За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук
Урок № 14
Тема. Осінні турботи людей
Мета. Розширити та уточнити знання дітей про осінні турботи людей; розвивати мовленнєві вміння і навички, мислення, вміння робити узагальнення; виховувати любов до праці та бажання працювати.
Очікувані результати:
Розуміє: залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища.
Встановлює: найпростіші взаємозв'язки між природними умовами та господарською діяльністю людей.
За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти
під керівництвом Савченко О.Я
1 клас НУШ
Інтегрований курс «Я досліджую світ»
За підручником «Я досліджую світ» Н. Бібік, Г. Бондарчук
Урок № 14
Тема. Осінні турботи людей
Мета. Розширити та уточнити знання дітей про осінні турботи людей; розвивати мовленнєві вміння і навички, мислення, вміння робити узагальнення; виховувати любов до праці та бажання працювати.
Очікувані результати:
Розуміє: залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища.
Встановлює: найпростіші взаємозв’язки між природними умовами та господарською діяльністю людей.
Обладнання: мультимедійний комплекс; музичний супровід; мультфільм «Осінні турботи»; кошик з овочами (або муляжами); картки «Поєднай, хто що заготовляє собі на зиму»; робочі зошити; кольорові олівці; «Книжечки осені», створені на попередніх уроках; мікрофон; ілюстрації грибів
І. Ранкове коло
1. Вітання
Встав раненько – посміхнись,
Бо чудово в світі жити.
В синє небо подивись
Й почнемо добро творити.
2.Вправа «Осінній кошик» (кошик наповнений овочами)
- Візьміть всі з кошика по одному предмету. Назвіть предмет, який ви взяли.
- Як предмети, які ви взяли, можна назвати одним словом? (овочі)
- А звідки вони до нас прийшли?
- Де вони виросли?
- Хто їх зібрав?
- Коли збирають урожай овочів?
3. Повідомлення теми уроку
- Ми сьогодні поговоримо про турботи людей восени.
ІІ. Повторення вивченого
1.Робота за картками
- Поєднайте, хто з тварин, що заготовляє собі на зиму.
ІІІ. Фізкультхвилинка (руханка під музику «Пісня про овочі»)
https://www.youtube.com/watch?v=_7iZVk92jZ8
ІУ. Перегляд мультфільму «Осінні турботи»
https://www.youtube.com/watch?v=LLcSEe1he1s
У. Робота за підручником. С. 26 – 27.
УІ. Вправа «Мікрофон»
УІІ. Робота у зошитах з друкованою основою, с. 14.
1) Знайти на малюнку та позначити два однакових грибочки
2) Позначити овоч, якого немає у кошику.
УІІІ. Фізкультхвилинка «Маленькі білочки»
- Маленькі білочки тихо спали у затишному будиночку на сосні. І снилися їм смачні сни про їх улюблені лісові ласощі, які їм мама заготовила на зиму: про шишки, солодкі горішки та сушені грибочки. Але тут білочки прокинулися.
- Білочки, а ви лапки мили? Мили, мили!
- Білочки, а ви вушка мили? Мили, мили!
- Білочки, а ви щічки мили? Мили, мили!
- Білочки, а ви животики мили? Мили, мили!
- Білочки, а ви хвостики мили? Мили, мили!
- І тепер чистенькі білочки сіли за парти.
ІХ. Вправа «Зберемо гриби»
(На дошці розвішані малюнки грибів нашої місцевості)
Х.Робота у «Книжечці осені»
- Намалюйте гриб, який вам найбільше сподобався.
ХІ. Презентація робіт учнів