Урок "Осінні турботи людей"

Про матеріал

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук

Урок № 14

Тема. Осінні турботи людей

Мета. Розширити та уточнити знання дітей про осінні турботи людей; розвивати мовленнєві вміння і навички, мислення, вміння робити узагальнення; виховувати любов до праці та бажання працювати.

Очікувані результати:

Розуміє: залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища.

Встановлює: найпростіші взаємозв'язки між природними умовами та господарською діяльністю людей.

Перегляд файлу

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти

під керівництвом Савченко О.Я

1 клас НУШ

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук

Урок № 14

Тема. Осінні турботи людей

Мета. Розширити та уточнити знання дітей про осінні турботи людей; розвивати мовленнєві вміння і навички, мислення, вміння робити узагальнення; виховувати любов до праці та бажання працювати.

Очікувані результати:

Розуміє: залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища.

Встановлює: найпростіші взаємозв’язки між природними умовами та господарською діяльністю людей.

Обладнання: мультимедійний комплекс; музичний супровід; мультфільм «Осінні турботи»; кошик з овочами (або муляжами); картки «Поєднай, хто що заготовляє собі на зиму»; робочі зошити; кольорові олівці; «Книжечки осені», створені на попередніх уроках; мікрофон; ілюстрації грибів

І. Ранкове коло

1. Вітання

Встав раненько – посміхнись,

Бо чудово в світі жити.

В синє небо подивись

Й почнемо добро творити.

  • Подаруйте один одному посмішку і потисніть руки.

2.Вправа «Осінній кошик» (кошик наповнений овочами)

- Візьміть всі з кошика по одному предмету. Назвіть предмет, який ви взяли.

- Як предмети, які ви взяли, можна назвати одним словом? (овочі)

- А звідки вони до нас прийшли?

- Де вони виросли?

- Хто їх зібрав?

- Коли збирають урожай овочів?

3. Повідомлення теми уроку

- Ми сьогодні поговоримо про турботи людей восени.

ІІ. Повторення вивченого

1.Робота за картками

- Поєднайте, хто з тварин, що заготовляє собі на зиму.

ІІІ. Фізкультхвилинка (руханка під музику «Пісня про овочі»)

https://www.youtube.com/watch?v=_7iZVk92jZ8

 

ІУ. Перегляд мультфільму «Осінні турботи»

https://www.youtube.com/watch?v=LLcSEe1he1s

У. Робота за підручником. С. 26 – 27.

УІ. Вправа «Мікрофон»

  • Розкажіть,як ви разом з батьками під час вихідних готувалися до зими.

УІІ. Робота у зошитах з друкованою основою, с. 14.

1) Знайти на малюнку та позначити два однакових грибочки

2) Позначити овоч, якого немає у кошику.

УІІІ. Фізкультхвилинка «Маленькі білочки»

- Маленькі білочки тихо спали у затишному будиночку на сосні. І снилися їм смачні сни про їх улюблені лісові ласощі, які їм мама заготовила на зиму: про шишки, солодкі горішки та сушені грибочки. Але тут білочки прокинулися.

- Білочки, а ви лапки мили? Мили, мили!

- Білочки, а ви вушка мили? Мили, мили!

- Білочки, а ви щічки мили? Мили, мили!

- Білочки, а ви животики мили? Мили, мили!

- Білочки, а ви хвостики мили? Мили, мили!

- І тепер чистенькі білочки сіли за парти.

ІХ. Вправа «Зберемо гриби»

(На дошці розвішані малюнки грибів нашої місцевості)

  • Знайдіть відомий вам їстівний гриб. Дайте йому назву.

Х.Робота у «Книжечці осені»

- Намалюйте гриб, який вам найбільше сподобався.

ХІ. Презентація робіт учнів

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
1924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку