Урок. Наталя Осипчук «Стрімкий, як вітер». Дія четверта. Театралізуємо. Інсценізація п’єси – казки «Стрімкий, як вітер».

Про матеріал

Урок з літературного читання, 3 клас.

Тема:«Стрімкий, як вітер». Дія четверта. Театралізуємо. Інсценізація п'єси – казки «Стрімкий, як вітер».

Автор: Горлова Олена Федорівна, вчитель початкових класів.

Новогригорівський заклад загальної середньої освіти Генічеської міської ради.

Урок з літературного читання для учнів 3 класу, знайомить із твором Наталі Осипчук «Стрімкий, як вітер». Дія четверта. Театралізуємо. Інсценізація п'єси – казки «Стрімкий, як вітер»....,Формує і розвиває предметні і ключові компетентності (комунікативну, читацьку, загально-культурну), суспільні цінності; розвиває уяву, художньо-образне мислення і мовлення , потребу самопізнання і самовдосконалення , навички співпраці та культури командної роботи; виховує співчуття і повагу до людей з особливими потребами, бажання допомогати пізнавати світ, виховувати чутливість, доброзичливе ставлення до тварин, бажання мріяти і досягати мети.

Перегляд файлу

Новогригорівський  заклад загальної середньої освіти

Генічеської  міської ради

 

 

 

 

 

 

Наталя Осипчук «Стрімкий, як вітер». Дія четверта. Театралізуємо. Інсценізація п’єси – казки «Стрімкий, як вітер».
 

 

 

3 клас. Літературне читання

 

 

 

 

Учитель початкових класів

Горлова О.Ф

 

 

 

2022 рік

Тема уроку

Наталя Осипчук «Стрімкий, як вітер». Театралізуємо. Інсценізація п’єси – казки «Стрімкий, як вітер».

Автор розробки

Горлова Олена Федорівна, учитель початкових класів
 

Навчальний заклад

Новогригорівський  заклад загальної середньої освіти  Генічеської  міської ради
 

Клас

3
 

Назва навчальної програми, автори програми

Літературне читання  за Типовою  освітньою програмою  для 3-4 класів  НУШ  під керівництвом Савченко О.Я
 

Затверджена Колегією  Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року

 Мета уроку

Формування і розвиток  предметних і ключових компетентностей (комунікативна, читацька, загально-культурна), суспільних  цінностей; розвиток уяви, художньо-образного мислення і мовлення  , потреби самопізнання  і самовдосконалення , навичок співпраці та культури командної роботи; виховання співчуття і поваги до людей з особливими потребами, бажання допомогати пізнавати світ, виховувати чутливість, доброго ставлення до тварин, бажання мріяти і досягати мети.

Учні знають

Театралізують, виявляють творчість, відповідають на запитання; самостійно будують висловлювання; досліджують слова.

Учні вміють
 

Театралізують, читають за особами з урахуванням характеру дійових осіб; передають інтонацію характер і почуття дійових осіб; взаємодіють усно; розуміють зміст прочитаного ;ставлять запитання; беруть участь у колективному  обговоренні; висловлюють власні ставлення  до змісту прослуханої  інформації ; користуються формулами мовленнєвого  етикету; дотримують правил спілкування.

 Тип уроку

Урок розвитку компетентностей

Обладнання

Чарівна паличка ,цеглинки LEGO, малюнки, матеріали для методу «Кроссенс» , таблиці Шульте,підручник  Українська мова та читання О.Я. Савченко

Меседж уроку

« Не розгубіть дитячих світлих мрій, і все розквітне навкруги веселкою надій»

Кольорові слова уроку

«Сьогодні учні кольорові ,актори в п’єси всі чудові.»

 

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1.Об’єднання дітей в групи за малюнками

 ᐈ Дельфін — казка Марина Кірносова | Читати на Дерево Казок   Дельфин рисунок детский (27 фото) » Рисунки для срисовки и не только Дельфины рисунок: стоковые векторные изображения, иллюстрации |  Depositphotos Мультфильм счастливый синий дельфин прыжки | Премиум векторыМультяшные дельфины картинки, стоковые фото Мультяшные дельфины |  Depositphotos
 

2. Інтерв’ювання.
Проблемне запитання

-  Що таке щастя?

(Діти беруть інтерв’ю один у одного)

3.Вправа «Чарівна паличка»

- Уявіть, що у вас у руках чарівна паличка. Щоб ви зробили, щоб почуватися щасливими?

4. Вправа « Кроссенс»

5 ошибок делового этикета, которых избегают успешные люди Море — Википедия В Азовському морі з'явилися дельфіни – відео

Обои на монитор | Красиві | сонце, море, хвиля, бризки  Знак питання кліпарт. Безкоштовне завантаження. | Creazilla    СЕРЕДЗЕМНОМОРСЬКИЙ КРУЇЗ (ОДІССЕЯ) (ПРОТАРАС, АЙЯ-НАПА, ЛАРНАКА, ЛІМАСОЛ) Особенности развития навыков многоголосия в детском хоре ⋆ Дельфіни - Біологія | Цікаве із світу науки       А. Н. Толстой. Приключения Буратино или Золотой ключик » Страница 9 » Для  детей и родителей

    Дельфин мальчик картинки, стоковые фото Дельфин мальчик | Depositphotos   Дельфин мальчик картинки, стоковые фото Дельфин мальчик | Depositphotos
- Про що піде мова на нашому сьогоднішньому уроці дізнаєтесь

, коли розгадаєте головоломку – кроссенс.

ТЕМА УРОКУ – Наталя Осипчук « СТРІМКИЙ ЯК ВІТЕР»

5.Повідомлення вчителя.

- Ви розгадали кроссенс і правильно визначили тему уроку

- Сьогодні ми завершуємо роботу над змістом п’єси – казки, проведемо підготовку до вистави, спробуємо відповісти на важливі запитання до змісту п’єси та будемо складати свою  казку.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.Робота за таблицями Шульте ( розширення кута зору)

- Швидко знайдіть числа від 1 до 25

Таблиці Шульте: ефективні вправи на розвиток пам'яті та уваги

2. Читання в ролях четвертої дії

- Яка головна думка?

3. Робота з  цеглинками LEGO

Розташуйте частинами плани тексту в потрібній послідовності

  1. Розчарування Романа
  2. Мрії хлопчика
  3. Відчуття щастя
  4. Знайомство з дельфіном
  5. Таємниці дельфіна
  6. Дивовижна історія

4. Фізкультхвилинка з ПіснейЗнайкою

- Оволодіти різні знаннями нам допомагають навчальні пісні. Вам подобається їх співати?...(Так). Тож давайте встанемо рівненько біля парт, поспіваємо і порухаємось у такт музики.

 О, як це чудово, послухайте, діти,                     Планета велична, багата на диво,

Що всі нам знайшовся притулок у світі!           Усе на ній є, щоб нам жити щасливо.

В безмежному космосі добре помітна              Створивши життя на планеті чудовій,

Домівка людини – Земля наша рідна.                 Творець забезпечив найкращі умови.

 

5. Метод Storytelling

Діти складають свою історію про дельфіна та хлопчика(Робота в групах)

6.Інсценізація п’єси-казки «Стрімкий, як вітер» за епізодами

Епізод «Знайомство з дельфіном»

Епізод «Відчуття щастя»

Епізод « Дресирувальник та Михайло»

Епізод « Роман та мама»

7.Творче бачення тексту

- Щоб ви зробили на місці Романа?

8.Прийом «Швидкочитання»

Діти в обраній  парі разом читають на швидкість та правильність  будь-який уривок тексту. Далі йде обговорення.

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  • Сенкан

1. Роман

2. Добрий, співчутливий

3. Переживав, розумів, мріяв

4. «Так і буде,  Дельфіне!»

5. Мрійник

  • Рефлексія
  • Хто обере професію захисника тварин?
  • Чому?

 

  • Діти співають разом с ПіснеЗнайкою
  • Наостанок поспіваємо, порухаємось і послухаємо, що радить                    « ПіснеЗнайка» людям для того, аби їхнє життя було щасливим.

 

Ми люди, тож мусимо жити у згоді,              В космосі вічнім сонечко красне

Любить берегти все живе у природі              Твій осяває шлях

Щоб вдячно промовити знову і знову –          Земле велична, земле прекрасна,

О,Земле велична , о, Земле чудова!                  Славим тебе в піснях.

 

 

Список використаних джерел

1. Відеопосібник « Всесвіт» ( 1 DVD)

2. Гутковський В.М.,  Гутник В.Д.,  Яновська  Н.М. . Енциклопедія для дошкільних та загально-навчальних  закладів « Всесвіт» частина 1.

ТОВ « Новий друк» Україна 2003 р. с. 34-40.

3.Олійник  С.П.. Мій конспект.  Українська мова та читання .3 клас, частина 2. Харків. Вид.група « Основа» 2021 р. с.177-178.

 

 

 

 

docx
Додано
16 січня 2022
Переглядів
5084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку