Урок ,, Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри"

Про матеріал
Формувати знання та навички щодо першої домедичної допомоги при ураженнях шкіри; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у групі, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.
Перегляд файлу

Тема. Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях  шкіри

Мета: розширити і систематизувати знання дітей про шкіру, призначенням та дією; сформувати знання та навички щодо першої домедичної допомоги при ураженнях шкіри; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.

Обладнання: мультимедійна презентація, роздатковий матеріал, зошити, Lego – цеглинки.

Хід уроку

І.Організація класу.

Бажаю вам сьогодні:

Не просто чути – а слухати!

Не просто дивитися – а бачити!

Не просто відповідати – а міркувати!

Разом плідно працювати!

ІІ. Фенологічні спостереження

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Відгадування загадки

І в людини, і у звіра,

Захищає тіло …(шкіра).

  1. Вправа «Кубик Блума»
  • Назви орган тіла, який вивчали на попередньому уроці.
  • Чому кажуть: чистота – запорука здоров’я?
  • Поясни значення шкіри у житті людини
  • Запропонуй свої поради як доглядати за шкірою
  • Придумай, який вигляд матиме шкіра, якщо не дбати про її

чистоту.

  • Поділись із чого складається шкіра.
  1. Тести на повторення теми « Яка роль шкіри в організмі людини?»
  1. Зовнішній покрив тіла людини – це …

а) одяг;  б) шкіра; в) м’язи.

2. Головна роль шкіри - …

а) захищати; б) червоніти; в) засмагати.

3. Обери ознаки шкіри (декілька варіантів)

а) гладенька;  б) колюча;  в) пружна.

4. Крізь пори на поверхню шкіри виступають …(декілька варіантів)

а) жир;  б) вода;  в) піт.

5. Маленькі отвори, що виводять на поверхню шкіри жир і піт, називаються…

а) дірочки;  б) пори;  в) залози.

6. Обери функції шкіри (декілька варіантів)

а) допомагає мислити; б) регулює температуру; 

в) не пропускає бактерії; г) спричиняє хвороби.

7. Доповни речення.

Чистота – запорука …

а) здоров’я; б) сили; в) розуму.

8. Скільки разів на день треба мити руки?

а) один раз на день;  б) декілька разів на день; в) декілька разів на тиждень.

ІV. Фізкультхвилинка

V. Вивчення нового матеріалу

-         Всі органи взаємопов'язані між собою для повноцінної роботи всього організму. Тому, основна задача людини – піклуватися про своє здоров'я!

-         Важливо вміти надавати першу допомогу собі й тим, хто її потребує.

-         До нас на урок завітала лікар-педіатр і  ви всі її знаєте – це мама нашого учня. Вона нам розповість про надання першої домедичної допомоги собі та іншим принезначних ушкодженнях шкіри.

Розповідь лікаря про види ран та першу допомогу.

VI. Закріплення вивченого

  1. Діти ситуативно діляться на групи і знайомляться із завданням.

Група 1. «Рана»

Група 2  «Опік»

Група 3 «Забій»

Група 4 «Обмороження»

  Кожна група готує коротенько опис своїх дій при незначних травмах, що є назвою групи.

 Далі діти у формі технології «Світове кафе» знайомлять учасників з порядком дій при тих чи інших ушкодженнях шкіри.

-         Ви ще раз повторили як допомогти собі або іншим при незначних ушкодженнях шкіри.

2. Робота в зошитах.

3.Домашнє завдання.

VII. Рефлексія.

  1. Прийом «Наплічник»

 

 Я запам’ятав/ла …

Я зрозумів/ла …

Розмальовка Шкільне приладдяЯ навчився/лася ….

docx
Додано
18 січня
Переглядів
408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку