Урок образотворчого мистецтва для 7 класу на тему "Інтер'єр у житті людини"

Про матеріал

Розробра містить конспект уроку образотворчого мистецтва за підручником Федун С. І. Образотворче мистецтво: підручник для 7 класу загальноосвіт. навч. закл./С. І. Федун, О. В. Чорний. – Тернопіль: навчальна книга – Богдан, 2015.- 192с.: іл., додаткові матеріали для швидкої та ефективної підготовки вчителя до заняття. У презентації підібрано світлини для вдалого проведення уроку. Під час розробки уроку використано інтернет джерела.

Перегляд файлу

Урок 3                         Образотворче мистецтво 7 клас                   Дата ____

Тема. Інтерєр у житті людини.

Мета. Поглиблювати знання учнів про жанр інтер’єру, ознайомити учнів зі стилями та напрямками в інтер’єрі, особливості створення цілісного образу в інтер’єрі, з основами композиції інтер’єру, розвивати уміння бачити і розуміти особливості форми замкнутого простору, розвивати практичні вміння та навички зображення інтер’єру з різних точок зору; виховувати в учнів образне мислення, уяву, естетичний смак.

Обладнання. Портрет Жана Луї Деніо, світлини його робіт, світлини різних інтер’єрів, анаграми, демонстраційні картки, смайлики, підручник «Образотворче мистецтво 7 клас» (С. І. Федун, О. В. Чорний), презентація, графічні матеріали для виконання практичної роботи.

                           Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Вправа «Так чи ні».

Вчитель демонструє світлини інтер’єрів. Якщо на фото інтер’єр житловий, учні сигналізують зеленою карткою, якщо, громадський – червоною.

Фото житлових приміщень фіксуються зліва на дошці, громадських – справа.

  1. Вправа «Мікрофон»
  • На які групи поділяються інтерєри за способом зображення? (Кутовий та фронтальний)
  • Як ви думаєте, чому інтерєр вивчається у темі «Архітектура»? (Тому що інтерєр – це організація внутрішнього простору архітектурних споруд)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Бесіда.  
  • Які предмети інтерєру ви бачите на світлинах справа? (Парти, табурети, сцена, крісла, шафи, завіси тощо).
  • Для яких приміщень вони використовуються? (школа, театр, цирк, дитячий садок)
  • Чи можна назвати ці приміщення житловими? Чому?
  1. Оголошення теми, мети уроку.
  • Отже, сьогодні ми поглибимо знання про інтер’єр та спробуємо зобразити громадське приміщення, зокрема ігрову дитячу кімнату дитячого садка. 

ІV. Робота над завданнями уроку.

  1. Визначення основних чинників вдалого інтер’єру. Читання анаграм.
  • Народна мудрість каже «Ліпша своя сяка-така хата, як чужа палата». І справді, впродовж дня нам доводиться бувати в багатьох приміщеннях: у школі, на роботі, в магазині, кафе, кіно, у друзів. Та все одно кожен спішить до свого дому – до того куточка, де нам по-справжньому затишно, спокійно, добре. Саме тому люди облаштовують своє житло з максимальним комфортом, роблять його зручним, затишним. А для цього використовуємо різні предмети (килими, картини, сувеніри, світлини, меблі) та прийоми (колір стін, матеріали, дзеркала, освітлення). Так чи інакше, облаштування вдалого інтерєру, підпорядковується основним чинникам. Яким саме, ви дізнаєтесь, прочитавши анаграми.

(Учні читають анаргами, кріплять картки з правильно записаними термінами на дошці (Додаток до уроку 3))

ЦІОНІСТЬНАФУНКЛЬ (ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ)

ЧНІСТЬГІЄНІГІ (ГІГІЄНІЧНІСТЬ)

ТИЧЕСНІТЕСТЬ (ЕСТЕТИЧНІСТЬ)

ІРКОЛ (КОЛІР)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота групами з підручником. Пояснення основних чинників вдалого інтерєру.
  • Сторінки 21 та 24 підручника «підкажуть» вам, в чому особливості цих чинників вдалого інтерєру та допоможуть зрозуміти їх роль в інтерєрі.

(Учні діляться на групи за допомогою кольорових смайликів і опрацьовують чинники вдалого інтерєру.)

 

  •   - функціональність

   

 

  •   -   гігієнічність

 

                         - естетичність

 

  •     - колір

 

  • Що передбачає функціональність інтерєру?
  • Чому власники дбають про гігієнічність?
  • Чому житло має бути естетичним?
  • Як колір впливає на інтерєр?
  1. Знайомство з роботами дизайнера інтер’єрів француза Жана Луї Деніо.

А) Читання інформації в підручнику (с. 22)

           Б) Ознайомлення з світлинами дизайнера (Презентація до уроку 3)

           В) Аналіз інтерєру за планом поданому у підручнику. (с. 24)

(Світлини інтер’єрів обирають представники груп, різні для кожної групи. Учні аналізують інтер’єр групами, створеними раніше)

Динамічна пауза

V. Практична творча діяльність. Ескіз інтер’єру дитячої ігрової кімнати.

  • Пригадайте, які предмети наповнюють дитячу ігрову кімнату?
  1. Актуалізація знань про правила лінійної перспективи.

А) Використання лінії горизонту.

Б) Використання точок сходження.

2. Ознайомлення з навчальними роботами, аналіз кольорового рішення (с. 25)

3. Повторення правил роботи з гуашевими фарбами.

4. Самостійна творча діяльність учнів.

(Вчитель проводить фронтальну та індивідуальну роботу)

VІ. Виставка учнівських робіт. Оцінювання.

VІІ. Підсумок уроку.

  • Які чинники враховували під час планування інтер’єру дитячої ігрової кімнати?

VІІІ. Домашнє завдання.

Порівнювати кутове і фронтальне положення будинків, аналізувати геометричні форми. Тест с. 25.

Автор: Мельничук Н. В. Вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Зеленченської ЗОШ І – ІІ ст.. Дунаєвецької міської ради Хмельницької  області

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Жан Луї Деніо

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Модерн

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\ь\Downloads\Інтер'єр дит. садок.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор: Мельничук Н. В. Вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Зеленченської ЗОШ І – ІІ ст.. Дунаєвецької міської ради Хмельницької  області

zip
Додано
23 липня 2018
Переглядів
9998
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку