Бейбудова Олена Іванівна, вчитель початкових класів, вища категорія, учитель-методист,Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10
Черкаської міської ради
Черкаської області
Урок 9. Дари осені
Образотворче мистецтво
Мета: формування комплексу ключових компетентностей:
вміння вчитися
загальнокультурну компетентність -
Предметної компетентності: продовжити знайомити учнів з основними та похідними кольорами, працювати із гуашевими фарбами; формувати вміння добирати слова-ознаки, закріплювати знання геометричних фігур, вміння правильно зображувати об`єкт на аркуші, розвивати творчість, фантазію, виховувати охайність і старанність.
Матеріали та обладнання: робочий зошит - альбом “Мистецтво”, підручник «Мистецтво», гуаш; музичні додатки: пісня Н. Савко, О. Салюк. «Їздить трактор по городу» із серії «З любов’ю до дітей», українська пісня «Ходить гарбуз по городу», пісня В.Філіпенка «Урожай», фонограма.
Тип уроку: комбінований; інтегрований із предметами: музичне мистецтво, українська мова, я досліджую світ, математика.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок.
ІІ. Емоційне введення до уроку. Слухання пісеньки Н. Савко, О. Салюк. «Їздить трактор по городу» із серії «З любов’ю до дітей» та української народної пісні «Ходить гарбуз по городу».
Послухайте пісеньку Н. Савко, О. Салюк. «Їздить трактор по городу» і назвіть, які овочі збирав трактор по городу. (Додаток1)
ІІІ. Повідомлення теми уроку. Оголошення цілей уроку
Фізкультпауза ( Додаток 3)
1. Ми корзиночки несем , (ідуть по колу "несуть перед собою корзини)
Дружно з піснею ідем
Гей, збирай урожай І на зиму запасай
Гей так ти збирай І на зиму запасай (Зупинились+пружинка)
2. Кукурудзу ми зберем (ідем по колу, однією рукою несем корзику, а іншою, тією, що від кола, збираєм урожай)
Спілих соняхів нарвем
І горох про запас Урожай хороший в нас
Гей, так, про запас Урожай хороший в нас (Зупинились+каблучки)
(у центрі кола лежить кабачок - дитина)
3. Ти, пузатий кабачок (стоять, махають пальчиком"ну-ну-ну)
Належав собі бочок
Не лінуйсь, час не гай І в корзиночку стрибай (стрибають на місці 1 раз)
Гей, так, час не гай І в корзиночку стрибай
ІV. Практична робота.
- На які геометричні фігури вони схожі? (овал, круг)
(Запропонувати дітям вибрати розташування альбомного аркуша і аргументувати свій вибір )
ст.38 - підручник
V. Презентація робіт учнів «Дари осені».
(Коментар вчителя)
VІ. Підсумок уроку
- Які основні і похідні кольори ви знаєте?
- Які кольори утворюють оранжевий колір?
- На яку фігуру схожий гарбуз?
1