Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Урок навчання грамоти(письмо) в 1 класі "Письмо слів з апострофом. Письмо з пам'яті"

Про матеріал

За допомогою презентації діти вирушать у подорож королівством Апострофа.Допоможуть переправитися через річку буквам після яких ставиться апостроф, відкриють ворота замку ввівши шифр(букви, перед якими ставиться апостроф). Зустрінуться з Хом'яком, солов'ями,Мар'янкою та Дем'яном. Жителі королівства Апострофа допоможуть першокласникам запам'ятати правило, записати слова з апострофом, утворити і записати пари слів "великий - маленький", запам'ятати і записати слова з апострофом з пам'яті, скласти речення за малюнком. А рибка в'юн допоможе провести підсумок уроку у формі гри "Продовж речення"

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гребінківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 “Письмо слів з апострофом. Письмо під диктовку” Урок навчання грамоти в 1 класі Підготувала вчитель початкових класів Гетта Юлія Григорівна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

– Реп'ях – . . . М'яч – . . . Пір'я - . . .

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Коли апостроф у слові з’являється, роздільно звуки вимовляються. Ставте апостроф, друзі мої, після Б, П, В, М, Ф та Р перед Я, Ю, Є, Ї.

Номер слайду 11

Перегляд файлу

Урок навчання грамоти(письмо) в 1 класі.

Автор: Гетта Юлія Григорівна

вчитель початкових класів

Гребінківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

Полтавської області

Назва: «Подорож у королівство Апострофа»

Тема: Письмо слів з апострофом. Письмо  під диктовку.

Мета: Формування ключових компетентностей:

Вміння вчитися: організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; орієнтуватися на сторінках підручника; на сторінках зошита,   доводити роботу до кінця, виховувати прагнення здобувати нові знання.

Загальнокультурної компетентності: ефективно  застосовувати навички мовлення та мовної культури.

Здоров'язбережувальної компетентності: дбайливе ставлення до свого здоров'я( дотримання правильної постави, виконання дихальних, зорових вправ, фізкультхвилинок)

Соціальної- трудової  компетентності: формувати вміння  проявляти ініціативу.

Формування предметних компетентностей:

Формувати вміння  правильно поєднувати букви в словах з апострофом, вимовляти такі слова, аналізувати їх, закріплювати вміння виконувати звуковий аналіз слів, списувати з друкованого тексту., писати під диктування, працювати біля дошки.

Обладнання: презентація, набір карток «Кольорова рефлексія»

Зміст уроку

І. Організація до уроку.

1. Вправа «Гойдалки»

Вправу учні виконують з мішечком для формування правильної постави на голові. Виконують перекати з носка на п’ятку 10 разів.

2. Вправа-енергейзер «Не помилюсь»

Вчитель показує дітям рухи відповідно до слова, потім коли показує дітям «помиляється» - учні повинні виконати рух відповідно до інструкції.

 «Земля» - руки вниз.

«Річка» - руки вперед.

«Небо» - руки вгору.

«Вогонь» - обертання руками.

3. Повторення правил сидіння за партою під час письма.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчання. Слайд №2.

Вправа «Розшифруй речення»

королівство Апострофа. Подорож у

«Подорож у королівство Апострофа»

  • Сьогодні на уроці ми будемо подорожувати королівством Апострофа. Запишемо склади, слова, речення з цим знаком.
  • Для чого ви навчаєтеся писати?

ІІІ. Робота над темою уроку. Слайд №2

  1. «Переправа через річку»
  • Щоб потрапити через річку треба переплисти річку. Вибрати букви після яких ставиться апостроф.
  • Назвіть ці букви. (Б, п, ф, в, м)
  1. «Відкрити ворота» Слайд №3
  • Ми біля воріт замку. Щоб їх відчинити треба чарівний код ввести. Залишити букви перед якими ставиться апостроф.
  • Назвіть ці букви(ю, я, є, ї)
  1. «Весела руханка»
  • Тепер ми будемо прогулюватися вулицями замку.
  • Підніміться. Слухайте уважно слова, якщо почуєте слово з апострофом – присядьте. Якщо немає – встаньте і підніміть руки вгору.
  • Слова для гри: мелодія, в’яз, тісто, ховрах, хом’як, в’юн, щука, окунь, солов’ї,

      лебеді.

  1. Хвилинка каліграфії. «Поїздка на автобусі».(склади на екрані і каліграфічний запис на дошці») Слайд №4
  • Вулицями королівства Апострофа можна їхати на автобусі. Уявіть, що ви сидите в цьому автобусі. Прочитайте склади, які він везе.
  • Щоб автобус рушив треба записати рукописними буквами. Спишіть каліграфічно склади з дошки.

М’я   в’ї  б’є  п’ю   в’є  б’ю   м’ї   п’я

  1. «Звуко-буквений аналіз слів «хом’ячок» та «в’юн».

     (Два учні працюють біля дошки)

  • Відгадайте загадку і дізнаєтеся, хто живе в цьому палаці.

Маленький та повненький,

З коморою за щокою

Зерна збирає,

Щоб їсти зимою. (Хом'як)

Слайд №5

  • Правильно, ми потрапити в гості до Хом’ячка.
  • Давайте виконаємо звуко-буквений аналіз слова «хом’ячок».
  • Хомячок говорить, що ми забули про його

     друга, який живе в ставку, і теж має апостроф у своєму імені. Хто це?(В’юн)

  • Тепер виконаємо звуко-буквений аналіз слова «в’юн».

Вправи для зняття втоми очей.  Виконання вправ 1-8, за схемою.

Гімнастика для пальчиків «Котенятко»

Йди до мене,котенятко,(кисті рук долоньками вгору, згинають пальчики)

Йод на ранку – все в порядку.(удари ребром долоні по іншій долоньці)

Йод пекучий  - пострибай.(пальчикми стрибають по парті))

Йорж колючий  - не чіпай.( махають кистями рук)

 

  1. Самостійна робота. «З великого – маленьке» Слайд №6
  • Хом’ячок приготував для вас завдання «З великого – маленьке»
  • Прочитайте слова: хом’як, реп’ях, м’яч, пір’я.
  • Як ви гадаєте, що треба зробити, якщо вправа називається «З великого – маленьке»
  • Погляньте, як зробив Хом’ячок.

Хом’як – хом’ячок.

  • Розкажіть, як ви будете записувати.

      Реп’ях – реп’яшок.

      м’яч – м’ячик.

      пір’я – пір’ячко.

Запишіть самостійно.

  1. Дихальна вправа «Надми кульки» Слайд №7

-    Хом’ячок купив кольорові кульки. Просить, щоб ви їх надули.

  1. «Письмо з пам’яті» Слайд №7
  • Прочитайте пошепки слова, які записані на кульках. Тепер по черзі.
  • Назвіть слова в яких один склад(в’юн, п’ять)
  • Назвіть слова в яких два  склади(сім'я, дев’ять, п’ятки, ім’я.)
  • Прочитайте слова пошепки ще раз. Заплющте  очі і повторіть пошепки.
  • Спробуйте записати слова, які були на кульках.
  1. Фізкультхвилинка під музичний супровід. «Два півники»
  2.  Письмо слів під диктовку. Слайд №8.
  • У королівстві живе багато птахів, щоб дізнатися, які це птахи треба записати склади та слова під диктовку.
  • М’ята, сузір’я, п’єса, п’ють, б’ють, в’ють.
  1. «Складання та запис речення» Слайд №9
  • Зараз ми познайомимося з дітками, які живуть в королівстві Апострофа.
  • Подумайте і назвіть їхні імена. (Мар’яна, Дем’ян, Лук’ян).
  • Розгляньте малюнок і складіть речення про цих діток, називаючи їхні імена.
  • Мар’яна і Дем’ян гуляють.
  • Мар’яна і Дем’ян граються з котиком і собачкою.
  • Мар’янка їсть яблуко. Дем’ян тримає квітку.

ІУ. Підсумок. Рефлексія.

  • У ставку королівства живе в’юн.
  • Він теж приготував для вас завдання.
  • Продовжте речення, які написав в’юн.
  • Сьогодні на уроці…
  • Я гарно …
  • Мені сподобалося…
  • Тепер я умію…

 

-  Відмінно працювали. Урок закінчено.

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
zip
Додано
9 лютого
Переглядів
911
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку