Урок української мови у 2 класі «Я –хірург» на тему : «Апостроф. Написання слів з апострофом»

Про матеріал

Інтерактивний урок української мови у 2 класі "Я - хірург", мета якого поглибити знання учнів про апостроф; вчити правильно вимовляти, читати і писати слова з апострофом, записувати їх під диктовку,розвивати пізнавальну активність,збагачувати словниковий запас слів, виховувати інтерес до вивчення української мови.

Урок проведено в ігровій формі. Додаток з фото додається.

Перегляд файлу

Урок    української мови у 2 класі  «Я –хірург»    на тему :

«Апостроф. Написання слів з апострофом»

 

Мета. Поглибити знання учнів про апостроф; вчити правильно      вимовляти, читати і писати слова з апострофом, записувати їх під диктовку,розвивати пізнавальну активність,збагачувати словниковий запас слів, виховувати інтерес до вивчення української мови.

 Обладнання.  Учнівські зошити, лейкопластир, медичні маски, хірургічні рукавички,ножиці, клей, аркуші А3 із зображенням лікаря-хірурга смужки зі словами.

 

 

                                                  Хід  уроку

  1. Організаційний момент.

  (Учитель  проводить  планівку.)

  •  Доброго дня. У нас  сьогодні незвичайний урок. Я  - головний лікар лікарні, а   ви  -хірурги. Зараз у нас проходить планівка. Сьогодні у вас дуже складні операції і багато пацієнтів. У ваших  хворих одна хвороба-«зайва буква у словах», а пацієнти –це слова. Тема операції- апостроф.

Ви всі досвічені хірурги і правило написання апострофа ви знаєте. На попередніх наших планівках ми  повторювали  це правило. Пам’ятайте, що кожне слово має право на життя. Сьогодні у нас будуть працювати  2 групи  самих кращих спеціалістів. Отже, розходьтеся по операційних кімнатах.  У нас  це «уявні  кімнати» розставлені парти по групах. А замість апострофа  у вас  лейкопластир.

 

 Діти діляться на дві групи. Учитель обирає двох    учнів- хірургів , а вони вже самі  формують собі команду.

 

(Учитель роздає  учням  рукавички,лейкопластир, медичні маски. Ножиці і клей учні мають свої. Аркуші А3 і смужки зі словами  вже є на столах.)

 

 

 

 

  1. Актуалізація опорних знань.

Учні розходяться по уявних операційних кімнатах. Починається операція.

 

Завдання:  на  кожній смужці записано слово з помилкою(зайва буква,яку потрібно відрізати ,наприклад :буррян, Деммян, подвірря,ппять,соловвї і т.д.) Потім скріплюємо дві частинки лейкопластирем. 

Смужку зі словом, де вже проведена «операція», учні-хірурги приклеюють до великого аркуша  із зображенням хірурга. Коли вже операцію  закінчено, діти вивішують аркуш на дошку.

Головний лікар- учитель разом з учнями перевіряє, як зроблена операція . Повторюємо правило написання апострофа.Після цього, учні сідають за парти і переписують слова з апострофом у зошит.

 

(Можна   у парі записувати слова: один диктує, а інший записує).

(Кожна група свої слова.)

 

  1. Підсумок уроку.

 

 Учитель дякує за  співпрацю.

Учні у групах обговорюють підсумок уроку і висловлюють свою думку :

  • що сподобалось на уроці;
  • чи  легко бути хірургом;
  • що навчилися на цьому уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Возняк Соломія Петрівна
    Урок цікавий. Вчитель подав доступний та цікавий матеріал для дітей, який мотивував їх до навчання. Мета уроку виконана.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Павлік Іра
    Урок вдавсь на ура.Були задіяні всі складові розвитку дитячої діяльності.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 березня 2018
Переглядів
1740
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку