Інтерактивний урок української мови у 2 класі "Я - хірург", мета якого поглибити знання учнів про апостроф; вчити правильно вимовляти, читати і писати слова з апострофом, записувати їх під диктовку,розвивати пізнавальну активність,збагачувати словниковий запас слів, виховувати інтерес до вивчення української мови.
Урок проведено в ігровій формі. Додаток з фото додається.
Урок української мови у 2 класі «Я –хірург» на тему :
«Апостроф. Написання слів з апострофом»
Мета. Поглибити знання учнів про апостроф; вчити правильно вимовляти, читати і писати слова з апострофом, записувати їх під диктовку,розвивати пізнавальну активність,збагачувати словниковий запас слів, виховувати інтерес до вивчення української мови.
Обладнання. Учнівські зошити, лейкопластир, медичні маски, хірургічні рукавички,ножиці, клей, аркуші А3 із зображенням лікаря-хірурга смужки зі словами.
Хід уроку
(Учитель проводить планівку.)
Ви всі досвічені хірурги і правило написання апострофа ви знаєте. На попередніх наших планівках ми повторювали це правило. Пам’ятайте, що кожне слово має право на життя. Сьогодні у нас будуть працювати 2 групи самих кращих спеціалістів. Отже, розходьтеся по операційних кімнатах. У нас це «уявні кімнати» розставлені парти по групах. А замість апострофа у вас лейкопластир.
Діти діляться на дві групи. Учитель обирає двох учнів- хірургів , а вони вже самі формують собі команду.
(Учитель роздає учням рукавички,лейкопластир, медичні маски. Ножиці і клей учні мають свої. Аркуші А3 і смужки зі словами вже є на столах.)
Учні розходяться по уявних операційних кімнатах. Починається операція.
Завдання: на кожній смужці записано слово з помилкою(зайва буква,яку потрібно відрізати ,наприклад :буррян, Деммян, подвірря,ппять,соловвї і т.д.) Потім скріплюємо дві частинки лейкопластирем.
Смужку зі словом, де вже проведена «операція», учні-хірурги приклеюють до великого аркуша із зображенням хірурга. Коли вже операцію закінчено, діти вивішують аркуш на дошку.
Головний лікар- учитель разом з учнями перевіряє, як зроблена операція . Повторюємо правило написання апострофа.Після цього, учні сідають за парти і переписують слова з апострофом у зошит.
(Можна у парі записувати слова: один диктує, а інший записує).
(Кожна група свої слова.)
Учитель дякує за співпрацю.
Учні у групах обговорюють підсумок уроку і висловлюють свою думку :