Урок образотворчого мистецтва на тему "Дизайн годинника. Створення художнього образу в техніці паперопластики" 4 клас

Про матеріал
Тема: Дизайн годинника. Створення художнього образу в техніці паперопластики. Мета: вчити компонувати задуманий художній образ, розвивати вміння конструювати з паперу; розвивати кругозір, звернути увагу дітей на різноманітність годинників; виховувати зацікавленість, бажання до творчості. формування вміння вчитися; дотримуватися норм мовленнєвої культури; вміння співпрацювати в групі; Обладнання: білий, кольоровий папір, картон, клей, ножиці, малюнки з різними годинниками, підручник «Образотворче мистецтво. 4 клас» (Калініченко, Сергієнко) Тип уроку: комбінований. Клас: 4
Перегляд файлу

Тема: Дизайн годинника. Створення художнього образу в техніці паперопластики.

Мета: вчити компонувати задуманий художній образ, розвивати вміння конструювати з паперу; розвивати кругозір, звернути увагу дітей на різноманітність годинників; виховувати зацікавленість, бажання до творчості. формування вміння вчитися; дотримуватися норм мовленнєвої культури; вміння співпрацювати в групі; 

Обладнання: білий, кольоровий папір, картон, клей, ножиці, малюнки з різними годинниками, підручник «Образотворче мистецтво. 4 клас» (Калініченко, Сергієнко)

Тип уроку: комбінований.

Клас: 4

План уроку

1. Організація класу до уроку.

1.1. Створення сприятливого психологічного комфорту.

1.2. Перевірка готовності учнів до уроку.

2. Актуалізація опорних знань.

2.1. Вступна бесіда з учнями.

2.2. Створення проблемної ситуації.

2.3. Оголошення теми уроку і мотивація навчальної діяльності учнів.

3. Вивчення нового матеріалу.

3.1. Розповідь вчителя.

3.2. Робота з додатковою наочністю.

3.3. Робота з підручником (альбомом-посібником).

4.Вступний інструктаж і практична самостійна діяльність учнів.

4.1. Поетапне зображення композиції вчителем з поясненням.

Фізкультхвилинка

4.2. Практична робота учнів.

4.3. Індивідуальна допомога окремим учням.

4.4. Оцінювання, коментування та виставка найкращих робіт учнів.

5. Підсумок уроку.

5.1. Підсумкова бесіда.

5.2. Прибирання робочих місць.

5.3. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

1. Організація класу до уроку

1.1. Створення сприятливого психологічного комфорту

- Доброго дня, учні! Сьогодні проводити урок буду я. На парті у вас є квадратики червоного, зеленого і жовтого кольорів. І за їх допомоги ми з вами покажемо який настрій у нас зараз. Червоний – учень сумний чи злий, жовтий – учень має нейтральний настрій або спокійний, зелений – учень веселий або радий зустрічі.

1.2.Перевірка готовності учнів до уроку

- Нам на уроці потрібні кольоровий та білий папір, ножиці, клей, картон.

 

2. Актуалізація опорних знань

2.1. Вступна бесіда з  учнями

- Давайте пригадаємо що таке дизайн? (Дизайн – це художнє конструювання зручних і красивих предметів на основі наукових і естетичних даних.)

- Чим займаються дизайнери? (Дизайнери – фахівці, які проектують, розробляють речі, техніку, оздоблюють приміщення, проектують парки тощо)

- А без чого вони не можуть обійтися в своїй роботі? Звісно без фантазії.

2.2. Створення проблемної ситуації

- Уважно послухайте і відгадайте загадку.

     Ніг не маю, а ходжу,

     Рота не маю, а скажу,

     Коли обідати, коли спати,

     Коли роботу починати.

 - Так, вірно це годинник.

2.3. Оголошення теми уроку і мотивація навчальної діяльності учнів

- І тема нашого уроку: Дизайн годинника. Створення художнього образу в техніці паперопластики.

 

3. Вивчення нового матеріалу

3.1.Розповідь учителя.

- Здавна люди намагалися прикрасити свій побут, зробити красивими й зручними предмети, що їх оточували. Так зародився дизайн — діяльність з художнього конструювання виробів. На його розвиток вплинули традиції народного мистецтва, досягнення науки і техніки. Завдяки творчій діяльності дизайнерів предметне середовище стає гармонійним і привабливим. Дизайнери проектують предмети побуту, інтер’єри, архітектурне середовище тощо.

- Незамінним помічником людини здавна є годинник. Часто великий годинник гучно відлічує час на міській вежі, а маленький — тихо тікає на руці. Настінний годинник завжди прикрашає інтер’єр приміщення.

3.2. Робота з додатковою наочністю.

- В одному з найстаріших будинків столиці Австрії – Відня розміщено музей годинників, який нараховує близько тисячі баштових, підлогових, камінних, настінних, кишенькових, наручних та інших годинників. Одним із символів Відня є «годинник, що танцює». Така його назва пов’язана з тим, що за добу на ньому змінюється 12 фігурок найвідоміших персон в австрійській історії.

https://dyvys.org/wp-content/uploads/2017/11/09.jpeg

 

 

 

 

Найбільший годинник з зозулею у світі — стокове фото- Німецькі майстри понад 300 років тому вперше виготовили годинник, який відбиває години звуком, схожим на кування зозулі. Найбільший у світі годинник із зозулею був занесений у Книгу рекордів Гіннеса і знаходиться в німецькому місті Шонах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3. Робота з підручником (альбомом-посібником).

- Відкрийте підручник на сторінці 63. Тут можете побачити, які варіанти є годинників. І наручні, і великі, що оремо стоять на підлозі, прикрашаючи інтер’єр.

- Перегорніть на сторінку 65. Роздивіться які ви можете створити годинники. Ну або можете пофантазувати і створити власний дизайн годинника.

 

4.Вступний інструктаж і практична самостійна діяльність учнів.

4.1. Поетапне зображення композиції вчителем з поясненням.

-Продумайте форму настінного годинника залежно від його призначення — для шкільного класу, святкової зали, їдальні, власної кімнати тощо. Відповідно до задуму доберіть колір, декор та написання цифр.

-Роздивіться, як по-різному виглядають годинники, який у них оригінальний дизайн.

 

C:\Users\Boss\Desktop\обр мист\год.jpg

Пов’язане зображенняC:\Users\Boss\Desktop\обр мист\годинник.jpg

 

 

 

 

 

- Ви можете спочатку вирізати круг, що буде служити основою годинника, а потім його прикрашати, додавати різні елементи.

4.2. Практична робота учнів.

- Ну що ж, а перед тим як розпочати роботу потрібно пригадати правила користування ножицями.

1) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край парти.

2) Не тримай ножиці вістрями догори.

3) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

4) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

5) Під час роботи з ножицями притримуй матеріал лівою рукою так, щоб він не потрапляв на лінію різання.

4.3. Індивідуальна допомога окремим учням.

- Якщо вад потрібна буде допомога – підніміть руку.

4.4. Оцінювання, коментування та виставка найкращих робіт учнів.

- Ви всі дуже гарно справились із завданням. Давайте ваші кращі роботи поставимо на виставку.

 

5. Підсумок уроку

5.1. Підсумкова бесіда.

- Учні, скажіть, якою була тема уроку?

-Я вам зачитаю початок речення а ви повинні його продовжити

  Сьогодні було цікаво…

  На уроці я дізнався…

5.2. Прибирання робочих місць.

- Тепер, приберіть свої робочі місця, адже урок закінчується.

5.3. Домашнє завдання.

- А домашнє завдання буде наступне: подивіться, які ще є різноманітні види годинників у світі, або у козо з художників є картини на яких зображені годинники.

- Я вам дякую за урок, гарного дня. До побачення!

 

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку