2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Урок "Опрацювання уривка з казки "Ріпка""

Про матеріал
Повторити букви; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати читацькі навички, техніку читання учнів, збагачувати словниковий запас; ознайомити дітей з творчістю українського письменника І. Я. Франка.
Перегляд файлу

Тема.Закріплення знань про вивчені букви та звуки. Ознайомлення з творчістю українського письменника І. Я. Франка. Опрацювання уривка з казки «Ріпка».

Мета. Повторити букви; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати читацькі навички, техніку читання учнів, збагачувати словниковий запас; ознайомити дітей з творчістю українського письменника І. Я. Франка.

Обладнання. Каса букв, звукові фішки, портрет І. Я. Франка, предметні малюнки.

                                             Зміст уроку

І.Організація класу.

ІІ.Повторення та закріплення вивченого.

1.Мовна зарядка.

- Як пирхає кіт?

- Як пихтить тісто?

2.Гра «Впіймай звук [ф]».

Ферма, хвороба, портфель, шафа, хвилина, графин, хвоя, хвалько, хобот, вечір, хвиля, фарба, шарф, хвала, фрукти.

3.Гра «Хто більше?».

( Учні класу діляться на дві команди. Яка команда назве більше слів-назв предметів, які є в класній кімнаті зі звуком [ф], [ф']).

4.Утворення слів зі звуком [ф].

- Як називають людей, які живуть у Франції? (Французи).

- Хто фотографує? (Фотограф).

- Чим? (Фотоапаратом).

- Хто грає у футбол? (Футболіст).

- Де виготовляють взуття? (На фабриці).

- Як називають людину, що любить мріяти, вигадувати? (Фантазер).

 - Як називають людину, яка показує фокуси? (Факір).

- Як називають фантастичну чарівницю, яка робить добро в казках? (Фея).

Звуко-буквений аналіз слів за вибором учнів.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-Сьогодні ми ознайомимося з творчістю українського письменника І. Я. Франка.

Розповідь учителя про творчість письменника.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1.Робота за «Букварем».

Читання тексту «Іван Якович Франко».

а)Словникова робота.

Кузня – майстерня, де обробляють метал куванням.

б) Читання слів і словосполучень.

письменник                          казка «Ріпка»

дитинство                              казка «Фарбований лис»

тяжке життя

в)Читання учнями.

г)Робота над ілюстраціями.

2.Фізкультхвилинка.

Знає добре буква кожна,

Що хворіти їй не можна.

І тому на фіззарядку

Всі піднялись без оглядки.

Буква «еф» гукає збоку:

«Всім узяти руки в боки!

І робіть, як я, дівчатка і хлоп’ятка,-

Починається зарядка».

3.Робота над уривком казки «Ріпка» І. Я. Франка.

а) читання учнями уривку.

б)відповіді на питання.

- Про кого ця казка?

- Які головні герої казки?

- Як їх звати?

в)Інсценізація уривку казки «Ріпка».

(звертається увага на інтонацію, виразність читання слів кожного героя).

V. Робота в зошиті «Супутник Букваря від А до Я».

1.Читання слів, поданих аналітико-синтетичним способом.

ра                                                       ба

Фа                        кел                            фар                  тух

зан                                                     фор

2.Словникова робота.

Фарфор – тонкий керамічний матеріал білого кольору. Із фарфору виготовляють художньо-декоративні вироби, радіотехнічні деталі.

3.Творча робота.

а)з’єднати малюнки з відповідною звуковою моделлю. Написати самостійно звукову модель слова «фрукти».

б)із букв слова «фрукти» утворити нові слова.

ФРУКТИ→   КУРИ→    РУКИ→   ТУРКИ→     КУТИ→     КИТ.

VІ.Робота за підручником «Супутник Букваря від А до Я».

  1. Читання скоромовки.

Флокси, флокси на фланелі –

Фартушок зацвів у Нелі.

Із шифону шарфик в Галочки,

І на нім рясні фіалочки.

  1. Словникова робота.

 

Фіалка – трав’яниста рослина родини фіалкових із фіолетовими, білими або різнокольоровими квітами.

 

Флокси – квіти з білими, рожевими, яскраво-червоними шапками.В Україні ці квіти називають полум’яними.

 

Фланель – м’яка бавовняна або вовняна тканина з ворсом, байка.

 

Шифон – легка бавовняна чи шовкова тканина.

 

  1. Гра «Яке слово заблукало?».

Фіалки, фартух, флокси.

 

  1. Ознайомлення учнів із книгою І. Я. Франка «Фарбований лис». Зачитування уривків із казки. Розгляд ілюстрацій до казки.

VІІ.Підсумок уроку.

  • Про кого ми сьогодні говорили?
  • Які твори І. Я. Франка ви знаєте?
  • Що вам сподобалося на уроці?
  • Що запам’яталося?

 

docx
До підручника
Літературне читання 2 клас (М. Зоряна)
Додано
17 березня 2019
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку