Тема. Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри
Мета: розширити і систематизувати знання дітей про шкіру, призначенням та дією; сформувати знання та навички щодо першої домедичної допомоги при ураженнях шкіри; продовжувати вчити виявляти пізнавальну активність на уроках, співпрацювати і взаємодіяти з іншими у різних ситуаціях (навчання, гра); продовжувати формувати вміння працювати у спільноті, дотримуючись правил; виховувати дружні стосунки в класі, спільноті, розвивати увагу, мислення, мовлення.
Обладнання: мультимедійна презентація, роздатковий матеріал, зошити, Lego – цеглинки.
Хід уроку
І.Організація класу.
Бажаю вам сьогодні:
Не просто чути – а слухати!
Не просто дивитися – а бачити!
Не просто відповідати – а міркувати!
Разом плідно працювати!
ІІ. Фенологічні спостереження
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
І в людини, і у звіра,
Захищає тіло …(шкіра).
чистоту.
а) одяг; б) шкіра; в) м’язи.
2. Головна роль шкіри - …
а) захищати; б) червоніти; в) засмагати.
3. Обери ознаки шкіри (декілька варіантів)
а) гладенька; б) колюча; в) пружна.
4. Крізь пори на поверхню шкіри виступають …(декілька варіантів)
а) жир; б) вода; в) піт.
5. Маленькі отвори, що виводять на поверхню шкіри жир і піт, називаються…
а) дірочки; б) пори; в) залози.
6. Обери функції шкіри (декілька варіантів)
а) допомагає мислити; б) регулює температуру;
в) не пропускає бактерії; г) спричиняє хвороби.
7. Доповни речення.
Чистота – запорука …
а) здоров’я; б) сили; в) розуму.
8. Скільки разів на день треба мити руки?
а) один раз на день; б) декілька разів на день; в) декілька разів на тиждень.
ІV. Фізкультхвилинка
V. Вивчення нового матеріалу
- Всі органи взаємопов'язані між собою для повноцінної роботи всього організму. Тому, основна задача людини – піклуватися про своє здоров'я!
- Важливо вміти надавати першу допомогу собі й тим, хто її потребує.
- До нас на урок завітала лікар-педіатр і ви всі її знаєте – це мама нашого учня. Вона нам розповість про надання першої домедичної допомоги собі та іншим принезначних ушкодженнях шкіри.
Розповідь лікаря про види ран та першу допомогу.
VI. Закріплення вивченого
Група 1. «Рана»
Група 2 «Опік»
Група 3 «Забій»
Група 4 «Обмороження»
Кожна група готує коротенько опис своїх дій при незначних травмах, що є назвою групи.
Далі діти у формі технології «Світове кафе» знайомлять учасників з порядком дій при тих чи інших ушкодженнях шкіри.
- Ви ще раз повторили як допомогти собі або іншим при незначних ушкодженнях шкіри.
2. Робота в зошитах.
3.Домашнє завдання.
VII. Рефлексія.
Я запам’ятав/ла …
Я зрозумів/ла …
Я навчився/лася ….