За допомогою презентації діти вирушать у подорож королівством Апострофа.Допоможуть переправитися через річку буквам після яких ставиться апостроф, відкриють ворота замку ввівши шифр(букви, перед якими ставиться апостроф). Зустрінуться з Хом'яком, солов'ями,Мар'янкою та Дем'яном. Жителі королівства Апострофа допоможуть першокласникам запам'ятати правило, записати слова з апострофом, утворити і записати пари слів "великий - маленький", запам'ятати і записати слова з апострофом з пам'яті, скласти речення за малюнком. А рибка в'юн допоможе провести підсумок уроку у формі гри "Продовж речення"
Урок навчання грамоти(письмо) в 1 класі.
Автор: Гетта Юлія Григорівна
вчитель початкових класів
Гребінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Полтавської області
Назва: «Подорож у королівство Апострофа»
Тема: Письмо слів з апострофом. Письмо під диктовку.
Мета: Формування ключових компетентностей:
Вміння вчитися: організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; орієнтуватися на сторінках підручника; на сторінках зошита, доводити роботу до кінця, виховувати прагнення здобувати нові знання.
Загальнокультурної компетентності: ефективно застосовувати навички мовлення та мовної культури.
Здоров'язбережувальної компетентності: дбайливе ставлення до свого здоров'я( дотримання правильної постави, виконання дихальних, зорових вправ, фізкультхвилинок)
Соціальної- трудової компетентності: формувати вміння проявляти ініціативу.
Формування предметних компетентностей:
Формувати вміння правильно поєднувати букви в словах з апострофом, вимовляти такі слова, аналізувати їх, закріплювати вміння виконувати звуковий аналіз слів, списувати з друкованого тексту., писати під диктування, працювати біля дошки.
Обладнання: презентація, набір карток «Кольорова рефлексія»
Зміст уроку
І. Організація до уроку.
1. Вправа «Гойдалки»
Вправу учні виконують з мішечком для формування правильної постави на голові. Виконують перекати з носка на п’ятку 10 разів.
2. Вправа-енергейзер «Не помилюсь»
Вчитель показує дітям рухи відповідно до слова, потім коли показує дітям «помиляється» - учні повинні виконати рух відповідно до інструкції.
«Земля» - руки вниз.
«Річка» - руки вперед.
«Небо» - руки вгору.
«Вогонь» - обертання руками.
3. Повторення правил сидіння за партою під час письма.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчання. Слайд №2.
Вправа «Розшифруй речення»
королівство Апострофа. Подорож у
«Подорож у королівство Апострофа»
ІІІ. Робота над темою уроку. Слайд №2
лебеді.
М’я в’ї б’є п’ю в’є б’ю м’ї п’я
(Два учні працюють біля дошки)
Маленький та повненький,
З коморою за щокою
Зерна збирає,
Щоб їсти зимою. (Хом'як)
Слайд №5
друга, який живе в ставку, і теж має апостроф у своєму імені. Хто це?(В’юн)
Вправи для зняття втоми очей. Виконання вправ 1-8, за схемою.
Гімнастика для пальчиків «Котенятко»
Йди до мене,котенятко,(кисті рук долоньками вгору, згинають пальчики)
Йод на ранку – все в порядку.(удари ребром долоні по іншій долоньці)
Йод пекучий - пострибай.(пальчикми стрибають по парті))
Йорж колючий - не чіпай.( махають кистями рук)
Хом’як – хом’ячок.
Реп’ях – реп’яшок.
м’яч – м’ячик.
пір’я – пір’ячко.
Запишіть самостійно.
- Хом’ячок купив кольорові кульки. Просить, щоб ви їх надули.
ІУ. Підсумок. Рефлексія.
- Відмінно працювали. Урок закінчено.