Урок ,,Оригамі. Собачка."

Про матеріал
Даний матеріал цікавий кожному вчителю початкової школи .На основі цього конспекту можна проводити уроки і в інших класах міняючи тільки фігурку тваринки. Для цього запропоновані фотографії різноманітних тваринок. Полюбіть техніку оригамі і ви отримаєте задоволення від роботи.
Перегляд файлу

Тема:  Мистецтво  оригамі. Складання собачки.

Мета:   Познайомити  учнів  із  створенням  з  паперу  різних  поробок  способом  

              ори гамі.  Навчити  способам складання  паперу  виготовляти   фігурку 

              собачки (песика).

              Розвивати  дитячу  уяву, прищеплювати  любов  до  об’єктів  живої  природи,  

              а  саме  до домашніх  тварин. Привчати  ощадливо  використовувати  папір.

 

Обладнання:  виставка  готових  поробок,  іграшка   песика,  папір, ножиці,  клей,набір    

                        смайликів.

Хід   уроку

1 . Організація   класу.

Ось  знову    лунає   дзвінок,

Запрошую  всіх  на  урок.

Будемо  дружно  ми  працювати,

Співпрацювати  та  фантазувати.

2.  Вступна  бесіда.

         Мистецтво  оригамі  виникло  більше  років 1000  тому    в  далекій   країні  Японії. Говорять,  що  виготовлення  яскравих  фігурок було  пов’язано  з  віруванням людей  -  захист  Богів. Оригамі - це  виготовлення  яскравих  поробок  з  паперу способом  багаторазового  складання   та  згинання   паперу, це  дуже   корисно і  цікаво. В  цьому  ми  з  вами  переконаємося. Я  впевнена, що  кожен  з  ваших  батьків  теж  вміє  виготовляти  з  паперу  різноманітні   вироби:   човники, літаки, квіти.

Зараз  я  запрошую  вас  до  зоопарку. Перед  вами  яскраві,  дуже  симпатичні  фігурки  тварин,  дуже  схожі  на  справжніх. Впізнали  їх?Це:   звірі,птахи, морські  тварини.

20210301_200408.jpg

20210330_165615.jpg      20210330_165509.jpg       20210330_165640.jpg       20210330_165524.jpg20210330_165432.jpg         20210330_165535.jpg        20210330_165628.jpg

20210330_165545.jpg       20210330_181537.jpg

3.  Повідомлення   теми  і  мети  уроку.

Хочете   знати  яку  тваринку ми  сьогодні  з  вами  зробимо?

Ой ,  щось  у  мене  в  пакеті   заворушилося. Чи  є  серед  вас  сміливці ,  щоб   подивитися?

Достаємо з  пакету  песика.

20210308_102247.jpg

Песик:  Добрий   день  малята,  любі  хлопчики  й  дівчата! Давайте  познайомимося. Мене  звати  Пиріжок,  а  вас?  (Діти   називають  своє  ім’я). Як  ви  гарно  сидите,  а  що  ви  робите? Зробіть,  будь  ласка,  мою  фотографію.

В  кого  з  вас  є  дома  песик?Як  його  звуть?

20210308_102054.jpg

  1. Творча  робота  дітей.

Обираємо  колір  паперу.

Якої   форми  листок?(  прямокутник).У  прямокутника  є   довжина  і  ширина. Зараз   будьте  особливо  уважні,від  цього  залежить  як  точно  ми  зробимо   портрет  нашого  песика. Накладаємо  ширину  на  довжину  так,  щоб  сторони  співпали і  гарно  по  згину   проводимо  нігтиком. Зайву  частину  на  довжині  загинаємо  і  також  щільно  проводимо  нігтиком,   відриваємо. Отримали   квадрат.

Тепер  згинаємо  за  зразком.  Отримали  голову  собаки.  Потрібно  додати  деталі:   язик  червоного  кольору,  око  та носик. Охайно  все  приклеюємо  і  маємо  гарного  песика.

  1. Підсумок  уроку. 

      Роботи  оцінить  наш  дружок  Пиріжок.  Судячи  із  задоволеного  вигляду  Пиріжка   результатами  нашої  роботи  він  задоволений.  А  чи  вам   сподобалась   наша  робота  на  уроці?  Зараз  перевіримо. На   партах  у  вас  лежить  набір  смайликів,  роздивіться  їх,  виберіть  і  покажіть  який  у  вас   зараз   настрій.

20210301_200925.jpg

 В  мене  теж  гарний  настрій,  бо  всі  на  уроці  працювали  творчо, активно,  дружно.  Дякую  вам,  діти,  за  урок.

docx
Додано
3 квітня 2021
Переглядів
2331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку