12 жовтня о 18:00Вебінар: Медіаграмотність на уроках української мови: фейки, перевірка інформації та створення медіапроєктів

Урок образотворчого мистецтва

Про матеріал
Конспект інтегрованого уроку з образотворчого мистецтва для учнів 1 класу Нової української школи.
Перегляд файлу

3   Добропільська міська рада

Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15

Добропільської міської ради,

вул. Східна , буд.18  м. Білозерське

Донецька область,  Україна, 85013, тел. (06277) 3-23-22,

e-mail: dobropoliezoch[email protected]gmail.com

________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку інтегрованого курсу

«Мистецтво» 1 клас  ( НУШ)

Народні майстри. Українські народні іграшки. СМ: Фото українських народних іграшок. ХТД : Ліплення одного з персонажів української народної казки « Лисичка, Котик і Півник» (пластилін)

 

 

 

 

 

 

вчитель  початкових класів                        

   Резоглазова   О.О.

                                                                 

 

 

 

 

 

2020  р.

 ТЕМА УРОКУ: Народні майстри. Українські народні іграшки. СМ: Фото українських народних іграшок. ХТД : Ліплення одного з персонажів української народної казки « Лисичка, Котик і Півник» (пластилін).

МЕТА УРОКУ:

Навчальна : формувати предметні компетентності:

Конгітивні (пізнавальні) – чуттєво – емоційне сприйняття, вміння бачити,  відчувати навколишній світ, виявлення пізнавальної активності;

Креативні ( творчі)- асоціатівно - образне мислення , прояв фантазії, уяви;

Комунікативні – розуміння мови мистецтва як форми міжособистісного спілкування, різноманітність творчих проявів.

Методологічно –понятійні – логічне мислення, вміння оперувати і свідомо користуватися художньо – естетичною термінологією.

Світопоглядні – сприйняття цілісної картини світу, вміння цінувати національну самобутність українського народу.

Стратегічна – допитливість, свіжість погляду.

Розвиваюча : розвивати ключові компетентності ( розвиток навичок мислення):

Полікультурні – оволодіння досягненнями української культури, загальнолюдських цінностей.

Міжпредметні зв’язки – використовувати отримані знання на уроках літератури, художньої праці, історії, музики.

Інформаційно – пізнавальні – вміння обробляти і використовувати інформацію з різних джерел .

Здоров’язберегаюча – підтримувати на належному рівні фізичний стан, усвідомлення своїх психофізіологічних особливостей.

Саморозвитку та самоосвіти – сприяти розвитку навичок самостійної роботи, активізувати творчу ініціативу.

Продуктивної творчої діяльності – стимулювання продуктивної творчої діяльності через створення ситуації успіху, заохочення учнів.

Виховна:  ( формування поведінкових компетентностей):

Спонукати пізнавальний інтерес до вивчення декоративно – народних промислів , ремесел, виховувати естетичне ставлення до творів мистецтва, створеним українськими майстрами – умільцями.

ДИДАКТИЧНІ ЗАДАЧІ УРОКУ :

  1. Розширити знання учнів про українську народну іграшку.
  2. Ознайомити учнів з творчістю народних майстрів.
  3. Розвивати навички сприйняття і розуміння творів мистецтва.
  4. Виховувати творчу активність, інтерес до мистецтва акуратність в роботі.

        ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ :

Після уроку учні зможуть :

  • створювати творчі роботи;
  • давати самооцінку своїм роботам;
  • оцінювати внесок народної іграшки в розвиток самобутності україни.

МЕТОДИ: розповідь, інструктаж, пояснення; демонстрація предметів, посібників; навчальні вправи, ігрові вправи.                                                                                    ТИП УРОКУ: засвоєння та формування  нових знань, умінь та навичок.             

ФОРМА УРОКУ: групове.       ОБЛАДНАННЯ: комп’ютер ,  мультимедійний центр.                                                        МАТЕРІАЛИ ТА ІНСТРУМЕНТИ:  пластилін, дошка елементи лисички .                                                                                                                                                         

ЗОРОВИЙ РЯД: фото дітей, керамічні  та дерев’яні іграшки, малюнки, вироби з пластиліну; м’які  іграшки, презентація. мультфільм.

СТРУКТУРА УРОКУ :

  1. Організаційна  частина (  2 хв)
  2. Мотивація художньо - трудової діяльності  (  2 хв)
  3. Викладання нового навчального матеріалу(  8  хв)
  4. Фізкультхвилинка(  2 хв)
  5. Інструктаж (  5 хв)
  6. Демонстрація  казкових героїв з пластиліну(  2 хв)
  7. Практична робота(  10 хв)
  8. Актуалізація набутих знань(  2 хв)
  9. Підбиття підсумків  уроку. Рефлексія(  2 хв)

    

       Хід  уроку

І. Організаційна  частина

Привітання до дітей.

Давайте, привітаємось,

Давайте, посміхнемось,

Давайте , в очі глянемо,

І всім світліше стане.

Прошу прочитати слова , записані на дошці стоячи.

На уроці ми будемо : уважні, чуйні , сердечні і щирі, добрі і милосердні. Нехай першими сядуть – уважні, другими – чуйні, а тепер- сердечні і щирі. згодом – добрі та милосердні. Поверніть руки долонями один до одного. Ви відчуваєте тепло , яке посилає вам ваш товариш. Це тепло його серця, його душі, яке зігріває вас під час уроку. Налаштувались? Починаємо урок.

Щось відоме та нове

Зустрічає скрізь тебе.

Все уважно розглядай,

Точну відповідь шукай.

Щоб помилок уникати,

Треба розум розвивати,

Гостре око, слух, терпіння –

І тоді прийде уміння.

І про тебе на кінець,

Люди скажуть: « Молодець!»

II. Мотивація художньо - трудової діяльності 

-Читання вірша    

Лисичка-сестричка лісом ходила,
Хвостиком водила.
Лисички збирала,
пісеньку співала.
– Тра-ля, ля-ля, ля-ля –
Ось така я краля!

Що збирала лисичка?           Учитель:  Сьогодні ми побуваємо в майстерні художників - умільців і навчимось створювати з пластиліну  гарного персонажу з української народної казки « Котик і Півник». Створювати ми будемо Лисичку. А давайте згадаємо , в яких казках ми бачили лисичку? Колобок, Лисичка – сестричка…                                                                     

III   . Викладання нового навчального матеріалу

 Учитель: Ви вже знаєте, що є іграшки дерев’яні, пластмасові, гумові, металеві. А от народні іграшки виготовляють з дерева і глини. Бо ці матеріали легко піддаються обробці. Керамічні іграшки - це іграшки із глини. Але краса глини  відкривається не всім людям, а лише чуйним й уважним, в руках яких вона розмовляє мовою краси. Забавки виготовляли скрізь, де були гончарі – від Карпат до Чорного моря.              . Найбільш відомі осередки: с. Опішня на Полтавщині, с. Ічня на Чернігівщині, с. Дибинці та  с. Васильків на Київщині, с. Косів на Івано - Франківщині.              (Вчитель показує гончарні осередки на мапі)                                                                      

Я запрошую вас на невеличку виставку народних іграшок. Діти дивляться презентацію про народні іграшки.                           

Учитель:

Іграшки робили до свят, тому вони мали бути яскравими й нарядними.

Чому іграшки робили яскравими, святковими?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

Діти танцюють, відпочивають під музику « То не є проблема».

Діти, я вам казала , що ми будемо виробляти персонажа з казки. Але щоб згадати, яка лисичка, ми подивимось з вами уривок з казки « Лисичка, Котик і Півник».

Яка лисичка? Якого кольору її шубка? А з якого звуку починається слово шубка? Який він? Які ще слова починаються з цього звука? А скажіть , скільки героїв було у казці? Кого ми побачили першим? Другим? Чому навчає нас казка? Якими були герої ? Охарактеризуйте  їх. Діти об’єднуються у групи за геометричними фігурами. Повторення правил роботи в групі. Кожна група складає пазли ( уривок казки) . Уривок якої казки ви отримали?

IV. Фізкультхвилинка для очей

V. Інструктаж

 Демонстрація  казкових героїв з пластиліну.

VІ.  Практична робота

 Учитель: Зараз ми з вами уявимо, що знаходимося у майстерні народних умільців. Кожен намагатиметься зробити свою лисичку найкращою, привабливою, святковою. Інструкція роботи з пластиліном. Діти дивляться презентацію – інструкцію і виготовляють лисичку.  Учитель за потреби надає допомогу дітям.

VІІ. Актуалізація набутих знань

Кожна група демонструє свою лисичку.

VІІІ. Підбиття підсумків  уроку. Рефлексія.

  • Вдалось   вам виконати завдання?
  • Що  найбільше сподобалось на уроці?
  • Що нового дізналися? –
  •  Чого навчилися?
  • У мене є кошик сподівань. Я хочу щоб кожен з вас показав свій настрій від уроку. Діти чіпляють свої фото на куточок настрою.

Учитель : Сьогодні ми створили гарну лисичку, якою порадували наших гостей. Дякую за роботу на уроці !             

  • Прибирання робочих місц

 

 

 

 

 

 

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

  1. Нестандартні форми уроків / Початкове навчання і виховання – 2006. - № 5 (Педагогічна академія Пані Софії)
  2. НУШ : типова освітня програма для ЗЗСО , розроблена під керівництвом Р.Б. Шияна (1 -4 класи),   затверджена Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року.
  3. Сульжик Г.О. Інтерактивні методи навчання на уроках образотворчого мистецтва / Навчально – методичний посібник – Березне, 2013 72 с.
  4. Юшкіна О. Ігри та вправи до уроків образотворчого мистецтва / Початкова школа . – 2007 р. -№ 11

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ  ІНТЕРНЕТ- ДЖЕРЕЛ:

 

  1. «Котик і Півник»  - дитячі пісні за мотивами українських народних казок - З любов'ю                                     https://www.youtube.com/watch?V=Ib-xvgdjvse

 

 

  1. Фізхвилинка «То не є проблема » https://www.youtube.com/watch?v=XKxGsRzzF0U

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ ДО УРОКУ :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
13 квітня
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку