Урок навчання грамоти(читання) в 1 класі. "Закріплення правила вживання апострофа в українській мові.Опрацювання тексту «Комп’ютерна мишка» і вірша «Узявсь Дем’ян навчати кішку"

Про матеріал

На уроці діти зустрінуться зі звичайною та комп'ютерною мишкою. Вони виконають вправу "Шифрувальники", порівняють мишок, виконають різні ігрові вправи на розвиток навички свідомого читання. Під час уроку діти переглянуть презентацію з цікавими завданнями, працюватимуть з картками, підручником, розіграють діалог "Зустріч мишки з компютерною мишкою."

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гребінківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Урок навчання грамоти у 1 класі підготувала вчитель початкових класів Гетта Ю.Г. “Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання тексту «Комп’ютерна мишка» і вірша «Узявсь Дем’ян навчати кішку».

Номер слайду 2

Добрим людям, світлій річці… Доброго ранку, світе мій, Мирний, чистий, голубий! Стали ранком ми на ганку І сказали «Доброго ранку!» Сонцю, полю і травичці,

Номер слайду 3

Фізкультхвилинка Ясне сонечко

Номер слайду 4

тварина пристрій жива маленька сіренька нежива маленька сіренька гризе бігає клацає допомагає маленька сіренька

Номер слайду 5

екран комп'ютер стрілочка-курсор робочий стіл комп'ютерна мишка казка сім’я кішка мишка ріпка собачка

Номер слайду 6

комп'ютер екран стрілочка-курсор комп'ютерна мишка

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Фізкультхвилинка “Веселі звірята”

Номер слайду 10

Номер слайду 11

ся вся сь ось ть ить м'я Дем'ян п'ю комп'ютер зя взя

Номер слайду 12

Перегляд файлу

Урок навчання грамоти(читання) в 1 класі.

Автор: Гетта Юлія Григорівна

вчитель початкових класів

Гребінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Полтавської області

 

Тема:  Закріплення правила вживання апострофа в українській мові.  Опрацювання тексту «Комп’ютерна мишка» і вірша   «Узявсь  Дем’ян навчати кішку

Мета: Формування ключових компетентностей:

Вміння вчитися: організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; орієнтуватися на сторінках підручника; на сторінках зошита,   доводити роботу до кінця, виховувати прагнення здобувати нові знання.

Загальнокультурної компетентності: ефективно  застосовувати навички мовлення та мовної культури.

Здоров'язбережувальної компетентності: дбайливе ставлення до свого здоров'я( дотримання правильної постави, виконання дихальних, зорових вправ, фізкультхвилинок)

Соціальної- трудової  компетентності: формувати вміння  проявляти ініціативу.

Формування предметних компетентностей:

вміти читати склади, слова з апострофом;    правильно вимовляти слова з апострофом, закріплювати навички звукового аналізу слів; збагачувати активний словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; вихо­вувати любов до рідного слова.

Обладнання: презентація, картки «З’єднай за зразком», звуковий аналіз слів «мишка», «комп’ютер», «Прочитай за 30 с».

Зміст уроку

І. Організація до уроку. Слайд №2

На екрані фото українського пейзажу.

Вправа- вітання:

Стали ранком ми на ганку

І  сказали «Доброго ранку!»

Сонцю, полю і травичці,

Добрим людям, світлій річці…

Доброго ранку, світе мій,

Мирний, чистий, голубий!

На екрані малюнок стоніжки.

Дихальна вправа:

«Стоніжка»

У маленької стоніжки забруднилися всі ніжки  (Глибокий вдих)

Одна ніжка, дві ніжки, три ніжки….(Діти повинні говорити на видиху)

ІІ. Повторення вивченого та закріплення вивченого матеріалу.

  1. Зашифровані слова:

Шмика(мишка)     п’юкомтер(комп’ютер)

  1. Звуковий аналіз слів.
  2. Вправа «Мікрофон»
  • Мишка Шкряботушка пропонує назвати казки в яких ви її зустрічали.
  1. «Порівняй» Слайд №3

Мишка                        комп’ютерна мишка

Тварина                           пристрій

Жива                                 нежива

Маленька                          маленька

Сіренька                            Сіренька                           

Гризе бігає                        клацає   допомагає

- Що спільного?(Маленька, сіренька)

  1. «Об’єднай»
  • Як можна об’єднати слова  «мишка» і «комп’ютер».
  • Правильно, комп’ютерна мишка.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні на уроці ми будемо читати текст «Комп’ютерна мишка». Продовжимо вчитися читати слова з апострофом у текстах і віршах.
  • Для чого ви навчаєтеся читати?

- Щоб нам легше було читати давайте покличемо в гості сонечко.

Фізкультпауза «Ясне сонечко»

 

ІУ. Робота над текстом «Комп’ютерна мишка»(ст.. 141) Слайд №4

  1. Підготовка до сприймання тексту. Вправа «Прочитай за 30 с».

Картка:


казка

сім’я

кішка

мишка

ріпка

собачка 

екран

комп'ютер

стрілочка-курсор

робочий стіл

комп'ютерна мишка


 

  1. Пальчикова гімнастика «Мишка», «Песик». Слайд №6
  2. Пасивне читання. Слухання тексту.

- Про що йдеться в тексті?

  1. Читання «гудінням» Слайд №2

-  До нас прилетіла бджілка. Вона шукає своїх друзів. Щоб вони з’явилися треба прочитати текст «гудінням».

  1. Читання «ланцюжком»

- Тепер ми утворимо ланцюжок дружби і почитаємо ланцюжком. Не забувайте слідкувати.

  1. Вибіркове читання.
  • Знайдіть слова з апострофом і прочитайте їх.
  • Де сидить комп’ютерна мишка?(Сидить мишка на…)
  • Як справжня мишка допомогла людям?(Ухопила кішку …)

Фізкультхвилинка   з музичним  супроводом «Веселі звірята»

  1. Гра «Розвідники»
  • Зіграємо в гру «Розвідники» .
  • Скільки разів у тексті вживається слово «мишка». (5)
  • Знайдіть у першому реченні слова з буквами, які позначають два звуки.(Знаєш, закінчується)
  • Порахуйте, скільки слів з апострофом є в тексті?(6)
  1. Розвиток мовлення. Робота в парах.

Слайд №8

  1.  Вправа «Дочитай до кінця»
  • Уся сім'я…
  • З її допомогою…
  • І пропущений знак…

ІУ. Робота над віршем

Слайд № 8

  • Відгадайте  загадку і дізнаєтеся,  хто зараз з’явиться на екрані.
  • Має вуса, пишний хвіст і негану звичку:
  • Спершу добре він поїсть, після – вмиє личко. (Кіт)
  1. Підготовка до читання. Читання складів та слів.

– Котик приготував для вас завдання. Прочитайте.

Вся ся   зя взя  сь ось ть ить  м’я  Дем’ян п’ю  комп’ютер

  1. Читання вірша. Вправа «Небо і земля».

- Котик дуже любить вправу «Небо і земля». Давайте так почитаємо вірш про хлопчика Дем’яна.

    - Чому котик не бачить мишки?

3. Читання вірша в парах.

4. Виразне читання.

У. Підсумок.

Погляньте, які склади принесли вам тваринки.

Прочитайте їх і складіть слово.

Кольорова рефлексія.

  • Який сьогодні день, число, місяць?
  • Яка тема уроку?
  • Сьогодні на уроці я…
  • Для чого ви навчаєтеся читати?
  • Добре. Прочитайте, що думають про вас тваринки.

«Молодці! Приємно було слухати таких розумних дітей!»

- Урок закінчено.

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
9 лютого 2018
Переглядів
2141
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку