Розробра містить конспект уроку образотворчого мистецтва за підручником Федун С. І. Образотворче мистецтво: підручник для 7 класу загальноосвіт. навч. закл./С. І. Федун, О. В. Чорний. – Тернопіль: навчальна книга – Богдан, 2015.- 192с.: іл., додаткові матеріали для швидкої та ефективної підготовки вчителя до заняття. У презентації підібрано світлини для вдалого проведення уроку. Під час розробки уроку використано інтернет джерела.
Урок 3 Образотворче мистецтво 7 клас Дата ____
Тема. Інтер’єр у житті людини.
Мета. Поглиблювати знання учнів про жанр інтер’єру, ознайомити учнів зі стилями та напрямками в інтер’єрі, особливості створення цілісного образу в інтер’єрі, з основами композиції інтер’єру, розвивати уміння бачити і розуміти особливості форми замкнутого простору, розвивати практичні вміння та навички зображення інтер’єру з різних точок зору; виховувати в учнів образне мислення, уяву, естетичний смак.
Обладнання. Портрет Жана Луї Деніо, світлини його робіт, світлини різних інтер’єрів, анаграми, демонстраційні картки, смайлики, підручник «Образотворче мистецтво 7 клас» (С. І. Федун, О. В. Чорний), презентація, графічні матеріали для виконання практичної роботи.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Вчитель демонструє світлини інтер’єрів. Якщо на фото інтер’єр житловий, учні сигналізують зеленою карткою, якщо, громадський – червоною.
Фото житлових приміщень фіксуються зліва на дошці, громадських – справа.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
ІV. Робота над завданнями уроку.
(Учні читають анаргами, кріплять картки з правильно записаними термінами на дошці (Додаток до уроку 3))
ЦІОНІСТЬНАФУНКЛЬ (ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ)
ЧНІСТЬГІЄНІГІ (ГІГІЄНІЧНІСТЬ)
ТИЧЕСНІТЕСТЬ (ЕСТЕТИЧНІСТЬ)
ІРКОЛ (КОЛІР)
(Учні діляться на групи за допомогою кольорових смайликів і опрацьовують чинники вдалого інтер’єру.)
- естетичність
А) Читання інформації в підручнику (с. 22)
Б) Ознайомлення з світлинами дизайнера (Презентація до уроку 3)
В) Аналіз інтер’єру за планом поданому у підручнику. (с. 24)
(Світлини інтер’єрів обирають представники груп, різні для кожної групи. Учні аналізують інтер’єр групами, створеними раніше)
Динамічна пауза
V. Практична творча діяльність. Ескіз інтер’єру дитячої ігрової кімнати.
А) Використання лінії горизонту.
Б) Використання точок сходження.
2. Ознайомлення з навчальними роботами, аналіз кольорового рішення (с. 25)
3. Повторення правил роботи з гуашевими фарбами.
4. Самостійна творча діяльність учнів.
(Вчитель проводить фронтальну та індивідуальну роботу)
VІ. Виставка учнівських робіт. Оцінювання.
VІІ. Підсумок уроку.
VІІІ. Домашнє завдання.
Порівнювати кутове і фронтальне положення будинків, аналізувати геометричні форми. Тест с. 25.
Автор: Мельничук Н. В. Вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Зеленченської ЗОШ І – ІІ ст.. Дунаєвецької міської ради Хмельницької області
Автор: Мельничук Н. В. Вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва Зеленченської ЗОШ І – ІІ ст.. Дунаєвецької міської ради Хмельницької області