Урок. Написання малої букви л. За ПТ "Росток", 1 клас

Про матеріал
Конспект уроку за темою «Написання малої букви л.» за ПТ «Росток», 1 клас. За підручником Кальчук М.І, Чабайовської М.І. «Прописи», частина 2, спрямований на допомогу вчителям при поясненні нової теми. Даний матеріал стане добрим помічником у проведенні цікавих та змістовних уроків письма.
Перегляд файлу

                                                                                Підготувала: Бурилкіна Л.В.

Навчання грамоти: навчання письма, 1 клас

За навчальним проектом «Росток»

 

Написання малих букв п’ятої групи: л, м, г.

Тема. Написання малої букви л.

Мета:

навчальна: ознайомити учнів із зображенням та назвами малих рукописних букв п’ятої   групи: л, м, г; вчити правильно писати малу рукописну літеру л та поєднувати її у буквосполучення; відрізняти друковану букву від рукописної; закріплювати вміння писати вивчені літери; удосконалювати правильну посадку під час письма, уміння правильно тримати ручку та розташовувати зошит на парті;

 

розвивальна: розвивати зв’язне мовлення, уяву, фантазію;

 

виховна: виховувати дружбу, взаємоповагу до друзів, товаришів.

 

Обладнання: підручник  «Українська мова» Прописи. 1 клас.2 частина. /Кальчук М.І.,Чабайовська М.І.. – С.: ТОВ НВП «Росток А.В.Т.», 2018. –76 с.; малюнок Казкової галявини, казкової сторінки, тренажер для письма.

 

Хід уроку

 І. Самовизначення до діяльності.

 Організація уроку.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

ІІ. Актуалізація знань і фіксація утруднення в діяльності.

Розглянь уважно начерк букв л, м, г  на листочку чарівного дерева

1.Вправа «Чарівне дерево»

 

C:\Users\pc\Desktop\20200402_220749.jpg

 

2.Запамятай зображення рукописних букв л, м, г та відрізняй їх від друкованих.

 

C:\Users\pc\Desktop\20200402_220758.jpg

 

 

3. Знайди між ними схожість та відмінність.

4. Знайди на чарівному дереві літер листочок з вивченою групою букв і замалюй його.

1.Вправа «Листочок»

ІІІ. Виявлення причин утруднення і фіксація в діяльності.

Знайди  і наведи на малюнку контури букв л, м, г на предметах.

1.Гра «Буква заховалась»

C:\Users\pc\Desktop\20200402_220821.jpg

ІV. Побудова проекту виходу з утруднення.

Пофантазуй та перетворіть вивчені букви у малюнки предметів за власним задумом.

1.Гра – фантазія «Перетворення». Робота у парах.

Буква Л                        Азбука детям: буква М (Дошкольникам и первоклассникам короткие ...                     1 клас - навчальні матеріали

Фізкультхвилинка

Пальчикова гімнастика.
Нумо пальчики маленькі
То стулять, то розтулять,
Щоб у зошитах рівненько
Гарні буквочки писать.
Діти простягають руки вперед, стискають і розтискають кулачки.
Повторюють вправу кілька разів.

 

V.Первинне закріплення у зовнішньому мовленні.

* Доповни малюнок.

* Запам’ятай правильне написання букв. Які звуки позначають ці літери?

 

C:\Users\pc\Desktop\20200402_220856.jpg

 

 Розгляньте уважно  схему (с.30 – завдання від мудрої Сови) послідовність написання букви л.

Учитель.

- Сьогодні ми навчимося писати малу літеру л.

Буква л

Близько нижньої рядкової лінії починаємо писати перший елемент,
закруглюємо його праворуч, торкаючись рядкової, і ведемо похило вгору до
середини рядка. Звідси, не відриваючи руки, ведемо похилу вниз до нижньої
рядкової закруглюємо праворуч.

 

*  «Письмо в повітрі» під рахунок.

Буква л

- Напишіть елементи в повітрі: «раз - і - два – і».

*Письмо на дощечках.

Учитель. А тепер спробуйте самостійно записати букву л на дощечках.

 

*Письмо на тренажерах для письма  букви (6 р.)

Діти пишуть букву л на тренажерах.

 

VІ. Самостійна робота.

Написання літери л  у  «Прописах»:

  • по слабонаведених лініях;
  • по пунктирних лініях;
  • самостійне письмо у другому  рядку.
  • Яких правил потрібно дотримуватися під час письма?

(Перед початком письма в зошитах потрібно повторити правила, яких слід дотримуватися під час письма. Учні озвучують, як правильно сидіти під час письма; правильно розміщувати зошит; правильно тримати руки на парті та ручку.)

Виконай письмове завдання.  (с.31)

  • малу букву л; склади: лі, ли, іл, ил, ул, лу;
  • слова: лин, їли, липи.

VІ. Фізкультхвилинка.

      Забавлялись зайченята                (встати, підняти руки вгору, потягнутися)

      Виглядаючи маму і тата.             (руки на пояс, повороти вліво, вправо)

      Ось так – лапку до лапки             (поплескати в долоні)

      Ось так – шапку до шапки           (руки до голови, вгору)

      Ось так – вусом потрусим            (похитати головою)

      Так, так, так!                                  (пострибати)

 

VІІ. Включення в систему знань і повторення вивченого.

Продовження роботи в зошиті.

Знайди  і закресли букви, які написані неправильно.

1. Вправа «Знайди помилку».

 

2.Назвати друковані букви і дописати  рукописні.

і ї и й ш л

 

VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

-Які букви навчилися писати на уроці?

- Що цікавого дізналися?

Вправа «Сонечко»

  • Як  Сонечко оцінило б вашу роботу? Намалюйте його настрій від вашої роботи на своєму листочку?

 

 

 

docx
Додано
25 квітня 2020
Переглядів
1090
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку