Тема: «Our free time. Наш вільний час»
Мета:
навчальна: формувати навички вживання нових лексичних одиниць; вдосконалювати навички читання й усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури;
розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;
виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів, бажання проводити свій вільний час з користю.
Плужнянська загальноосвітня санаторна школа
Хмельницької обласної ради
Тема уроку:
«Our free time.
Наш вільний час»
Підготував:
вчитель англійської мови
Козлюк Ольга Юріївна
Плужне – 2018 р.
Урок № 34
Клас: 7
Дата:____________
Тема: «Our free time. Наш вільний час»
Мета:
навчальна: формувати навички вживання нових лексичних одиниць; вдосконалювати навички читання й усного мовлення з опорою на лексико-граматичні структури;
розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;
виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів, бажання проводити свій вільний час з користю.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу
Методи: пояснення, вступна та підсумкова бесіди, «ланцюжок», фронтальне опитування, робота біля дошки, знайди відповідність, пошукове завдання, робота з словником, «асоціативний кущ», робота в парах та групах , самостійне письмо, незавершене речення;
Обладнання: підручник, зошит, словник, презентація, картки для роботи в групах, роздатковий матеріал, ілюстрації;
Основні поняття: a theatre, a cinema, an opera, a ballet, a theatrical performance, actors, actresses, a film plot, the audience, participant, a glance
Procedure
I. Організаційний етап уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання
T. Good morning, boys and girls!
Ps. Good morning, good morning!
Good morning to you!
Good morning, good morning ,
We are glad to see you!
T. Thank you. I am glad to see you too. Let’s start our lesson.
2. Організація класу. Підготовка до уроку. Звіт чергового. Вправи для правильної постави. Дихальні вправи
3. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: The topic of our lesson is “Our free time”, we learn new words and do many exercises! Let’s go! Be active!
4. Уведення в іншомовну атмосферу
«Мозковий штурм»
Answer the questions.
1. What do you usually do in your spare time?
2. Do you often go out?
3. Do you often take your friends out?
4. Where do you take them?
5. Have you ever been to the theatre?
6. Do you enjoy watching films?
7. How often do you go to the theatre (cinema)?
II. Основна частина уроку
“Луна”, пояснювально-ілюстративний метод
Exercise 1, p.80
T: Repeat after me and translate
6. Розвиток навичок говоріння
“Зробити відповідність”
Т: З’єднай малюнок із назвою
7. Розвиток навичок діалогічного мовлення
«Робота в парах»
Exercise 2, p.80
Т: Work in pairs. Talk with your friends about your plants for the weekend.
Пошуковий метод, робота зі словником
Exercise 3, p.81
Т: Read words and translate with vocabulary.
9. Physical Activity
Учитель називає слова та жестами показує учням, що треба робити, спонукаючи учнів повторювати фрази та дії.
Учні підводяться та повторюють слова.
Учні підводяться та повторюють слова.
Учні махають один одному рукою.
Учні сідають, повторюючи слова.
Stand up, sit down (встати і сісти)
Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)
Point to the window, (показати пальчиком на вікно)
Point to the door, (показати пальчиком на двері)
Point to the board, (показати пальчиком на дошку)
Point to the floor. (показати пальчиком на підлогу)
Stand up, sit down (встати і сісти)
Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)
«Ланцюжок»
Exercise 3, p.81
Т: Read the text one by one and translate.
Key:
|
Julia |
Stephen |
Peter |
1 |
+ |
|
|
2 |
|
|
+ |
3 |
|
+ |
|
4 |
+ |
|
|
5 |
|
+ |
|
6 |
|
|
+ |
11. Розвиток навичок письма
Незавершене речення
12. Розвиток навичок говоріння
Робота в групах
T: Match the words in bold in ex. 3, p. 81 with their Ukrainian equivalents.
1) theatrical performance |
a) глядач |
2) actor |
b) слухачі |
3) actress |
c) кинути погляд |
4) viewer |
d) актор |
5) film plot |
e) учасник |
6) audience |
f) театральна вистава |
7) participant |
g) актриса |
8) cast a glance |
h) сюжет фільму |
13. Домашнє завдання
Exercise 5, p. 82.
14. Підбиття підсумків уроку
T. The lesson is over. Thank you for your work and attention! Your marks are… Good luck!
Cl. Thank you teacher. Goodbye!