогодні на уроці набули знань та навичок.

  • Сьогодні на уроці ми будемо працювати за планом.

Слайд №2.

                   План уроку.

1. Повторювати вивчений матеріал.

2. Перевіряти домашнє завдання.

3. Вивчати нову тему.

4. Розв’язувати задачі.

- Прочитайте план уроку.
- Що перше за планом, ми будемо робити?

1. Повторювати:

За екраном.

  • Що це за геометрична фігура? ( малюнок.)
  • Сторони, кути, вершини.
  • Периметр.
  • В яких одиницях вимірюється периметр?
  • Р = АВ + ВС + АС.
  • Сума кутів трикутника дорівнює 1800.
  • В яких одиницях вимірюються кути?.

Що ми з вами робили? - Повторювали.

2. Перевірка домашнього завдання.

Яке було домашнє завдання? (перевірити зошити.)

На столах моделі трикутників. Які трикутники ви знаєте?

Слайд №3.

Назвіть трикутники  на малюнку.

  • Який трикутник називається різностороннім?

Трикутник, у  якого всі сторони різні називають різностороннім.

  • Який трикутник називається прямокутним?

Трикутник називається прямокутним , якщо один з його кутів прямий.

Що ми з вами робили? ( провіряли д/з.)

3. Вивчати нову тему.

І зараз розглянемо іще два види трикутників.

Слайд № 4.

Тема уроку: Види трикутників. Рівнобедрений трикутник.

Перед вами конспект уроку.( додаток.)

  • Прочитайте тему уроку.
  • Великий внесок в розвиток геометрії рівнобедреного трикутника зробили математики.

Слайд №5. ( портрети математиків.)

  • Існує іще два види трикутників.

Слайд №6. ( Види трикутників.)

Види трикутників.

  • Рівносторонній трикутник.
  • Рівнобедрений трикутник.

На столах у вас  моделі трикутників. Знайдіть рівносторонній трикутник. Чому це рівносторонній трикутник?
Слайд №7. ( фізхвилинка)

 Зараз розглянемо рівносторонній трикутник.

Слайд №8.( рівносторонній трикутник.)

Усно: Сторони рівностороннього трикутника 6см.

Чому дорівнює  периметр рівностороннього трикутника?

Відповідь: Р = 18 см.  Чому?

На столі у вас іще один вид трикутника. Який це вид трикутника? (рівнобедрений.)

Слайд №9. ( рівнобедрений трикутник.)

Усно: Чому дорівнює периметр рівнобедреного трикутника , якщо бічні сторони 5см , а основа 2см?

Відповідь: Р = 12см.

Підведемо підсумок, які трикутники ми розглянули.

Слайд №10.Властивості  кутів трикутника.
-У рівнобедреному трикутнику кути А і С  при основі рівні.

4. Розв’язування задач.

Зараз розв’яжемо тестову  задачу на знаходження периметра рівнобедреного трикутника.

Слайд №11. Задача.
Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, якщо його основа дорівнює 1,2 см, а бічна сторона 2,4 см.

А). 7,8 см;   Б). 4,5 см;     В). 6 м;     Г). 10 см.

Прочитайте задачу. Запишіть , що дано в задачі.

Дано:                                 Розв'язок:

АВ = ВС = 2,4 см.        Р = АВ + ВС + АС = 2,4 +2,4 + 1,2 =                    
АС = 1,2 см.                                                            = 6 см.
Знайти: Р - ?
Відповідь: Р = 6см.  ( В.)

ІV. Підсумок уроку.

Погляньте на план уроку. Ми з вами все зробили?

V.  Слайд № 12. Домашнє завдання.
1.Вивчити означення рівнобедреного та рівностороннього трикутника.
2. стр.107. № 286.

VІ. Оцінки.

 

 

 

 

     

docx
Додано
24 січня 2020
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку