Тема. Основна властивість дробу
Мета уроку: повторити матеріал про звичайні дроби, які вивчалися в 5 класі, сформулювати основну властивість дробу,сформувати уявлення про можливість різного запису одного й того самого дробу, розширити знання про звичайний дріб,
розвивати логічне мислення,
виховувати уважність,самостійність,наполегливість та інтерес до вивчення математики.
Очікувані результати: учні повинні наводити приклади звичайних дробів, формулювати основну властивість дробу, розв’язувати вправа з використанням основної властивості дробу.
Обладнання : підручник, роздавальний матеріал, круг поділений на декілька частин.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку.
І.Організаційний етап.
ІІ. Формування теми ,мети уроку,мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні ми продовжимо вивчення теми «Звичайні дроби». Поглиблюючи свої знання про звичайний дріб ви зможете відповісти на питання. Наприклад, чи є рівність= правильною?
Бліц - опитування за технологією «Мікрофон»
- Які цифри ви знаєте?
- Які числа вам відомі?
- Наведіть приклади цілих чисел, десяткових дробів, звичайних дробів.
- Чи зустрічались ви з такими числами в життєвих ситуаціях? Де?
Отже, ми бачимо, що серед різноманіття чисел не можна обійтися без звичайних дробів, вони займають своє визначене місце.
Сьогодні на уроці ми познайомимося глибше із застосуванням звичайних дробів.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Практичне завдання. Накресліть круг,поділіть його на 4 рівні частини і зафарбуйте три з них. Тепер поділіть кожну чверть ще на 5 частин. На скільки рівних частин поділено круг тепер? Скільки частин зафарбовано?
= ,чи рівні ці дроби? Чому?
Звідси: =, = .
Таку властивість називають основною властивістю дробу.
Сформулюйте основну властивість дробу.
Пропоную учням знайти у підручнику властивість(ст.32) та звертаю увагу на те, що два рівних дроби це різні записи одного й того самого числа.
ІV.Закріплення нового матеріалу.
1.Фронтальна бесіда.
2.Робота з підручником: ст.35 №195, 196, 197,199.
V. Підбиття підсумків уроку.
«Мікрофон»
Звернути увагу учнів на те,що рівність можна прочитати у різний спосіб:
VІ. Домашнє завдання. §6, №198; 205.
VІІ. Рефлексія (осмислення результатів уроку )
- Що ми робили на уроці?
- Чому ми цим займалися?
- Чи вдалося нам досягти мети уроку?
- Що сподобалося і що не сподобалося на уроці?