Урок "Наслідки вживання наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків"

Про матеріал
Розробка уроку у форматі тренінгу дає змогу формувати і розвивати життєві навички. Стане у нагоді вчителям і класним керівникам. Можна використати як матеріал для виховної діяльності
Перегляд файлу

Тема уроку. Наслідки вживання наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків

Мета: розглянути ознаки і наслідки наркоманії; розвивати навички ефективного спілкування, ефективної відмови від небезпечних пропозицій, використання «Правила світлофора» і «Я-повідомлень»; розвивати навички командної роботи; виховувати толерантне ставлення до оточуючих, взаємопідтримку, емпатію.

Обладнання: аркуші формату А4, фломастери, підручник (авт. Бойченко Т.Є. та ін.)

Тип уроку: комбінований

Форма проведення: урок-тренінг

Хід уроку

Вступна частина

Зворотній зв'язок. Про що ми говорили на минулому уроці?

Оцініть соціальний ризик свого населеного пункту  за 10-тибальною шкалою.

Основна частина

Повідомлення теми і завдань уроку

Стартове завдання. Вправа «Мозковий штурм». Чому люди починають вживати ПАР, зокрема наркотики?

Інформаційне повідомлення. Ознаки наркотичної залежності. Ст. 103-104 підр. – читання в загальному колі або індивідуальне (на вибір).

Обговорення в загальному колі

1. Які ознаки вживання наркотиків?

2. Як дізнатися, що людина залежна від наркотиків?

3. Які бувають форми залежності?

4. Які ознаки передозування наркотиків

Висновок. Наркотична залежність (фізична і психічна) виникає майже одразу, навіть після першої спроби, проте позбутися її надзвичайно складно. За певними зовнішніми проявами можна впізнати наркозалежну людину.

Інтерактивна гра

1. Напишіть на аркуші:

   А) імена найближчих родичів

Б)імена друзів

В) хоббі

Г) улюблену страву

Д) улюблену річ в домі.

2. Уявіть себе на місці людини, яка почала вживати наркотики. Наркотики – це дуже дорога річ. Для того, щоб отримати дозу, необхідно відмовитися від (учні викреслюють в аркушах): найулюбленіших речей, страв.

Наркотики забирають час, який ти проводиш з друзями. Людині доводиться виносити з дому цінні речі, і як наслідок……… Учні по черзі озвучують можливі наслідки.

3. Що ви відчували? (Учні записують і зачитують вголос свої відчуття, емоції, вчитель забирає вних ці аркуші і складає в окремий файл, кошик…)

Що залишилося у людини-наркомана?

Що на неї чекає?

Висновок. Кожен з нас свідомо обирає свій шлях. Наші вчинки повинні зміцнювати здоров'я і стосунки.

Робота в групах

Поділити  клас на 2 групи.

Завдання І групі. На дошці написані міфи про наркоманію. Завдання6 доберіть факти, які спростовують ці міфи.

Завдання ІІ групі. Запропонуйте рекомендації щодо протидії наведеним міфам.

Виступи груп

Відпрацювання навичок ефективної відмови.

Робота за матеріалами стор. 105 -106  підручника. Обговорення схеми.

Завдання групам – стор.107 (розіграти сценки ефективної відмови)

Презентація роботи груп.

Обговорення.

Як ви почувалися?

Що заважало, а що допомогло?

Заключна частина

1. Формування висновків (самостійно або за допомогою підручника)

2. Завершальна вправа. Закінчити речення «Сьогодні на уроці я….»

3. Вправа «Віночок побажань».

4. Домашнє завдання. Виконати завдання 2 на ст. 107.

 

 

docx
Додано
5 березня
Переглядів
434
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку