Урок"Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення й ділення. Задачі на дві дії."

Про матеріал

Узагальнити знання з нумерації чисел у межах 1 000; провести бесіду про складання таблиць множення й ділення; вправляти учнів у розв'язанні задач на зведення до одиниці; вдосконалювати навички усної лічби, розвивати інформаційну, комунікативну, соціальну компетентності; виховувати уважність.

Перегляд файлу

Математика 4 клас

Пріміч Наталя Петрівна

Урок 1

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення й ділення. Задачі на дві дії.

Мета: узагальнити знання з нумерації чисел у межах 1 000; провести бесіду про складання таблиць множення й ділення; вправляти учнів у розв’язанні задач на зведення до одиниці; вдосконалювати навички усної лічби, розвивати інформаційну, комунікативну, соціальну компетентності; виховувати уважність.

Обладнання: нумераційна таблиця, силует годинника для усної лічби,  тест, таблиці для розв’язання задач.

Тип уроку: повторення.

Хід уроку

  1. Організація класу.

1.Сіли рівно, підтягнулись,

Один одному всміхнулись.

2. Інтерактивна вправа «Мікрофон»

1. Вступне слово учителя (розповідь про матеріал, який буде вивчатись, ознайомлення з підручником, його структурою, умовними позначками. Бесіда про види завдань, які дітям більше всього подобається виконувати)

II. Повторення матеріалу, вивченого в 3 класі.

1. Усні вправи

• Робота з нумераційною таблицею.

Сотні

Десятки

Одиниці

1

0

5

2

1

2

8

3

9

3

6

0

7

2

2

4

0

1

2

6

2

— Прочитайте числа з нумераційної таблиці.

— Скільки сотень у кожному числі?

— Скільки у кожному числі десятків? Одиниць?

— Яке число найбільше? Яке число найменше?

  • Записування в нумераційну таблицю чисел: 697, 250, 205, 82.
  • Назвіть сусідів числа:157, 200, 450, 309, 749, 999.
  • Порівняйте числа: 161  116

345  543

607  706

510  501

2. Самостійна робота. Тест.

1. Для запису натурального числа в математиці використовують

а) 10 цифр   б) 100 цифр  в) 1000 цифр

2. Найменше натуральне число

а) 1    б) не існує   в) 0

3. Найбільше натуральне число

а) існує   б) не існує 

4. Розрядів в одному класі

а) 1    б) 3    в) 6

5. Відлік розрядів чисел починається з

а) десятків   б) сотень   в) одиниць

6. Яким символом позначається відсутність одиниць у розряді

а) цифрою1   б) цифрою 0  в) прочерком

Взаємоперевірка перевірка тексту

3. Фізкультхвилинка.

4. Повторення таблиці множення й ділення. Гра «Годинник»

На дошці — силует годинника. Посеред вставляється число. Вчитель вказує на числа навколо того числа, що в середині; учні виконують множення й називають відповідь.

5. Скласти й записати таблицю множення числа 7.

Завдання виконується «ланцюжком».

6. Самостійна робота: розв’язання прикладів № 6

7. Фізкультхвилинка.

II. Розвиток математичних умінь. Закріплення матеріалу.

1.Робота за таблицею (на дошці). Складання задачі, запис її розв’язання в зошитах. Складання оберненої задачі.

 

Щоденна витрата

Кількість днів

Усього витратили

Однакова

7

42 кг

5

? кг

 

2. Робота з підручником

Розв’язання задачі за малюнком № 7.

3. Фронтальна робота над вправою № 8 (роботу над задачею вчитель пропонує виконати за рівнями: учні високого рівня навчальних досягнень та за бажанням учнів розв’язують самостійно, решта — під керівництвом учителя).

4. Геометричний матеріал. Самостійна робота (диференційовано).

1 група

Діти самостійно складають задачу на знаходження периметру за зразком.

(самоперевірка)

2 група

Довжина прямокутника 8 см, ширина становить четверту частину довжини. Побудуй такий прямокутник і знайди його периметр.

(взаємоперевірка)

3 група

Побудуй прямокутник з довжиною 8 см. і шириною 5 см. Знайди периметр.

(індивідуальна перевірка)

5. Цікаві вправи.

Хлопчик написав на листі паперу число 666 і сказав товаришу: «Збільш це число в півтора рази і покажи мені відповідь, але нічого не пиши». Товариш негайно ж виконав це завдання. Як він це зробив?

III. Підсумок уроку.

 Інтерактивна вправа «Закінчи речення»

Сьогодні на уроці ми повторили… (діти закінчують речення)

Мені сподобалося….  . Я потребував (ла) допомоги при вирішенні … .

IV. Домашнє завдання.

№ 9.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
19 липня 2020
Переглядів
1731
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку