Урок. НУШ Я досліджую світ 1 клас. Ранкова зустріч до теми "Я та інші"

Про матеріал
Під час ранкової зустрічі діти формують вміння говорити щиро компліменти, отримують нову інформацію про птахів. А також виховують ціннісне ставлення до природи, любов до птахів, бажання їм допомагати.
Перегляд файлу

Урок. НУШ Я досліджую світ 1 клас.
Тема:  Я та інші

Мета: формувати вміння говорити щиро компліменти, викликати бажання дізнаватися

            нову інформацію про птахів;     

            виховувати ціннісне ставлення до природи, любов до птахів, бажання їм

            допомагати. 

Хід ранкової зустрічі
(Діти сідають на подушечках на килимку.)

 

І. Організаційна частина

Привітання

- Доброго ранку! —
Ми друзям бажаєм.
- Доброго ранку! –
Всіх друзів вітаєм.
Доброго ранку
тобі і мені.
Щирі слова
нехай линуть рясні.
- Доброго ранку, ___________ (ім’я дитини)!
- Доброго ранку, _______________________!


(Під час привітання передають квітку товаришеві, який поруч.)

 Вправа «Комплімент»
(Учні говорять компліменти одне одному, кидаючи уявний клубок з нитками.)

ІІ. Основна частина

Щоденні новини. Спостереження за погодою
(Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.)


Учитель. Чому грудень має таку назву? (Відповіді учнів.)

- Як називали цей місяць наші пращури?

- Як можна пояснити ці старовинні назви? (Відповіді учнів.)


- Складіть речення про погоду сьогодні.

Обмін інформацією. Новини класу
(Кожна дитина розповідає про ті власні новини, якими їй би хотілося поділитися з друзями.)

Гра «Назви птаха»
(Учні передають іграшку-пташку, кожна дитина називає птаха. Гра закінчується, коли діти назвуть всіх птахів, які їм відомі.)

Відгадування загадок
● Довгі ноги  - довгий ніс.
    Прилетів – обід приніс.
    Смачних жабеняток
    Для своїх маляток. (Лелека.) 

● Стрекотуха білобока
    Звуть усі її … (Сорока)

● Не лікар, а дерева лікує.
   З дерева лунає звук:
   Хто там стукає: тук-тук?(Дятел.)

● Має гребінь — не може ним чесатися. (Півень.)


● Маленький хлопчик у сірій свитинці

    По дворах стрибає, крихти збирає.(Горобець.)


● Плавала, купалася, сухенька зосталася. (Качка.)

   Зранку пташечка співає,
      Сад й гайочок звеселяє.
      У дуплі живе цей птах.
      Підкажу тобі… Це - … (Шпак)


● Уночі гуляє, а вдень спочиває,

   Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова.)


● Привітала нас піснями із весною
   І живе з нами під стріхою одною.(Ластівка.)

Учитель. Назвіть, як звуться пташенята цих птахів.

Очікування
(Учні записують на аркуші паперу питання, на які вони хотіли б отримати відповіді, вивчаючи тему «У пташиному царстві».)

Групові заняття

-   Об’єднайтесь, будь ласка, у групи за кольором ваших квітів. (3 групи). Оберіть спікера.


Діти отримують картки, де записано слова. Їм потрібно відновити слова.


Лствк,    жрвл,   слвй,   шпк;
срк,  врн,   грбц,   снц;
пвн,   ндк,   кчк,   гск;


(Ластівка, журавель, соловей, шпак; сорока, ворона, горобець, синиця; півень, індик, качка, гуска.)


Учитель. За якою ознакою згруповані птахи в кожному рядочку?

(Діти визначають спільну ознаку для птахів, назви яких записано у кожному рядку.)


перелітні, зимуючі, домашні


Вивчення скоромовки

Летів горобець,
Сів на хлівець.
Прибіг молодець,
Утік горобець. 

Гра «Загадкова скринька»


Учитель. Давайте пригадаємо правила гри.


1.  Скриньку не можна відкривати.

2. Її можна трусити.

3. Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.


Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить.

 

ІІІ. Підсумок зустрічі


Заохочення найактивніших учнів подарунком зі скриньки.

 

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
781
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку