На уроці діти зустрінуться зі звичайною та комп'ютерною мишкою. Вони виконають вправу "Шифрувальники", порівняють мишок, виконають різні ігрові вправи на розвиток навички свідомого читання. Під час уроку діти переглянуть презентацію з цікавими завданнями, працюватимуть з картками, підручником, розіграють діалог "Зустріч мишки з компютерною мишкою."
Урок навчання грамоти(читання) в 1 класі.
Автор: Гетта Юлія Григорівна
вчитель початкових класів
Гребінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Полтавської області
Тема: Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання тексту «Комп’ютерна мишка» і вірша «Узявсь Дем’ян навчати кішку
Мета: Формування ключових компетентностей:
Вміння вчитися: організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; орієнтуватися на сторінках підручника; на сторінках зошита, доводити роботу до кінця, виховувати прагнення здобувати нові знання.
Загальнокультурної компетентності: ефективно застосовувати навички мовлення та мовної культури.
Здоров'язбережувальної компетентності: дбайливе ставлення до свого здоров'я( дотримання правильної постави, виконання дихальних, зорових вправ, фізкультхвилинок)
Соціальної- трудової компетентності: формувати вміння проявляти ініціативу.
Формування предметних компетентностей:
вміти читати склади, слова з апострофом; правильно вимовляти слова з апострофом, закріплювати навички звукового аналізу слів; збагачувати активний словниковий запас учнів; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до рідного слова.
Обладнання: презентація, картки «З’єднай за зразком», звуковий аналіз слів «мишка», «комп’ютер», «Прочитай за 30 с».
Зміст уроку
І. Організація до уроку. Слайд №2
На екрані фото українського пейзажу.
Вправа- вітання:
Стали ранком ми на ганку
І сказали «Доброго ранку!»
Сонцю, полю і травичці,
Добрим людям, світлій річці…
Доброго ранку, світе мій,
Мирний, чистий, голубий!
На екрані малюнок стоніжки.
Дихальна вправа:
«Стоніжка»
У маленької стоніжки забруднилися всі ніжки (Глибокий вдих)
Одна ніжка, дві ніжки, три ніжки….(Діти повинні говорити на видиху)
ІІ. Повторення вивченого та закріплення вивченого матеріалу.
Шмика(мишка) п’юкомтер(комп’ютер)
Мишка комп’ютерна мишка
Тварина пристрій
Жива нежива
Маленька маленька
Сіренька Сіренька
Гризе бігає клацає допомагає
- Що спільного?(Маленька, сіренька)
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Щоб нам легше було читати давайте покличемо в гості сонечко.
Фізкультпауза «Ясне сонечко»
ІУ. Робота над текстом «Комп’ютерна мишка»(ст.. 141) Слайд №4
Картка:
казка
сім’я
кішка
мишка
ріпка
собачка
екран
комп'ютер
стрілочка-курсор
робочий стіл
комп'ютерна мишка
- Про що йдеться в тексті?
- До нас прилетіла бджілка. Вона шукає своїх друзів. Щоб вони з’явилися треба прочитати текст «гудінням».
- Тепер ми утворимо ланцюжок дружби і почитаємо ланцюжком. Не забувайте слідкувати.
Фізкультхвилинка з музичним супроводом «Веселі звірята»
Слайд №8
ІУ. Робота над віршем
Слайд № 8
– Котик приготував для вас завдання. Прочитайте.
Вся ся зя взя сь ось ть ить м’я Дем’ян п’ю комп’ютер
- Котик дуже любить вправу «Небо і земля». Давайте так почитаємо вірш про хлопчика Дем’яна.
- Чому котик не бачить мишки?
3. Читання вірша в парах.
4. Виразне читання.
У. Підсумок.
Погляньте, які склади принесли вам тваринки.
Прочитайте їх і складіть слово.
Кольорова рефлексія.
«Молодці! Приємно було слухати таких розумних дітей!»
- Урок закінчено.