Бейбудова Олена Іванівна, вчитель початкових класів, вища категорія, учитель-методист,Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10
Черкаської міської ради
Черкаської області
Урок 7. Веселі плями
Образотворче мистецтво
Мета: формування комплексу ключових компетентностей: формувати ключові компетентності:
вміння вчитися
здоров’язбережувальну компетентність -
предметної компетентності: ознайомити учнів із поняттям про основні та похідні кольори, вчити учнів виконувати вправи на утворення нових кольорів, поєднанням різних фарб; формувати в учнів уміння порівнювати предмети (гриби) з геометричними фігурами; розвивати творчість, фантазію, виховувати охайність і старанність.
Матеріали та обладнання: різні художні матеріали та інструменти, гуаш; робочий зошит - альбом “Мистецтво”, заготовка зображень грибів різних пропорцій відносно аркушів, набір геометричних фігур.
Тип уроку: комбінований; інтегрований із предметами: музичне мистецтво, українська мова, я досліджую світ, математика.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Всі готові на урок?
ІІ. Повідомлення теми уроку. Оголошення цілей уроку
В школах дзвоник продзвенів,
Школярів дім знань зустрів.
В лісі виросли грибочки,
У ОПЕНЬКАХ всі пеньочки…
-А що саме ми будемо малювати, відгадайте:
Росте собі у лісочку,
У лісочку в холодочку.
Капелюх на собі має,
Та ніколи не знімає. (Гриб)
Стоїть хлопчик під пеньком
Накрив голову брильком. (Гриб)
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Фізкультпауза
-Проспіваємо пісеньку про гриби.
ПІШОВ ДІД ПО ГРИБИ, БАБА ПО ОПЕНЬКИ
Українська народна пісня
Пішов дід по гриби, баба по опеньки,
Баба свої посушила, дід поїв сиренькі.
Баба свої посушила і борщу зварила,
Та ще й свого дідусенька до борщу просила.
— Якби-с, бабко, добра була і діда любила,
То би-с пішла дідикові рибочки вловила.
Пішла баба дідові рибочки вловити,
А дід слідом почвалав, вби бабку втопити.
— Коби-м бабку утопив, то би-м не журився,
Та найшов би собі дівку і з нев оженився.
Бабка як це все уздріла, так ся розсердила —
Лап дідуся за бороду: бух! — та й утопила!
Гра «Хто більше». Разом з учнями свого класу позмагайтесь, хто більше назве предметів, забарвлених у основні ,похідні кольори. (Основні: жовтий – сонечко, синій водичка, небо, червоний – помідор; похідні – зелений – трава тощо)
ІV. Практична робота.
Учитель демонструє хід виконання художньо-творчої роботи поетапно.
Розглянемо форму грибочка. На яку геометричну фігуру або на що схожа шапочка? (Півколо, панцир черепахи). А ніжка? (Овал, огірочок).
V. Підсумок уроку
- З якими основними і похідними кольорами познайомились?