Урок образотворчого мистецтва за методикою Р4С 2клас

Про матеріал

Навчити дітей і батьків вести діалог, ставити запитання до малюнку, вступати в дискусію, мислити творчо; розвивати вміння працювати разом з значимими дорослими, з усіма в колективі, не боятися висловлювати власну думку; виховувати спостережливість, почуття прекрасного, естетичний смак.

Перегляд файлу

Урок образотворчого мистецтва за методикою Р4С

Тема . Розвиток когнітивних здібностей через мистецтво.

Мета : навчити дітей і батьків вести  діалог, ставити запитання до малюнку, вступати в дискусію, мислити  творчо; розвивати вміння працювати разом з значимими дорослими, з усіма в колективі, не боятися висловлювати власну думку; виховувати спостережливість, почуття прекрасного, естетичний смак.

Обладнання:компютерна репродукція картини Клода Моне «Сорока», ватман, маркер,аркуші паперу,клей,манна крупа, мак, цукор.

1.Організація класу.                                                                                                                      Вправа «Рухливий танок» - під музику усі рухаються вільно в імпровізованому танці під коментар вчителя.

-Уявіть,що ви на льоду,вільно і сміливо їдите на ковзанах.

-Уявіть,що ви ідете по скрипучому снігу. І раптом ви провалилися в сугроб, застрягли.

-А ось сніг раптово розтає і ви вже перескакуєте через снігові струмочки.

- Уявіть весна,сонечко і ви танцюєте по траві-весело і грайливо

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Стратегія «Передбачення».

Обговорення з присутніми: «Коли я бачу білий колір,то я відчуваю…»

«Коли я бачу чорний колір,то я відчуваю…»

ІІІ.Усвідомлення змісту уроку.                                                                           

 Перегляд комп’ютерного зображення картини Клода Моне «Сорока».

ІV.Р4С(філософський) коментар картини.

Метью Ліпман звертає нашу увагу, що дітям надзвичайно цікава гра у «сонячних зайчиків». Але зазвичай ми не бачимо сонячне світло у вигляді сонячного проміння. Ми спостерігаємо, як розвиднюється вранці, як світло вдень, як смеркає ввечері, але променів поодинці ми не бачимо. Та інколи, коли хмарка закриє сонце, можна побачити, як крізь неї пробиваються сонячні промені. Або можна інколи побачити, як на долівку падає пасмо світла. А ще можна побачити, як у цих пасмах танцюють пилинки.

Типова зима європейського клімату дозволяє спостерігати природній ландшафт довкола наших будинків – морозостійкі дерева, чисте повітря і сніг, охоплюючи все, приглушують кожен звук, якби покриваючи акустичні свідчення природи. На перший план виступає спокій як відсутність руху і шуму, нерухомість та тиша. Саме стан спокою актуалізований на картині.

Але сучасним дітям властиво постійно рухатися, заспокоїтися їм радять здебільшого дорослі. Вони ж використовують будь-які можливості рухатися: бігати, стрибати, плавати, повзати, ходити, танцювати, кататися на самокаті, велосипеді, гіроборді, лижах, сноуборді, грати на музичних інструментах тощо, вперто доводячи тезу давньогрецького мислителя Арістотеля, що «рух – це життя».

V.Учні та батьки записують запитання за картиною на стікерах, озвучують і прикріплюють на ватмані. .                                                                                     

VІ.Голосування учнів і батьків за найсильніше, найкраще запитання.       Обговорення чиє запитання виявилось найсильнішим, чому було        поставлене саме це запитання.

 VІІ. Творча робота «Рух і спокій».

Учні разом з батьками власноруч засипають зображення сороки манною крупою і маком,а навколо цукром уявний сніг.

   Х.Презентація дитячих робіт.

   ХІ.Рефлексія уроку.

Чим вас вражає власна робота?

 

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку